[ad_1]
در اصل ، این ترکیبی از کلاسیک گرایی و مینیمالیسم است که منجر به یک موتورسیکلت برقی می شود ، ایده آل برای خیابان های شهر. مدل Zero FXE که مدتها انتظار آن را می کشید یک ابرموتور کوچک برای سواری روزمره است که در حال حاضر آخرین محصول در سبد تولید شرکت آمریکایی Zero Motorcycles است.
موتور سیکلت صفر جدید مجهز به موتور ZM-Force IPM است که حتی در شرایط نامساعد نیز می تواند عملکرد موتورسیکلت را پشتیبانی کند. “سیستم عامل Cypher II” به موتورسوار اجازه می دهد تا موتورسیکلت را با استفاده از برنامه Zero.app شخصی سازی کند. به لطف این نرم افزار ، راکب اطلاعات فعلی موتورسیکلت را نیز می بیند. موتور سیکلت به عناصر مدرن مانند نمایشگر دیجیتال رنگی یا نور کامل LED مجهز است که با زبان طراحی کلی دستگاه هماهنگی دارد. مدت هاست که مدیریت موتورسیکلت های صفر در مورد انقلاب در صنعت الکتروموتور به صراحت صحبت می کند.
به لطف تجربه به دست آمده در Huge Design در سانفرانسیسکو ، مفهوم مدل الکتریکی FXE از چند سال پیش شروع به توسعه کرد. هدف در آن زمان خلق مدلی بود که از نظر زیبایی شناختی و فنی به دنیای موتورسیکلت های برقی نزدیکتر باشد. پس از ده ها نمونه اولیه ، اصلاح و ساعت ها تحقیق ، علاقه مندان به موتورسیکلت های صفر توانستند یک موتورسیکلت با ویژگی های زیبایی باورنکردنی بسازند. در همان زمان ، آنها موفق به بازیابی تمیز سواری موتورسواران شدند.
“ما طرحی را به شما ارائه می دهیم که به آینده نگاه می کند و با لطف و راحتی ارتباط برقرار می کند. هنرهای رزمی بروس لی افسانه ای و همچنین چهره ای باریک اما در عین حال عضلانی و چابک او منبع الهام شد. این طراحی عناصر خشن موتورسیکلت های کلاسیک را می گیرد و آنها را با صافی و مینیمالیسم مخلوط می کند ، که به نوبه خود باعث خلوص موتورسیکلت های برقی می شود “ امبرتو اوچلی ، نایب رئیس Zero Motorcycles ، در مورد موتور سیکلت جدید Zero FXE صحبت کرد.
موتور الکتریکی Zero در FXE از یک باتری Li-Ion 7.2 کیلووات ساعتی استفاده می کند که موتور Z-Force 75-5 بدون کربن و خنک کننده هوا را تأمین می کند. برد با یک بار شارژ در ترافیک شهر بیش از 100 کیلومتر است. چراغ های LED که طراحی آنها تحت تأثیر وسایل الکترونیکی مصرفی است ، در جلو و عقب با بدنه موتورسیکلت مخلوط می شوند. از طرف دیگر ، صفحه نمایش پنج اینچی TFT از سیستم عامل Cypher II مخصوص خود استفاده می کند که برای رانندگی یکپارچه طراحی شده است و شخصی سازی عمیق را از طریق یک برنامه همراه ارائه می دهد.
به هر حال ، Zero Motorcycles در سال 2006 در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد ، اما توسعه بیشتر این شرکت پس از هشت فصل اتفاق افتاد. اکنون رئیس نیل سایکی انتظارات زیادی در مورد فروش موتورسیکلت های برقی دارد. ارقام و آمارهای پیشرو در حد صفر موتورسیکلت ها است ، پس از همه ، سال گذشته فقط در قاره اروپا ، آنها رشد فروش 33 درصدی و در خارج از کشور با 19 درصد رشد داشته اند. در پایان ، حدود 4000 موتورسیکلت است. هدف مارک صفر فروش انواع موتور سیکلت های مجهز به برق است. در حال حاضر هم موتورهای تورنتو و هم موتورسیکلت های جاده ای را ارائه می دهد.
سبد محصولات فعلی مارک شامل مدل های زیر است: Zero S (street)، SR (racing street)، FXS (supermoto)، DS (double sport)، DSR (racing sport double)، RX (motocross)، SR / F + SR / S و FXE جدید. نه تنها مدل الکتریکی جدید FXE ، بلکه هر موتورسیکلت صفر توسط دستگاه Z-Force خنک کننده هوا تأمین می شود. از مزایای این موتور نه تنها عملکرد و کار ساده آن ، بلکه داشتن فواصل سرویس بسیار طولانی دستگاه است. شاید عجیب به نظر برسد ، اما گشتاور این واحد تا 157 نیوتن متر دارد. در عمل ، این به معنای بیشتر از آنچه در موتورهای بنزینی دیگر با حجم موتور 1000 متر مکعب یا بیشتر می یابیم ، است.
این موتورها تقریباً همان اندازه و سنگین ترند که “موتورهای بدون برس” رقیب هستند ، اما تا 130٪ قدرت بیشتر و 150٪ گشتاور بیشتر تولید می کنند. باتری Z-Force یکی از بالاترین تراکم یا ظرفیت انرژی در بازار موتورسیکلت های برقی را دارد. علاوه بر این ، Zero تا 5 سال گارانتی ارائه می دهد. یک سوکت استاندارد 110/230 ولت برای شارژ کافی است. بسته به ظرفیت باتری ، فرایند شارژ می تواند از 4 تا 9 ساعت طول بکشد. با مخزن پر کردن یکپارچه ، شارژ کامل فقط حدود 90 دقیقه طول می کشد.
-jj- ، منبع و عکس: موتورسیکلت های صفر
[ad_2]