یاد آوردن؟ وقتی بیل مگازینت کاملاً در مورد Supra اشتباه می کرد اینگونه به نظر می رسید

[ad_1]

سوپرا با شتابهای متوسط ​​چشمگیر

رشته 0-100 کیلومتر در ساعت برای پسران در چراغ راهنمایی بیشترین جذابیت را دارد. بنابراین فقط می خواهیم ذکر کنیم که سوپرا در دستان ما فاصله 5.6 ثانیه را پرید. خود کارخانه 5.1 ثانیه وقت می دهد و ما تمایلی نداریم که با کمی آموزش بیشتر بتوانیم تعداد را به آنجا برسانیم. 80-120 کیلومتر در ساعت برای کسانی که عاشق رانندگی ورزشی هستند بسیار جالب تر است.

و در اینجا Supra عملکرد بهتری دارد ، فقط به عدد نگاه کنید: 3.78 ثانیه ، که توسط رایانه آزمایش Bil Magasinet اندازه گیری شده است. مستقل ترین شخصیت کلاس. هر کجا سوزن روی سرعت سنج باشد ، شما در عقب و با یک شاسی قدرت کافی دارید که کاملاً منطبق است ، سرعت کروز 200 کیلومتر در ساعت به اندازه دوچرخه سواری در جنگل آرامش خواهد داشت.

در واقع باید بدون اطلاع از نیروهای پنهان شده در زیر کاپوت سوپرا هشدار داد ، زیرا آنها خیلی سر و صدا نمی کنند. خود موتور آنقدر ساکت است که در هنگام کارکردن ماشین می توان شک کرد که آیا کار می کند یا نه. اگر ابتدا شروع به غلت زدن کنید ، لباس برای تایرها و سیستم انتقال قدرت به سرعت در منظره صدا بیشترین لباس را می بیند. و اگر سرانجام تصمیم گرفتید بر روی ناخن قدم بگذارید ، موتور دوباره با غرش واکنش نشان نمی دهد ، بلکه در عوض با سوت فرکانس بالا از هر دو توربو واکنش نشان می دهد.

زیر 4000 دور در دقیقه ، فقط یک توربو کار می کند. شتاب قابل تحمل است ، اما خشن نیست. حدود 4000 دور در دقیقه توربو شماره 2 را روشن می کند و بعد شوخی هایی پیش می آید. صدای سوت تقویت می شود و زمزمه شش خط واضح تر به نظر می رسد. دستان شما کشیده می شوند و چشم هایتان از روی دور سنج ، که در آن سوزن با سرعت هشدار دهنده از سرعت بالا می رود ، به پایین می لرزد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =