BMW XM – وقتی BMW سیتروئن را می دزدد Automagazin.sk

[ad_1]

مطالعه BMW Concept XM قدرتمندترین خودروی BMW M را معرفی می کند که تا به حال وارد تولید سری شده است. راه اندازی آن برای پایان سال آینده برنامه ریزی شده است. مطالعه مفهوم BMW. سری XM BMW از پایان سال 2022 در کارخانه ایالات متحده در اسپارتانبورگ تولید خواهد شد، زیرا ایالات متحده مهمترین بازار فروش این خودروی جدید با عملکرد بالا است. به همین دلیل است که بخش M BMW اولین وسیله نقلیه مستقل خود را پس از BMW M1 افسانه ای، درست در جشن تولد 50 سالگی خود، ارائه خواهد کرد. BMW XM تنها با درایو هیبریدی پلاگین و منحصراً به عنوان مدل M در دسترس خواهد بود.

BMW Concept XM با ترکیب یک موتور V8 و یک موتور الکتریکی با کارایی بالا، حداکثر قدرت 550 کیلووات (750 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 1000 نیوتن متر را تولید می کند. به این ترتیب، اولین وسیله نقلیه برقی از بخش BMW M GmbH در بخش عملکرد بالا، راه آینده این برند را نشان می دهد.

BMW M در بخش لوکس راه خود را طی می کند.

بی‌ام‌و کانسپت XM نشان می‌دهد که BMW M GmbH چگونه سفری قابل‌توجه در بخش لوکس دارد. نمای بیرونی با ظاهر غیرقابل انکار و جذابیت برون گرا مشخص می شود. فضای داخلی نمایی از کابین راننده ارائه می دهد، در حالی که با طراحی کاملاً جدید فضای عقب برخورد می کند: صندلی های بسیار راحت و سقف پلاستیکی نورانی که حریم خصوصی لوکس را در M Lounge به مسافران ارائه می دهد.
برای اولین بار، BMW Concept XM با طراحی جدید و پیشروی جلو عرضه می شود که نسخه تولیدی آن برای اولین بار در سال 2022 به عنوان بخشی از تهاجمی BMW در بخش لوکس ظاهر می شود. چراغ های جلو به دو ماژول مجزا تقسیم می شوند که یک عنصر طراحی جدید است که ظاهری جذاب از نظر بصری ایجاد می کند. کلیه های افقی جلوپنجره رادیاتور به طور جسورانه بین چراغ های جلو و باریک به لبه های بیرونی قرار گرفته اند و یک کانتور تقریباً هشت ضلعی ایجاد می کنند که بر ماهیت پویای جلو تأکید می کند. عناصر سیاه مشبک رادیاتور در یک قاب پیچیده محصور شده اند و به نظر می رسد آزادانه روی یک سطح مشکی براق شناور هستند. پارتیشن های دوتایی به سبک M در جلوپنجره رادیاتور احساس عرض را بهبود می بخشد. نورپردازی کانتور چشم نواز جلوه ای ظریف به مشبک رادیاتور می دهد و تضمین می کند که ترکیب خیره کننده کلیه ها و نور روز حتی در تاریکی فوراً قابل تشخیص است. لوگوی جدید XM روی جلوپنجره و ورودی‌های هوای بزرگ قدرت موتور V8 را نشان می‌دهد که همراه با موتور الکتریکی سیستم محرک M Hybrid را تشکیل می‌دهد.

چراغ های LED نازک در سقف بالای ستون های A تعبیه شده بود. پوشش جسورانه خطوط کلیه های مشبک رادیاتور را به شکل دو گنبد به سمت عقب گسترش می دهد. جفت ورودی هوا در کاپوت شبیه چراغ‌های جلوی LED است و حس پویایی بیشتری به خودرو می‌دهد. قسمت پایین بدنه با شکل مشخص توسط مناطق مشکی شفاف سپر جلو قاب شده است. نوارهای مثلثی رنگ بدنه در لبه‌های بیرونی بر ورودی‌های هوای عمودی تأکید می‌کنند و در عین حال بر موضع اسپرت و محکم BMW Concept XM تأکید دارند.

خطوط متمایز استودیو توسط لاک دو رنگ آن بیشتر تاکید می شود: قسمت بالایی به رنگ طلایی-برنزی مات است و قسمت پایینی با سایه متالیک خاکستری از Space Grey است. در زیر گرافیک پنجره، یک خط مشکی براق عریض به شکل نوار مشکی، دو رنگ بیرونی را از هم جدا می کند. آینه های بیرونی مشخصه M به خودرو حالتی تمیز و ظاهری فنی و اسپرت می بخشد. پوشش کانکتور شارژ در پشت چرخ جلوی سمت چپ، یادآور پیشرانه هیبریدی M است. شیشه عقب تقریباً صاف در عقب قرار می گیرد. تفسیر تازه ای از طراحی را می توان در چیدمان لوگوی BMW نیز مشاهده کرد که در پنجره زیر هر یک از دو ریل سقف با لیزر حک شده است. این یک اشاره سبک به BMW M1 است، تنها نمونه از یک مدل مستقل که منحصرا توسط BMW M GmbH توسعه یافته است. قوس چرخ‌ها به‌طور قابل‌توجهی در قسمت پایینی عقب، توجه را به رفتار مطمئن خودرو در جاده جلب می‌کند. چراغ‌های عقب بسیار نازک و جسورانه L شکل که تقریباً تمام عرض عقب را گسترش می‌دهند، این جلوه را بیشتر می‌کنند. هنگامی که فعال نیستند، خود چراغ ها ظاهری تیره دارند و وقتی روشن می شوند، سایه دقیق و یکنواخت قرمز ظاهر می شود. سپر عقب تحت تسلط لوله های اگزوز دوگانه برای مدل های BMW M است. موقعیت عمودی و ظاهر شش ضلعی صدا خفه کن ها جان تازه ای به این عنصر نمادین کلاسیک داده است.

عملکرد بالا و لوکس برونگرا.
در BMW Concept XM، راننده تفسیر M متمایز از طراحی کابین خلبان را متوجه راننده خواهد کرد. خطوط و طراحی سطح داخلی به لطف شکل عملکرد محور و مواد با کیفیت بالا به فضای جلویی حسی پیشرو می بخشد. چرم قهوه ای با ظاهری قدیمی، مس و فیبر کربن پلی بین لوکس و ورزش موتوری ایجاد می کند. تودوزی متمایز یک جدایی بصری واضح بین محفظه راننده و سایر قسمت‌های خودرو ایجاد می‌کند.

لهجه بصری فضای داخلی سقف با ساختاری سه بعدی است. ترکیب نور غیرمستقیم و مستقیم ساختار برجسته ای را ایجاد می کند که در آن سقف مانند یک اثر هنری استثنایی به نظر می رسد. همراه با نورپردازی خلق و خو، بر ترکیب لوکس و راحتی استودیوی مفهومی BMW XM با جلوه ای بسیار چشمگیر تأکید می کند. نورپردازی حالت را می توان در سه رنگ BMW M فعال کرد. نسخه ای از سیستم کنترل مبتنی بر آخرین نسل رابط BMW iDrive، ماهیت عملکرد بالای BMW Concept XM را در دنیای دیجیتال نشان می دهد. رابط کاربری، ساخته شده در سه رنگ آشنای M، برای یک تجربه رانندگی اسپرت ایده آل است. حالت‌های سیستم درایو هیبریدی و همچنین حالت رانندگی تمام الکتریکی را با ظاهری زیبا و جذاب نشان می‌دهد. نمایشگر خمیده BMW مرحله عالی برای نمایش این طراحی سفارشی را فراهم می کند و رابط کاربری را نشان می دهد که تجربه رانندگی استثنایی را برای تمام مدل های آینده BMW M به ارمغان می آورد.

BMW iX – جدید از ابتدا، اولین سواری

آیا مبارزه نامی وجود خواهد داشت؟

بسیاری از شما قطعا مدل XM را به یاد خواهید آورد. بیش از 20 سال قدمت دارد اما بیش از 30 سال پیش شروع به تولید آن کردند. این یک خودروی فرانسوی از لحاظ فنی بسیار جالب است، سیتروئن XM، که از جمله دارای سیستم تعلیق هیدروپنوماتیکی برای حداکثر راحتی یا در نسخه ای با سیستم مدیریت موتور شش سیلندر معروف به دیراوی است که در اصل یک فرمان برقی پیشرونده بود و به عنوان یک امتیاز، ثابت ایستادن به طور خودکار به حالت مستقیم تنظیم می شود. همچنین جالب است که ببینیم آیا سیتروئن همچنان نام خود را به کار می برد یا خیر. در دنیای ماشین ها چیز خاصی نخواهد بود. حتی اگر شراب خالص بریزیم، فرانسوی ها در مورد آن سختگیر هستند. تقریباً 20 سال پیش، رنو فیات را به چالش کشید تا جینگو جدید خود را که شبیه توئینگو بود، بنامد و آنها مجبور شدند نام خودرو را به نام قدیمی و جدید پاندا تغییر دهند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =