[ad_1]
آکورا، برند آمریکایی درجه یک هوندا، مدل احیا شده اینتگرا را در سال جاری میلادی به خارج از کشور می فروشد. همانند نسل اول، Acura Integra جدید اساسا یک لیفت بک چهار در است.
Acura Integra هنوز در مرحله نمونه اولیه امیدوارکننده است. نسل پنجم مدل آشنای دهه 80 یک فست بک اسپرت با جلوپنجره جذاب، موتور احتراق داخلی کلاسیک و گیربکس شش سرعته دستی است. Acura Integra جدید بر روی پلت فرم جدید هوندا سیویک یا نسخه پویاتر Si قرار دارد. اینتگرا اولین بار در سال 1985 در ژاپن ظاهر شد. در آن زمان هنوز هوندا کوینت اینتگرا نامیده می شد و منحصراً از طریق فروشنده هوندا ورنو فروخته می شد.
هوندا ورنون، همراه با سایر فروشگاه های کلیو و پریمو، در خودروهای درجه یک و مشتریان خواستار متخصص تر است. در ابتدا در نسخه سه در فروخته شد که در اکتبر 1985 یک مدل پنج در به آن اضافه شد و سپس یک سدان چهار در در فصل بعد. در مارس 1986، این خودرو با نام Acura Integra وارد بازار ایالات متحده شد. در زیر کاپوت، یک B16 DOHC چهار سیلندر چرخشی با ظرفیت 1.6 لیتر با قدرت 84 کیلووات، همراه با یک گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک پیدا خواهید کرد.
در قاره اروپا فقط در بازار بریتانیا موجود بود. برخلاف سایر نقاط جهان، هوندا Integra خود را به عنوان مدلی سادهتر و بدون تجهیزات لوکستر به مشتریان اروپایی خود ارائه کرد. در سالهای 1988 و 1989، علاقهمندان میتوانستند یک موتور 1.6 کیلوواتی بهبودیافته بخرند، اما میتوانستند 1500 EW5 و D15A1 در زیر کاپوت آن وجود داشته باشد. نسل اول تقریباً در 228000 نسخه ساخته شد، جالب اینجاست که در استرالیا با نام Rover 416i به فروش می رسد. عناصر طراحی مختلف مدل Acura Integra متعلق به نسل های گذشته است.
این محصول جدید در زیر چراغ جلو در سمت راننده و زیر چراغ عقب در سمت سرنشین نقش بسته است. علاوه بر این، رنگ زرد بدنه “Indy Yellow Pearl” نیز ادای احترامی به نسخه زرد رنگ مشابه Phoenix است که برای مدل قدیمی اینتگرا Type R در دهه 1990 موجود بود. بسیاری از جزئیات در مورد نسخه سریال هنوز مشخص نیست، از جمله اینکه آیا این نسخه در خارج از ایالات متحده فروخته خواهد شد یا خیر. اما “سرهای بنزین” و علاقه مندان به خودرو قطعاً از فناوری قدیمی و صادقانه ورزشی لذت خواهند برد.
این جدید به گیربکس شش سرعته دستی فوق الذکر و دیفرانسیل محور جلو خود قفل مجهز شده است. چرخ های 19 اینچی ترمزهای قدرتمند برمبو را پوشش می دهند. این درایو یک موتور احتراق داخلی کلاسیک 1.5 لیتری VTEC با قدرت نامشخص است. با این حال، هوندا سیویک سی فوق الذکر 205 اسب بخار قدرت ارائه خواهد کرد که در این مورد می توان انتظار داشت. Acura Integra در Marysville، اوهایو ساخته خواهد شد، جایی که به پر کردن جای خالی پس از تولید سوپراسپرت Acura NSX کمک خواهد کرد.
زبان طراحی جدید ورزشی Acura Integra بر اساس مورفولوژی فعلی برند آمریکایی Acura است. خطوط تیز، ماسک بزرگ، عناصر ورزشی و یک بازی متمایز با چراغ های جلو بر آن غالب است. فستبک زرد جذاب دارای سقف شیبدار، نمای خشن، چرخهای آلیاژی بزرگ و چهار صدا خفه کن است. قیمت این مدل از 30000 دلار آمریکا (26515 یورو بدون مالیات) شروع می شود، سپس تحویل در سال 2022 انجام می شود، سایر قطعات احتمالاً در سال 2023 صاحبان خارج از اروپا را پیدا می کنند.
-jj-، عکس و منبع: هوندا و آکورا
[ad_2]