هیوندای نکسو هیدروژن حداکثر جهانی را بهبود می بخشد Automagazin.sk

[ad_1]

اتومبیل هیدروژنی هیوندای نکسو که توسط تیم دفتر نمایندگی استرالیا در مورد نگرانی کره جنوبی هدایت می شود ، در طولانی ترین مسافت پیموده شده مخزن برای وسایل نقلیه هیدروژنی رکورد جدید جهانی ثبت کرد. حداکثر جدید 887.5 کیلومتر است.

یک سفر رکورددار انتشار صفر در قاره استرالیا انجام شد و از ملبورن به بروکن هیل (5/887 کیلومتر) منتهی شد. وی نه تنها پتانسیل عظیم هیدروژن به عنوان یک سوخت خالص ، بلکه همچنین موقعیت پیشرو برند هیوندای در توسعه این فناوری را به کارشناسان نشان داد. راننده استرالیایی ، برندن ریوز ، که اتومبیل های اتومبیلرانی هیوندای را رانندگی می کند ، با مدل تولیدی Nexo از حومه Essendon Fields در ملبورن رکورد زد.

پس از 807 کیلومتر رانندگی مقرون به صرفه ، ریوز به Broken Hill رسید و رایانه روی آن همچنان به طرز حیرت انگیزی برد طولانی را به او نشان داد. وی سپس به سیلورتون ، دهکده ای در حومه استرالیا در حومه بروکن هیل سفر کرد که به عنوان صحنه فیلم اکشن بعد از آخرالزمان دیوانه حداکثر 2 شناخته شد. از آنجا ، وی حدود 60 کیلومتر از جاده Wilangee تا Eldee Motel پیاده رفت. و سایت کمپینگ ، جایی که نکسو آخرین ذخایر هیدروژن مخزن خود را نیز مصرف می کند.

طبق رایانه روی صفحه نکسو ، کل مسافت طی شده 887.5 کیلومتر بوده است. رکورد جهانی 778 کیلومتر که توسط خلبان ناوبری هوایی فرانسوی ، برتراند پیکارد ، که پشت فرمان مدل نکسو نیز بود ، ثبت شده بود و هنگام عبور از فرانسه از دهکده Sarreguemines به لو بورژ شکسته شد. نماینده باشگاه اتومبیل استرالیا از RACV (Royal Automobile Club of Victoria) قبل از سفر گردن پر شدن مخزن مدل Nexo را مهر و موم کرد.

علاوه بر این ، نماینده انجمن ملی راه ها و اتومبیلرانی (NRMA) مهر و موم سالم مخزن را در پایان سفر تأیید کرد. مسافتی که توسط یک دستگاه GPS جداگانه در Nexo اندازه گیری شده بود 903.4 کیلومتر بود ، در حالی که نقشه های Google مسافت 905 کیلومتری را نشان می داد. با این حال ، برای اهداف آزمون ، از یک رایانه داخلی از مدل Nexo برای اندازه گیری رسمی مسافت طی شده استفاده شد.

من به طور مداوم مصرف سوخت Nexo را بررسی می کردم تا محدوده هر کیلوگرم هیدروژن را به حداکثر برسانم. من دریافته ام که با روش های رانندگی وسیله نقلیه مسابقه ای ، به عنوان مثال با مشاهده وضعیت تا آنجا که ممکن است در مقابل وسیله نقلیه ، اما همچنین با مشاوره پدرم در مورد رانندگی اقتصادی یک کامیون در حمل و نقل از راه دور ، در واقع می توان خیلی فراتر از قول مسافت پیموده شده رسمی مدل می رود. نکسو ، ” راننده وسیله نقلیه ، برندان ریوز گفت.

این سفر 13 ساعت و شش دقیقه طول کشید ، با سرعت متوسط ​​66.9 کیلومتر در ساعت. چراغ هشدار کم مصرف سوخت در مخازن در 686 کیلومتری داشبورد Nexo روشن می شود ، اما هنوز هم برد بیش از 200 کیلومتر دارد . چراغ پس از 796 کیلومتر شروع به چشمک زدن کرد و 90 کیلومتر از برد واقعی را ترک کرد. هنگام رانندگی ، نکسو در کل 6.27 کیلوگرم هیدروژن مصرف می کند. بنابراین ، متوسط ​​مصرف سوخت بر اساس 706/0 کیلوگرم در 100 کیلومتر است. این وسیله نقلیه هنگام رانندگی 449100 لیتر هوا را تمیز کرده است !!

این مقدار اکسیژن برای تنفس 33 بزرگسال در طول روز کافی است. علاوه بر این ، فقط بخار آب و قطره از لوله اگزوز پلاستیکی او خارج می شود. هیوندای نکسو نسل دوم وسایل نقلیه پیل سوختی تولید انبوه از برند هیوندای است. SUV آینده نگر مسافت پیموده شده استاندارد 666 کیلومتر (WLTP) را ارائه می دهد و می تواند در مدت زمان 180 تا 300 ثانیه سوخت گیری کند. این خودرو در آزمون های Euro NCAP بالاترین امتیاز پنج ستاره را کسب کرده و همچنین برای حفاظت از محیط زیست یک پنجم ستاره را در رتبه بندی Green NCAP کسب کرده است.

Nexo تحرک ناب را با سیستم های مدرن رانندگی مستقل و سایر سیستم های کمک هوشمند در بالاترین سطح ترکیب می کند. هیوندای متنوع ترین درایو را از همه تولید کنندگان در اروپا دارد و Nexo نقش پرچمدار فناوری را در مجموعه گسترده ای از مدل های سازگار با محیط زیست این برند بازی می کند. این پیشنهاد شامل درایوهای الکتریکی با سلول های سوختی هیدروژنی ، وسایل نقلیه هیبریدی ، اتومبیل های برقی با باتری و خودروهای هیبریدی با شارژ خارجی است.

https://www.youtube.com/watch؟v=RyupLuOVny0

jj- منبع ، عکس و فیلم: هیوندای استرالیا

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =