[ad_1]
خوشبختانه ، این نتایج ممیزی تعمیرگاه های خودرو در جمهوری چک است ، نه در اسلواکی. این شرکت پنج نوع حسابرسی را انجام داده است – حسابرسی پس از واقعه بیمه ، حسابرسی قبل از تعمیر ، حسابرسی پس از تعمیر ، حسابرسی برای بلند کردن و به اصطلاح. تعمیر مرموز ، یعنی تأیید توسط “مأمور مخفی” که با خطای شبیه سازی شده به عنوان مشتری عادی به سرویس می آید. اصل اساسی حسابرسی Cebia این است که حسابرسان به طور مکرر ، اما نه بیشتر از سه بار ، از خدمات یا عملیات ارزیابی شده بازدید می کنند. از سال 2019 ، همچنین آزمایشات آزمایشگاهی روی روغن و سوخت انجام می دهد ، که می تواند کارهای غیراخلاقی را هنگام تعویض روغن نشان دهد. حسابرسان می توانند تأیید یا رد کنند که آیا واحد خدمات روغن روغن را به درستی تغییر داده است و آیا روغن صحیح استفاده کرده است یا فقط به طور جزئی یا کلاً استفاده نکرده است. این شرکت بر روی خدمات مجاز و غیر مجاز مارک دار تمرکز دارد. در این مقایسه جالب است که اگرچه خدمات غیرمجاز در مقایسه با سال 2019 بهبود یافته اند ، اما خدمات مجاز تخلف کرده اند که در واقع به همان سطح رسیده است. تفاوت ها بین خود مارک ها بود. خدمات مجاز برخی از مارک ها بهبود یافته ، برخی دیگر خراب شده اند و به طور کلی بسیار نزدیک هستند. حسابرسان هنگام مقایسه کیفیت کار بر اساس منطقه ، تفاوت زیادی در کیفیت کار پیدا کردند. پراگ با رتبه 97٪ بهترین رتبه را کسب کرد ، بدترین منطقه در جنوب بوهمیا با رتبه 80٪. به طور کلی ، کیفیت کار نه تنها به صورت سالانه در حال کاهش است ، بلکه در سال 2020 نیز رو به وخامت است. در ابتدای سال قبل از بحران کرونر ، کیفیت کار 98 درصد بود ، اما در پایان سال در سال فقط 93 درصد بود. هر دو مورد اداری و فنی بودند. رایج ترین کاستی های اداری دستورالعمل های ناقص نوشته شده ای است که فاقد اطلاعات در مورد وضعیت سوخت ها و تعداد کیلومترهای پیموده شده است. به نوبه خود شایعترین نقایص فنی عدم ارائه کلیه قطعات تعویض شده ، رنگ آمیزی بی کیفیت ، زمان تعمیر طولانی بی دلیل یا فاکتور برای تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده نیست.
آنها از اتومبیل مبلمان درست می کردند ، آنها عملیات پلیس داشتند
به نظر می رسد چه کسی در اسلواکی آزمون مشابهی برگزار می کند؟ ما خود در تحریریه ، در مسابقات Autoservis و Autoopravár roku ، با تجارب مثبت و منفی مشتری نیز روبرو می شویم. می خواهم توجه داشته باشم که ما با همکاری Allianz – Slovenská poisťovňa کیفیت خدمات و تعمیرگاه های اتومبیل را از همان ابتدای مجله ، یعنی ارزیابی می کنیم. تقریباً یک ربع قرن در همان زمان ، ما در ایجاد مسابقات جوانان Autoopravár شرکت کردیم. و ما خودمان تجربه سرویس اتومبیل را داریم. حتی اینها هم همیشه دلپذیر نیستند. خوشبختانه ، در بیشتر موارد ما می توانیم از کیفیت کار خدمات خود راضی باشیم و آرزو می کنم هرگز شخصاً با این تجربیات ناخوشایند روبرو نشوید.
عکس: بایگانی
[ad_2]