CFMOTO 300 SR – معلم رقص Automagazin.sk

[ad_1]

فیزیک را باید از ابتدا آموخت. این نمی تواند با مکانیک کوانتومی ، نسبیت یا فیزیک اتمی آغاز شود. به همین ترتیب ، رقص ها باید از مراحل ابتدایی شروع شده و به تدریج به رقص در سالن رقص یا رقص رقابتی بیشتر بپردازند. به همین ترتیب ، موتورسواری باید با ماشینهای کوتاه یاد گرفته شود و به تدریج به دستگاههای بزرگتر و قوی تر پیشرفت کند. CFMOTO 300 SR دقیقاً همان موتورسیکلتی است که می توانید با آن شروع کنید. برای سواران جوان تازه کار و همچنین کسانی که به “ماست” تمایل دارند طراحی شده است. برای کسانی که عاشق دوچرخه های ورزشی سریع هستند. به هر حال ، شما در این کلاس ماشین آلات دارای هود چیزی برای انتخاب ندارید.

این طراحی به دلیل استودیوی ایتالیایی Modena 40 است که توسط Carles Solsona Marti افسانه ای پشتیبانی می شود. کارشناسان می توانند این موضوع را از طراحی موتورسیکلت های MV Agusta تشخیص دهند. جای تعجب نیست که 300 SR بسیار عالی به نظر برسد. عناصر معمول عبارتند از چراغ های روشنایی روز با شیشه مات ، چراغهای جلوی LED ، مخزن بلند با درب ساخته شده از کربن بدلی و مواد مشابه ، که در دو مکان در نمایشگاه – در وسط و پایین یافت می شود. یکی دیگر از عناصر طراحی متمایز ، صدا خفه کن با صدا خفه کن زیر موتور سیکلت ، قاب لوله ای تا حدی باز ، تریم عقب پشت صندلی و چراغ عقب است. صندلی همچنین برای صندلی جذاب است ، از دو ماده ساخته شده و دارای درزهای دو رنگ است. اضافه می کنم که نه تنها برای چشم ، بلکه برای باسن نیز جذاب خواهد بود ، زیرا شکل خوبی دارد و سفتی خوبی دارد ، بنابراین به خوبی روی آن قرار می گیرد. با این حال ، این فقط در مورد صندلی راننده صدق می کند ، مسافر خیلی خوشحال نخواهد شد.

مسابقات ورزشی ، آبجو…

به هر حال ، مخفف SR مخفف Sport Racing است و مخصوصاً در رنگ آبی تست شده با برچسب ، موتورسیکلت CFMOTO 300 SR به نظر می رسد که از زنجیره مسابقه فرار کرده است. در واقع ، این در درجه اول برای زنجیر چرخ نیست ، بلکه برای رانندگی معمولی نیز در نظر گرفته شده است. و چندین چیز تابع این امر است. قدرت موتور ، تنظیم شاسی ، استفاده از ترمز ، اما بیشتر موقعیت فرمان ، که در ماست های سوپراسپرت بالاتر از حد معمول است. و این خوب است زیرا هنگام یادگیری نمی خواهید رنج ببرید. شما نمی خواهید تمام وزن خود را روی مچ دست نگه دارید یا روی تانک دراز بکشید. قرار گرفتن روی CFMOTO 300 SR ورزشی است ، اگرچه وزن مچ دست شما زیاد است ، اما به اندازه “ماست” سخت نیست. حتی در سنین بالا می توانید آن را رانندگی کنید.

قدرت موتور با هر دور افزایش می یابد.

به هر حال ، ارتفاع صندلی 780 میلی متر است ، که کوچک نیست ، اما 300 SR یک مکان کلیدی است – زیر باسن و بین ران ها ، به طوری که حتی نوزادان کوچک می توانند به راحتی از آن به زمین برسند. می خواهم اضافه کنم که موتورسیکلت در رده A2 همولوگ است و دارای دو صندلی است. من باید آینه ها را مقصر بدانم زیرا نمی توانم موقعیت آنها را تنظیم کنم بنابراین نمی توانم بازوها یا شانه های خود را در بیشتر آینه ها ببینم. با این حال ، شخصیت های دیگر ممکن است این مشکل را نداشته باشند. صفحه نمایش 5.5 اینچی دو حالت صفحه نمایش – Eco و Sport – و همچنین اتصال بلوتوث به تلفن هوشمند شما را ارائه می دهد ، در حالی که می توانید از دکمه های ADJ و SEL برای پاسخگویی یا رد تماس استفاده کنید. کمی تعجب کردم که حالت های نمایشگر به موتور وصل نشده اند. این بدان معناست که انتخاب حالت نمایش بر ویژگی های موتور تأثیر نمی گذارد. با یک کارت کار می کند.

شست بالا

در داخل قاب یک سیلندر با خنک کننده آب وجود دارد که دارای چهار سوپاپ در هر سیلندر و دو میل بادامک است. ارتعاش به سرکوب شفت متعادل کننده کمک می کند و واقعاً خوب عمل می کند زیرا عموما هیچ ارتعاشی را احساس نمی کنید – از کمترین تا بالاترین سرعت. لایه عایق حرارتی روی سطح پیستون مورد توجه است که اصطکاک را به حداقل می رساند. تزریق (هر دو انژکتور و واحد کنترل) توسط بوش تامین می شود ، در حالی که شمع ها توسط NGK عرضه می شوند. موتور واکنش گاز دلپذیری دارد. سریع ، اما نه آنقدر سریع که در هر حرکت حتی ناخواسته مچ دست راست با موتورسیکلت میلرزد. با هر دور قدرت موتور نیز افزایش می یابد ، از 4000 به 5000 آن در حال حاضر به شدت گاز را دنبال می کند. 5000 دور در دقیقه دیگر برای تغییر دارید. میدان قرمز از 10000 دور در دقیقه شروع می شود-1به

گیربکس کاملاً روان کار می کند ، کلاچ نیازی به نیروی فرمان ندارد و من شما را ستایش می کنم که لازم نیست هنگام راه اندازی از محل کار بسیار مراقب باشید تا موتور را نریزید یا با پرش به جلو شروع به کار نکنید. این به دلیل تنظیم کلاچ و استارت خوب موتور در دورهای پایین است. کنترل کامل موتور در دورهای پایین برای همه اینها – موتور ، گیربکس و کلاچ را دریابید – من انگشت شست سازندگان را فشار می دهم!

در جاده!

در جلو یک چنگال با دلار (بالا و پایین) کمک فنرها با قطر 37 میلی متر. در این دسته از موتورسیکلت ها کمک فنر معکوس اصلاً متداول نیستند ، زیرا گران تر هستند. ساختار معکوس کمک فنرها باعث می شود تا کمک فنرهای بهتر با سطوح ناهموار جاده جابجا شود و در نهایت راهنمایی بهتری در مسیرها ایجاد شود. در عقب یک بلوک فنر مرکزی با امکان تنظیم پیش بارگذاری وجود دارد. من همچنین باید بازوی چرخشی را بردارم ، زیرا در این دسته من انتظار دارم یک پروفیل شانه ای مستطیلی از جنس آلومینیوم یا فولاد ساده باشد ، اما CFMOTO از ریخته گری آلومینیوم استفاده می کند. سختی بالاتری را نشان می دهد و در عین حال ظاهرا زیباتر است. باید بگویم که اصلا برام مهم نبود که کمک فنرها قابل تنظیم نباشند. از یک سو ، هیچ کس در این کلاس احتمالاً انتظار چنین چیزی را ندارد ، و از طرف دیگر ، روحیه بسیار خوبی دارد. همراه با فنرها ، شاسی نرم تر از آن چیزی است که از یک دستگاه زنجیره ای انتظار دارید ، اما من به شما یادآوری می کنم که 300 SR یک طرح خاص نیست و شما از تنظیم نرم تر شاسی به صورت عادی قدردانی خواهید کرد. بنابراین ، از یک سو ، موتورسیکلت روح شما را تکان نمی دهد ، از طرف دیگر ، ضربه ها را به آرامی جذب می کند. به هر حال ، یادگیری موتورسواری روی زنجیر نجات بسیار گران قیمت خواهد بود.

در جلو یک جی خوان چهار پین با دیسک 292 میلی متر ، در پشت یک تک پین با دیسک با قطر 220 میلی متر است. با CFMOTO ، من قبلاً عادت کرده ام که ترمزها دارای شیلنگ زرهی هستند و 300 SR نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال ، شروع ترمزها می تواند کمی تیزتر باشد. تصور نکنید که ترمزها ضعیف هستند ، فقط شروع آنها کمی عقب تر از ظاهر دوچرخه است. ABS ، تامین شده توسط Continental ، یک امر طبیعی است.

موتورسیکلت کاملاً شارژ شده 165 کیلوگرم وزن دارد و رانندگی آن نیز آسان است. به زیبایی حرکات بدن شما را دنبال می کند. به طور طبیعی در یک پیچ خم می شود ، به راحتی از آن بلند می شود و در صورت لزوم ، با میل خود به طرف دیگر منتقل می شود. خیلی سریع احساس اعتماد به نفس خواهید کرد و شیب ها را افزایش می دهید. نه تنها این ، شکل صندلی ، موقعیت دسته ، صندلی ها و صندلی ها نسبت به یکدیگر به گونه ای پیکربندی شده است که می توانید به راحتی یاد بگیرید که در گوشه ها از صندلی خارج شوید. به طور خلاصه ، CFMOTO 300 SR به شما “رقص” در گوشه ها را آموزش می دهد. در عین حال ، می توانید مطمئن باشید که موتورسیکلت حتی در پیچ های ناهموار نیز خشن نخواهد شد. اضافه می کنم که لاستیک جلو 110/70 R17 ، عقب 140/60 R17 است.

شایعه یا حقیقت؟

CFMOTO 300 SR تجسم کامل پایدارترین شعار جهان است: موسیقی زیاد با پول کم. با قیمت 4029 یورو ، این مبلغ حدود 1300 تا 2000 یورو کمتر از رقبا است. می توانید استدلال کنید که این “چین” است ، اما به یاد داشته باشید که CFMOTO تازه وارد نیست ، بلکه یکی از بزرگترین تولید کنندگان ATV در جهان است و در زمینه موتورسیکلت ها با KTM همکاری می کند و نتیجه این همکاری مدل 300 است. SR علاوه بر این ، با تامین کنندگان معتبر همکاری می کند ، زیرا تزریق کامل توسط بوش ، شمع از NGK ژاپنی ، ترمز از J. Juan اسپانیایی تامین می شود … و به عنوان اثبات کیفیت ، اجازه دهید پنج سال ضمانت نیز به شما خدمت کند. درست است ، فقط برای 40،000 کیلومتر ، اما احتمالاً شما تا 5 سال دیگر با چنین موتورسیکلتی سوار نخواهید شد.

CFMOTO 300NK – Жихадилко

آنچه باید تصدیق شود

  • موتور سیکلت عالی با قیمتی بی نظیر.

چیزی که از دست دادیم

  • استفاده سریع ترمزها

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • حالت های نمایش به نقشه برداری موتور مربوط نمی شوند.

CFMOTO 300 SR

قیمت (پایه / آزمون) 4 029/4 029 €

ضمانتنامه 5 سال یا 40،000 کیلومتر

موتور

  • تک سیلندر با خنک کننده مایع / 4 ولت ، ظرفیت سیلندر 292.4 سانتی متر3، حداکثر قدرت 21.4 کیلو وات (29 اسب بخار) در 8750 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 25.3 نیوتن متر در 7،250 دور در دقیقه-1به انتشار گاز CO22 اکنون g / km

عملکرد رانندگی

  • وزن آماده به کار 165 کیلوگرم ، ساعتحداکثر= nu km / h ، مصرف سازنده / تست nu / 3.3 l / 100 km.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =