گروه لینکلن: معاشقه آینده نگر Automagazin.sk

[ad_1]

در پروژه دانشجویی Quiet Flight 2040 ، که فعالیت سازنده خودرو در لینکلن است ، یک چهارتایی از وسایل نقلیه جالب ایجاد شد. اول از همه ، ما شما را با قوی ترین آنها – گروه شش نفره لینکلن – آشنا می کنیم.

پروژه دانشجویی با گروهی از چهار تیم ، که مستقیماً توسط لینکلن به آنها نزدیک شد ، با طراحی ماشین های جسورانه و آینده نگرانه برای سال 2040 به پایان رسید. گروه لینکلن توسط پنج طراح جوان طراحی شده است و یک ماشین بزرگ و جادار است که نه تنها برای اهداف خانوادگی مناسب است.

نمای جلویی به لطف ماسک ، که توسط یک سری راه راه از چراغ های جلو عبور می کند ، جلوه ای عالی دارد. بیشتر شیشه ها و شیشه جلو شبیه پل ناخدای کشتی است. درهای بال نیز علاوه بر قسمت پشتی فوق العاده ، ورود به خودرو را آسان تر می کند.

فضای داخلی مجموعه لینکلن یادآور یک اتاق نشیمن بزرگ و جادار با صندلی های متناوب است. رانندگی یک ماشین بزرگ به طور طبیعی تا دو دهه دیگر مستقل خواهد بود ، اگرچه فرمان تقریباً کلاسیک هنوز فراموش نشده است. مدیریت لینکلن از طراحی وسایل نقلیه هیجان زده است ، حال این سوال باقی می ماند که تا چه اندازه از آنها الهام گرفته می شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=eeXkT0fHVEA

-jj- ، منبع ، عکس و فیلم: لینکلن

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =