پلیس دوکاتی را برای موتورسیکلت گشت جدید انتخاب می کند

[ad_1]

اول ایمنی

موتورسیکلت خاصی که پلیس اکنون در آن گشت خواهد زد دوکاتی مولتی استرادا V4 S است.

دوکاتی هم فریم و هم موتور این مدل را بهینه می کند و آن را برای پلیس و برآوردن خواسته های آنها مناسب می کند. از جمله مهم است که پلیس قوی و انعطاف پذیر باشد، حتی اگر در معرض تأثیرات شدیدی مانند کاهش شدید سرعت و شتاب قوی باشد. علاوه بر این، باید همیشه پایدار و ایمن عمل کند، حتی در شرایط خطرناک و استرس زا و با سرعت بالا.

این توافقنامه شامل تحویل در مجموع 25-40 قطعه است. موتور سیکلت گشت پلیس در سال – خدمات و ساخت شامل.

MC-Revyen 2021 در Multistrada V4

«دوکات با فنر سوپاپ؟ بله، اما در عوض ترخیص کالا فقط باید هر 60000 کیلومتر بررسی شود! ساخت موتور عالی برای نسل بعدی Multistrada در Borgo Panigale هزینه‌های زیادی را صرف کرد.

نقطه شروع V4 از Panigale و Streetfighter است، اما برای دستیابی به چابکی مورد نیاز سوار ماجراجو تغییرات زیادی کرده است. با سوراخ 2 میلی متری بزرگتر، جابجایی از 1103 به 1158 متر مکعب افزایش یافته است، قدرت 170 اسب بخار است. در 10500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 125 نیوتن متر در 8750 دور در دقیقه ارائه می شود. با توجه به فرمان، میل لنگ با جابجایی 70 درجه همچنان به سمت عقب می چرخد.

در مقایسه با V2 در Multistrada 1260، V4 1.2 کیلوگرم سبک‌تر است، اما همچنین 95 میلی‌متر پایین‌تر، 85 میلی‌متر کوتاه‌تر و تنها 20 میلی‌متر پهن‌تر است که قرارگیری بهینه آن را در قاب نسبت به مرکز ثقل و تعادل تسهیل می‌کند. Granturismo V4 برای پیمودن کیلومترهای زیادی طراحی شده است، و با فواصل خدمات طولانی و میل بادامک های زنجیردار، درست قبل از اینکه تسمه تایم یا فناوری desmo V2s را از دست بدهید، است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =