کیا کارنس – دیگه منو با MPV مقایسه نکن! | Automagazin.sk

[ad_1]

مینی ون ها گونه ای در خطر انقراض هستند. اکثر مشتریان در اروپا خودروهای SUV را ترجیح می دهند. این را نه تنها در کیا جدید می توان دید، که علیرغم ماهیت خانوادگی اش سعی در ساخت خودروی شبه آفرود دارد.

چه کسی فکرش را می کرد که این پنجمین نسل از این مدل است که احتمالا به اسلواکی و اروپا نخواهد رسید. این تازگی عمدتاً از آسیا می آید و بازار اصلی فروش باید هند باشد. نسبت به مدل قبلی خود تغییرات زیادی کرده است. این یک ماشین کاملاً جدید است که بر اساس مدل های سبکی از مدل های فعلی این برند ساخته شده است. در اینجا چراغ‌های LED باریک، ورودی‌های هوای بزرگ یا چراغ‌های عقب متصل به یک نوار LED را خواهید دید. همه اینها پوشش های پلاستیکی اضافی و فاصله بالاتر از سطح زمین را به ارمغان می آورد که نشان می دهد Carens از جاده های آسفالت نشده ترسی نخواهد داشت.

با این حال، با وجود تمام اتصالات با SUV، ما در اینجا سیستم چهار چرخ متحرک را پیدا نمی کنیم. فقط دیفرانسیل جلو وجود دارد که از یک موتور 1.4 لیتری بنزینی با کمپرسور 140 اسب بخار نیرو می گیرد. یا موتور 1.5 لیتری دیزلی با 115 اسب بخار. به صورت اختیاری، می توان آنها را با گیربکس اتوماتیک با کلاچ دوگانه سفارش داد. در مورد فضای داخلی، تأثیر بسیار خوبی بر جای می گذارد. درست است که صفحه نمایش و مشکی پیانو در اینجا غالب است، اما سبک و متریال آن (حداقل از نظر بصری) قول می دهد واقعاً خوب باشد. اگرچه این خودرو خیلی بزرگ نیست (طول 4540 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2780 میلی‌متر)، اما کابین توانسته سه ردیف صندلی را در خود جای دهد که احتمالاً برای بسیاری از مشتریان در کشورهای پرجمعیت مزیت بزرگی خواهد بود.

Carens جدید در سه ماهه اول سال 2022 در نمایشگاه های هند عرضه خواهد شد. قیمت هنوز مشخص نیست.

کیا سورنتو 1.6 T-GDi PHEV – کار را انجام دهید!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =