یک پیرمرد 70 ساله از Grindsted 5 ماشین ویژه را در آتش از دست داد ، اما هیچ بیمه ای نداشت

[ad_1]

اوو ایورسن از هاینسویگ در نزدیکی گریندستد در جنوب جوتلند رئیس باشگاه اتومبیلرانی پیشکسوتان محلی است و بنابراین بسیاری از قطعات را در املاک خود جمع کرده است. Boosted.dk می نویسد ، در سالهای اخیر ، او ساعت به ساعت به مرمت پنج ماشین قدیمی به ارزش بیش از 600000 کرون دانمارک پرداخته است

اما وقتی او مجبور شد آخر هفته برخی شاخه ها را بسوزاند ، همه چیز کاملاً اشتباه پیش رفت.

“این انبوهی از شاخه ها کاملاً کوچک بود ، اما در حالی که 20 متری پشتم ایستاده بودم و با همسرم صحبت می کردم ، آتش یک زره پلاستیکی را گرفت. اکنون بیش از دو میلیون کرون ضرر کرده ام و مجبورم در یک مبل تختخوابی در اتاق باشگاه زندگی کنم. من قصد داشتم آتش را روشن کنم که همسرم با یک پیام کوتاه آمد. برای همین چند دقیقه بیخیال شدم که آتش چمن های خشک و سپس زره را گرفت. من حتی سعی کردم آتش را با یک شلنگ باغ و دو سطل آب خاموش کنم. اما این کاملا ناامیدکننده بود “. اوه ایورسن به EB.dk گفت.

از سپاه ثبت نام نکرد

اوو بازنشسته است و بنابراین بیمه اتومبیل را نوشت و البته امروز او را عصبانی می کند. با این حال ، این نه تنها بر اتومبیل ها ، بلکه در یک کارگاه بزرگ و یک انبار با 100 تن قطعات یدکی ، جایی که خانه خصوصی اوو در آن واقع شده بود ، تأثیرگذار بود. حالا همه چیز سوخته است.

با این حال ، این یک تسلیت کوچک است که اتاق باشگاه باشگاه اتومبیلرانی باسابقه محلی ، که در همان قطعه واقع شده بود ، هنوز سالم است ، بنابراین در اینجا علاقه مندان 70 ساله اتومبیل می توانند تا اطلاع ثانوی یک شب بمانند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =