هیوندای توسان هیبریدی – اشراف به سبک جدید Automagazin.sk

[ad_1]

من از پیشرفتی که هیوندای نه تنها در ماه های اخیر، بلکه حتی در طول سال ها داشته است، شگفت زده شده ام. آنها بدیهی است که از هیچ چیز نمی ترسند، به خصوص برای آوردن یک روند جدید، سبک، اصالت خود، که باید آن را امتحان کنید. و هنگامی که شما فناوری مدرن کاملاً ترکیبی را اضافه می کنید، علاقه مشتری های عجیب و غریب امروزی با محوریت محیط زیست افزایش می یابد.

کدام را انتخاب کنیم؟

شما می توانید توسان جدید را در نسخه های بنزینی و دیزلی داشته باشید که با فناوری هیبریدی نرم نیز ترکیب شده اند، ما فول هیبریدی را آزمایش کردیم و قوی ترین نسخه هیبریدی پلاگین به زودی از راه می رسد. اما من قبلاً حیوان خانگی خود را می شناسم. بدیهی است که این یک هیبرید کامل با آخرین فناوری من است، زیرا می تواند نسبت به یک موتور بنزینی کلاسیک هم کارآمد و هم دوستدار محیط زیست باشد، اما از طرف دیگر، به عنوان یک راننده نیازی به مراقبت ندارد و همیشه از آن مراقبت می کند. خودش. همه چیز نسخه هیبریدی نیز با راحتی آکوستیک خود مرا جذب کرد. در واقع، تا زمانی که توسان را “بارگذاری” کردم، حتی در سرعت های نزدیک به بالاترین سرعت طراحی، در سطح بالایی قرار دارد. در سرعت برون شهری و بزرگراه، صدای جیر جیر ملایمی از ناحیه دستگیره بیرونی در به گوش می رسد. وگرنه من واقعا هیچ رزروی ندارم.

تئوری در عمل

سیستم چهار چرخ محرک هیبریدی از یک موتور بنزینی با کمپرسور و یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک استاندارد با مبدل هیدرودینامیک تشکیل شده است. نسخه‌های احتراق داخلی کلاسیک از جعبه‌دنده‌های دوکلاچه استفاده می‌کنند، در حالی که رقبا اغلب گیربکس‌های CVT را انتخاب می‌کنند که دائماً دنده‌ها را عوض می‌کنند. در عمل به این معنی است که شما اثر خلاء ندارید، اما می توانید حرکت را احساس کنید. علاوه بر این، گیربکس زمانی که ماشین به یک تقاطع می آید، ناگهان سبز می شود و راننده اضافه می کند، ناخوشایند است. سپس وزن چیزی که در واقع شامل می شود. تاخیر جزئی در واکنش پدال گاز حتی در هنگام استارت و همچنین هنگام رها کردن پدال که سرعت برای مدت بسیار کوتاهی افزایش می‌یابد نیز احساس می‌شود. دکمه تنظیم مجدد برای یک باتری 12 ولتی لیتیوم یون پلیمری با ظرفیت 1.49 کیلووات ساعت بسیار جالب است، زیرا هیبریدی توسان دارای باتری معمولی نیست، اما باتری در حال حاضر بخشی از یک سیستم هیبریدی ولتاژ بالا و سیستم است. از تخلیه کامل آن محافظت می کند تا آن را خاموش کند. برای وصل مجدد باتری، باید دکمه را فشار داده و در عرض 15 ثانیه شروع به کار کنید. پس از آن، خودرو به رانندگی نیاز دارد تا به سیستم اجازه دهد باتری را به اندازه کافی شارژ کند. جالب اینجاست که نسخه هیبریدی بیشترین حجم فضای بار را به روش VDA دارد (+70 لیتر در مقایسه با 1.6 CRDi MHEV) و مخزن آن تنها 2 لیتر کوچکتر است.

سختگیری سازش ناپذیر

تجهیزات راحت و کاربردی به استثنای دریچه در بسته بندی ها خریداری می شود. اگر می‌خواهید سیستم تعلیق برقی داشته باشید، به‌طور خودکار سیستم RSPA را دریافت می‌کنید – یک دستیار پارک هوشمند از راه دور که توسط یک کلید کنترل می‌شود، هر دو به‌عنوان پک تکنو درج شده‌اند، اما باید برای پک Premium که شامل صندلی‌های برقی چرمی برای رانندگان حافظه‌دار است، هزینه اضافی بپردازید. ، اما همیشه فقط برای بالاترین سطح تجهیزات و تا 3000 یورو برای شما هزینه دارد. به هر حال، همه این چیزهای اضافی هر روز شما را با لبخندی بر لبانتان نقاشی می کنند.

آنچه باید تصدیق شود

  • جامعه را بیش از هر خودرو دیگری قطبی می کند.

چیزی که از دست دادیم

  • جعبه سقفی برای نگهداری لیوان.

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • دکمه تنظیم مجدد باتری

اولین سواری: هیوندای بایون – پادشاه فضایی

هیوندای توسان هیبریدی 1.6 T-GDI 230k 4 × 4 Premium

قیمت و گارانتی:

پایه / تست 29 090/39 750 €.

5 سال کیلومتر نامحدود گارانتی باتری 8 سال / 160000 کیلومتر

موتور:

  • بنزین با کمپرسور R4 / 16 + hev حجم سیلندر 1598 سانتی متر3، حداکثر قدرت 132.2 کیلووات (180 اسب بخار) در 5500 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 265 نیوتن متر در 1500 – 4500 دور در دقیقه-1… موتور الکتریکی سنکرون 44.2 کیلو وات (60 کیلووات) در 1600 – 2000 دقیقه.-1، حداکثر گشتاور 264 نیوتن متر در 1600 دور در دقیقه-1. قدرت کل 169 کیلو وات (230 اسب بخار) در 5500 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 (WLTP) 140 – 149 گرم در کیلومتر.

مشخصات رانندگی، هزینه:

  • 0-100 کیلومتر در ساعت در 8.0 ثانیه، Vحداکثر = 193 کیلومتر در ساعت، مصرف سازنده (WLTP) / تست 6.2 – 6.6 / 6.7 لیتر / 100 کیلومتر

فضای چمدان و اتصال

  • بلوتوث – بله
  • Wi-Fi – بله
  • AUX / USB – خیر / بله
  • آینه – بله
  • مورب: 10.25
  • فضای بار: 616 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =