6 ایستگاه وحشی Bilmagasinet.dk

[ad_1]

ولوو 850 TWR واگن BTCC

بله خوب ولوو دو بار در لیست حساب کرد ، اما ما نتوانستیم آن را به طور کامل کنار بگذاریم و فقط مجبور شدیم نسخه مسابقه ای را انتخاب کنیم.

داستان از این قرار است که ولوو می خواهد به اتومبیلرانی برگردد و مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی انگلیس را انتخاب کرده است. اما وقتی مجبور شدید اولین ماشین مسابقه ای بسازید ، به یک دلیل یا دلیل دیگر نمی توانستید یک سدان تهیه کنید. روسا از این فرصت استفاده کرده و برند قدیمی عمارت را تقویت کرده و بدین ترتیب تاریخچه اتومبیلرانی ولوو را ایجاد کردند. با این حال ، نسخه واگن فقط برای یک فصل رانندگی مجاز بود ، زیرا در سال 95 قوانین downforce تغییر داده شد تا به خودروها اجازه داده شود اسپویلر جلو و عقب داشته باشند ، اما این قوانین حکم می کرد که اسپویلرها نباید از ماشین جلوتر بروند. برای ولوو مهم است: اسپویلرها نباید از سقف خودرو بالاتر باشند ، بنابراین نسخه استیشن به نفع سدان کنار گذاشته شده است. به هر حال ، این ماشین توسط TWR ساخته شده است ، اما وانت وحشی در بخش ساخت و ساز فقط به مقام ششم رسید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =