پروژه مرسدس بنز مایباخ: پوکتا ویرجیلوی Automagazin.sk

[ad_1]

ویرجیل آبلو معروف ترین طراح لباس و طراح با پوست تیره به تازگی درگذشت اما آثار او تا مدت ها در میان ما باقی خواهد ماند. گواه این موضوع خودروی لوکس آفرود مرسدس بنز پروژه مایباخ است که او به همراه طراح گوردون واگنر آن را طراحی کرد.

این خودروساز آلمانی به درخواست خانواده ویرجیل آبلو که به تازگی درگذشته است، پروژه ای غیرمتعارف اما جذاب را منتشر کرده است. “چوب گیلاس” مجلل و یک نمونه منحصربفرد شبیه هیچ چیزی است که خودروساز تا به حال تولید کرده است. پروژه Maybach یک آزمایش عالی است که شبیه هیچ چیز طراحی شده قبلی نیست. این خودرو برای اولین بار در هفته هنر در میامی، ایالات متحده آمریکا به نمایش درآمد.

به همین دلیل این خودرو از همان ابتدا با هدف گسترش سبد محصولات مرسدس میباخ با یک خودروی اصلی ساخته شد. در عین حال، این خودروساز آلمانی تلاش کرده است تا مرزهای عملکرد، سبک و خلاقیت مشترک را جابجا کند. به لطف قسمت جلویی بزرگ و تناسبات Gran Tourismo، نتیجه یک وسیله نقلیه لوکس است، اما “ظاهر” آن توسط چرخ های بزرگ خارج از جاده و لوازم جانبی متمایز شکسته شده است.

قطعاً قابل ذکر است که درب بزرگ پوشیده از خورشید برای سفرهای الکتریکی راحت تر در مسیرهای طولانی تر، یک سری چراغ های جلوی ماسکی که توسط یک مربع سقف دیگر پشتیبانی می شوند، یک قفسه سقف متمایز برای چمدان های حجیم تر و یک قسمت مشکی چشمگیر عقب است که به یک شیشه تمام شیشه تبدیل می شود. سقف فضای داخلی در همان رنگ قهوه ای روشن تنها با دو صندلی که می توانند در دو تخت تا شوند، کنترل های ساده و یک پنجره اضطراری در کنار راننده، تحت تأثیر قرار می گیرد.

-jj- منبع و عکس: مرسدس بنز

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =