چگونه موتورسیکلت یا اسکوتر پارک کنیم؟ | Automagazin.sk

[ad_1]

پارک موتورسیکلت ها و روروک مخصوص بچه ها هر ساله بارها شور و اشتیاق را بر می انگیزد. عابران پیاده هنگام ایستادن موتورسیکلت ها و اسکوترها در پیاده رو غرش می کنند ، در حالی که رانندگان خودرو هنگام ایستادن در پارکینگ می چرخند. حق با کیست ، چگونه باید موتورسیکلت یا اسکوتر پارک کنیم؟

آرامش در پیاده رو

از سال 2014 ، قانونی در اسلواکی در حال اجراست که اجازه می دهد دوچرخه ، موتورسیکلت و اسکوتر در پیاده روها پارک شوند. تنها شرط این است که بخشی آزاد از پیاده رو با عرض حداقل 1.5 متر برای عابران پیاده بگذارید. با این حال ، یک اصل دیگر قابل اجرا است و آن این است که نمی توانید در پیاده رو موتورسیکلت سوار شوید. شما باید آن را از پیاده رو بیرون بیاورید ، که در حاشیه این مسیر کاملاً غیرممکن است. بنابراین تا آنجا که ممکن است به محل پیاده رو بروید تا جایی که می خواهید پارک کنید. به همین ترتیب ، حتی هنگام خروج ، باید موتورسیکلت یا اسکوتر خود را در جاده هل دهید. بنابراین اگر می خواهید روی آن پارک کنید ، باید موتورسیکلت را از پیاده رو کنار بزنید. قانون مشخص نمی کند که موتور سیکلت خود را در کدام طرف پیاده رو پارک کنید ، بنابراین همیشه با توجه به شرایط تصمیم بگیرید تا موتور شما تا حد ممکن موانع ایجاد کند و تا حد امکان عابران پیاده را تحریک کند. به عنوان مثال ، اگر یک ردیف درختان ، یک ردیف چراغ خیابانی یا یک گلدان در طرف رو به جاده وجود دارد ، موتور سیکلت را مطابق آن پارک کنید. اما در بیشتر موارد ، بهتر است موتورسیکلت را کنار دیوار پارک کنید. این قانون همچنین بیان می کند که می توانید یک موتورسیکلت را در پیاده رو پارک کنید ، حتی اگر این یک “منطقه محدود شامل ممنوعیت توقف یا ایستادن و در منطقه ای با موقعیت پرداخت شده یا مقرر شده” باشد. این بحث که چرا موتورسیکلت را در پیاده رو پارک کنید (با رعایت همه قوانین) نیز (نه) نیاز به پرداخت هزینه برای جای پارک است ، حتی زمانی که پارکینگ معمولاً پرداخت می شود. اگر موتورسیکلت خود را در محوطه ای که مخصوص خودروها است پارک کنید ، باید هزینه پارکینگ را نیز بپردازید. این قانون به صراحت پارک موتورسیکلت در محل پارک مشخص را ممنوع نمی کند ، اما برای رانندگان خودرو جدی نیست. شما بی جهت آنها را از تعداد محدودی پارکینگ محروم می کنید.

محدودیت هایی دارد

با این حال ، چند قانون کلی برای پارکینگ نیز برای موتورسواران اعمال می شود. به عنوان مثال ، ممنوعیت پارک در حومه ، جاده ای در منطقه ای با ممنوعیت ایستادن یا توقف ، یا جایی که خط زرد وجود دارد ، تحت پوشش آنها قرار می گیرد. اما مهمتر از همه (این درست است (نه فقط برای موتورسواران) که شما عاقلانه پارک می کنید!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهارده =