پیشگفتار Toyota Aygo X: جواهرات طراح Automagazin.sk

[ad_1]

Aygo X Prologue بر اساس مدل Aygo ساخته شده است که از سال 2005 تولید می شود.

عالی! قرار دادن بسیاری از عناصر طراحی آینده نگرانه در یک ماشین کوچک یک هنر است. با این حال ، خودروساز ژاپنی تویوتا قطعاً با نمونه متمایز Aygo X Prologue موفق شده است.

با استفاده از وسیله نقلیه جدید ، طراحان بخش اروپایی می خواهند نشان دهند که حتی کوچکترین و مقرون به صرفه ترین مدل های این برند می توانند طراحی متمایزی داشته باشند. برچسب Aygo همیشه نماد آزادی و تحرک شخصی است. Aygo X Prologue یک عنصر جسورانه تر نیز اضافه می کند. این کمتر سرگرم کننده نیست ، اما اکنون با یک عنصر خاص از پرخاشگری.

از هر زاویه ای دیده می شود ، بیانگر نگرش روشنی با شخصیتی قوی است. چرخ های بزرگتر و افزایش موقعیت در پشت چرخ در دید بهتر از خارج منعکس می شود و بنابراین نمای کلی از آنچه در جاده اتفاق می افتد منعکس می شود. Aygo X Prologue بر اساس مدل Aygo ساخته شده است که از سال 2005 در حال تولید است. رنگ برجسته بدنه دو رنگ در نمای تیز منحصر به فرد منعکس می شود ، که با تأکید بر آمادگی برای فوراً خود را در عمل جلب توجه می کند.

احساس پویایی به نفع یک تصویر ورزشی تهاجمی تر توسط خط سقف گوه ای شکل جدید بیشتر مورد تأکید قرار می گیرد. چراغهای جلوی بال پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته قسمت بالای کاپوت را احاطه کرده اند. مشبک بزرگ ، مه نور و پوشش سپر ، در همه موارد با نقوش شش ضلعی و کوپن یک وسیله نقلیه آماده ، کمی پایین تر است. هنوز مشخص نیست که آیا این کانسپت قوی به یک مدل تولیدی تبدیل خواهد شد یا خیر.

-jj- ، عکس و منبع: تویوتا

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =