گزارش جدید: هزینه ثبت نام را کاهش دهید و بسته به میزان و محل رانندگی خود مالیات بپردازید

[ad_1]

رانندگان دانمارکی به اشتباه مالیات می گیرند. این نظر اقتصاددانان محیط زیست است که در گزارش جدید «اقتصاد و محیط زیست 2021» پیشنهاد می کنند مالیات ثبت نام فعلی لغو شود و به جای آن قیمت گذاری جاده ها مبتنی بر GPS – که عوارضی نیز نامیده می شود، معرفی شود.

در این گزارش آمده است – همانطور که بارها در گزارش ها، کمیسیون ها و مطالعات اتفاق افتاده است – هیچ ارتباطی بین باری که خودروهای شخصی در قالب ازدحام، تصادفات، انتشار CO2، آلودگی هوا و صدا و میزان مالیات هایی که مالکان خودروهای شخصی به عنوان مالیات پرداخت می کنند.

با تبدیل به عوارض، توزیع عادلانه‌تر عوارض حاصل می‌شود، به طوری که کسانی که طولانی‌ترین زمان را می‌رانند و در زمان‌ها و مکان‌هایی با ازدحام زیاد، بیشترین عوارض را می‌پردازند.

خودروهای ارزان‌تر در کشور

به عنوان چیزی جدید در مقایسه با مالیات فعلی خودرو، مالیات رانندگی منجر به خودروهای ارزان‌تر در روستاها و خودروهای گران‌تر در شهر می‌شود.

* رانندگانی که در حومه شهر زندگی می کنند، می توانند خودروی جدیدتر و بزرگتر از امروز بخرند و رانندگی کنند. بیش از افزایش پرداخت مالیاتی است که تبدیل به این رانندگان منجر می شود.

* برعکس، رانندگانی که در شهرها زندگی می کنند، ثروت کامل را از دست می دهند. این به این دلیل است که عوارض شهری بسیار بالاتر از مالیات (عمدتاً ثبت نام) خواهد بود که در تبدیل صرفه جویی می کنند. مالیات های بالا در شهرها به دلیل ازدحام زیاد، تصادفات و مهمتر از همه آلودگی هوا است. از سوی دیگر، رانندگان در شهر احساس می کنند ازدحام در حال کاهش است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =