Roadster Rescue Electronic: نجات پرواز Automagazin.sk

[ad_1]

به طور کلی عامل همه گیری کوویروس Covid-19 است. به همین دلیل است که تیمی از طراحان محصول ، مهندسان مکانیک و پزشکان در تلاشند تا یک راه حل فنی برای حمل و نقل سریع و ایمن بیماران از خانه به بیمارستان پیدا کنند.

مطالعه یک وسیله نقلیه نجات پرواز مستقل به نام E-way Rescue Roadster نور روز را دیده است. کل این پروژه که اکنون به مرحله بعدی چرخه حیات توسعه محصول منتقل شده است ، به لطف سیستم عامل ابر 3Demperience از شرکت Dassault Systèmes ایجاد شده است. تیم بین المللی کار در یک پروژه نجات دهنده حیات پرواز مستقل را از ژوئن گذشته آغاز کرد. پس از چند ماه ، او تمام اسناد فنی ، مدل سه بعدی و شبیه سازی را تحت تأثیر تأثیرات خارجی بر ماشین آماده کرده است.

پروژه E-way Rescue Roadster اکنون در حال انتقال به مرحله بعدی چرخه عمر محصول است ، به طوری که یک روز می تواند کاربرد آن را در یک سیستم نجات یکپارچه پیدا کند. با این حال ، E-way Rescue Roadster نه تنها در سیستم نجات یکپارچه ، بلکه در یک محیط عادی شهری نیز کاربردی پیدا می کند ، جایی که برای تسهیل حرکت مردم استفاده می شود. در واقع ، وسایل نقلیه باید در آینده نزدیک با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و بنابراین یک اکوسیستم حمل و نقل (حمل و نقل اطلاعاتی جمعی) ایجاد کنند که از تصادفات یا کاروان ها جلوگیری می کند.

اگرچه اعضای تیم فردی در مناطق زمانی مختلف کار کرده اند ، اما می توانند همزمان یک پروژه ایجاد کنند. با تشکر از برنامه “ابر” 3Dexperience ، آنها همیشه دارای مجموعه داده های مشابه ، یک مرور کلی از تغییرات و اقدامات ضروری ، یک پلت فرم ارتباطی واحد و بالاتر از همه نرم افزار پروژه درجه یک بودند. این امر به آنها اجازه داد تا نه تنها مدل سازی سه بعدی اجزای فنی و کل مدل ، بلکه آزمایش پروژه ها و شبیه سازی ها نیز انجام شود. در همان زمان ، نرم افزار Dassault Systèmes به آنها امکان کار در یک برنامه وب را می دهد.

و به لطف این ، آنها به طیف گسترده ای از راه حل های 3Dexperience ، به عنوان مثال در لپ تاپ یا رایانه لوحی ، دسترسی پیدا کردند ، بنابراین می توانستند واقعاً در هر جایی کار کنند. ساخت وسیله نقلیه به نقشه های فنی دقیق شاسی ، موتور و پروانه یا فضای داخلی کپسول حمل و نقل نیاز داشت. به عنوان مثال این تیم باید با مشکلی روبرو می شدند که در آن چرخ ها از کشش بازوهای تاشو پروانه جلوگیری می کردند. علاوه بر این ، محدوده آنها با توجه به اندازه و موقعیت مکانی که آنها را تأمین می کرد ، محدود بود.

به لطف برنامه Cloud ، مهندس مکانیک راه حلی برای کوچک سازی موتور بدون کاهش کارایی آن طراحی می کند. “با طراحی کلی راه حل های CATIA ، ما قادر به کاهش وزن کلی خودرو بدون کاهش دوام ساختار هستیم. به لطف طراحی سبک تر ، ما توانستیم مصرف انرژی را کاهش دهیم و بنابراین مشخصات موتور را متناسب با آن تنظیم کنیم. ” می گوید تونی پارس-ادو مارتین ، که در پشت طراحی E-way Rescue Roadster حضور دارد.

آنها همچنین یک پزشک را در این پروژه شرکت دادند و بنابراین الزامات حمل و نقل بهینه بیمار نیز در طراحی خودرو در نظر گرفته شد. عوامل مهم در حمل و نقل آنها دمای داخلی و گردش هوا در کابین است که باید فارغ از شرایط خارجی پایدار باشد. به لطف یک م softwareلفه نرم افزاری که جریان مایعات و هوا را در کابین شبیه سازی می کند ، تیم نیاز به افزودن مشبک های تهویه به عقب خودرو را کشف کردند. در حال حاضر ، آمبولانس پرواز مستقل در حال ورود به مرحله بعدی پروژه است که فقط به لطف یک ابزار ابر قدرتمند برای همکاری ، طراحی و شبیه سازی موفق شد.

https://www.youtube.com/watch؟v=2VSplTmNC3o

-jj- منبع و عکس: E-way Rescue Roadster

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =