پژو 3008 1.2 PureTech 130 – امنیت جدید Automagazin.sk

[ad_1]

مهمترین تغییر در قسمتهای جلو طراحی شده با چراغهای جلوی LED جدید است که از تمام مدلهای فعلی مارک دارای دندانهای چپ متمایز استفاده می شود. حیف که چراغ های جلو حتی در بالاترین تجهیزات هم نمی توانند حک کنند ، اما برای دید در شب می توانید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

احساسات در نوآوری!

چیزی که من شخصاً کمی در مورد طراحی بیرونی دوست ندارم ، تقلید از ماسک حتی در زیر چراغ ها است. این یک راه حل منحصر به فرد و غیر عادی است ، اما من فکر می کنم پلاستیک صاف و بدون بریدگی و شکاف های کوچک از نظر بصری یکنواخت و سازگار به نظر می رسد. این ارتقا دقیقاً در زمان مناسب انجام شده است ، قطعاً به جذابیت آن افزوده است و به طور کلی ، پس از بررسی و تحقیق درباره تغییرات دقیق ، آن را به عنوان کیفیت بالا ارزیابی می کنم.

آسایش ناخواسته

وقتی وارد فضای داخلی می شوید ، مطمئناً از دیوارهای جانبی نرم صندلی های آناتومیکی جلو قدردانی خواهید کرد. پژو همچنین با دکمه های معروف پیانو از اطلاعات و سرگرمی در فضای داخلی آینده نگرانه مراقبت کرد. نمایشگر مرکزی جدیدتر i-Cockpit با سرعت بیشتری کار می کند و گرافیک دلپذیری دارد. اگرچه دوربین ها به همراه سنسورهای پارک برای جهت گیری کافی هستند ، اما طراحان هنگام مدرنیزه کردن خودرو می توانستند روی کیفیت آنها کار کنند. طرز کار ، بلکه مواد به کار رفته در کابین یا اصالت و منحصر به فرد خود من ، حتی بعد از این سالها ، از ارزش بالایی برخوردار است.

بیش از شادی

موتور اصلی سه سیلندر بنزینی زیر کاپوت پارامترهای آن را تغییر نمی دهد. من سوار اسب شدم تا ببینم آیا این برای یک ماشین بزرگ کافی است ، زیرا در مدل قدیمی تجربه مستقیمی نداشتم. باید بگویم که به لطف حالت های رانندگی و همزمانی با سیستم انتقال قدرت ، هنگام بارگیری کامل ماشین ، کمبود نیرو احساس نکردم ، زیرا حتی حداکثر گشتاور نیز در سرعت های پایین تنظیم شده است. این به خوبی رانندگی می کند ، فقط مصرف ترکیبی یک واحد کوچک در یک بدنه سنگین ترین نیست و به مقادیر بزرگتر و قوی تر 1.6 حمله می کند. به طور مستقل به گرانترین تجهیزات GT اختصاص داده شده است. 3008 به راحتی کار می کند ، از شیفت های بسیار عالی و پویا استفاده می کند و همچنین ناهمواری جاده های ما را کنترل می کند. ما همچنین Grip Control جدید را امتحان کردیم ، که علاوه بر دستیار فرود ، سازگاری و تثبیت درایو را برای رانندگی در برف ، گل و ماسه نیز فراهم می کند. در حالی که در برف و شن و ماسه با توقف چرخ های لغزنده ترمز کمک می کند ، در حالت گل و لای دیگر به چیزی نگاه نمی کند و چرخ های جلو سر به سر می ایستند. برای رانندگان ضعیف تر یا به عنوان احساس امنیت ، من قطعاً آن را در شرایط چسبنده فقیرتر توصیه می کنم.

PEUGEOT 208 1.2 75 k فعال – بدون هشدار

آنچه باید تصدیق شود

  • فراتر از یک موتور اساسی.

آنچه را از دست دادیم

  • تمرکز صوتی اضافی (900 یورو).

چه چیزی ما را متعجب کرد

  • چراغهای اصلی اصلی LED بدون عملکرد چرخش.

پژو 3008 1.2 PureTech 130 کیلو EAT8 Allure بسته

قیمت (پایه / آزمون) 23 290 /30،835 یورو

ضمانت 4 سال یا 80،000 کیلومتر

موتور:

  • کمپرسور بنزینی R3 / 12 ، حجم سیلندر 1199 سانتی متر3، حداکثر قدرت 96 کیلووات (130 اسب بخار) در 5500 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 (WLTP) 146 – 175 گرم در کیلومتر.

رانندگی ، مصرف:

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 9.7 ثانیه ، Vحداکثر = 188 کیلومتر در ساعت ، مصرف WLTP / تست 6.5 – 7.8 / 7.7 لیتر در 100 کیلومتر.

اتصال و فضای چمدان

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10
  • فضای چمدان: 520 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =