[ad_1]
مورد بعدی
1 س 30
مورد بعدی
493 سانتی متر طول، 193 سانتی متر عرض و 146 سانتی متر ارتفاع دارد و بر روی نسخه جدید پلت فرم EMP2 (EMP2 V2.3) با فاصله بین دو محور بلند (290 سانتی متر) ایستاده است که فضای صندلی های عقب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. . دارای یک سقف شیب دار به سبک Fastback است که ظاهر کلی را نرم می کند.
ویژگی امضای نور با فناوری DS Active LED Vision با ماژول هایی است که 180 درجه می چرخند و بر نور روز خود تأکید می کنند و مانند یک گردنبند مروارید رفتار می کنند. برای اولین بار دکور گیلوش شمشیری شکل Clous de Paris که تاکنون فقط در فضای داخلی مدل های DS به کار رفته است نیز بر روی درب آن خودنمایی می کند.
این همچنین به گذشته اشاره دارد، زیرا مدل DS 1955 شبیه لت های تاجی شکل در لبه های سقف است که مشخصه سدان افسانه ای بود. آنها قبلاً اصلاح شدهاند و به چراغهای نشانگر جانبی جدید مجهز شدهاند که با هم نشان معمولی DS 9 را تشکیل میدهند. گلگیرهای عقب، سپر و محفظه چمدان بهطور یکپارچه به هم متصل شدهاند.
ظرافت مواد نجیب به کار رفته در فضاهای داخلی بزرگ، داشبورد، روکش کامل با چرم ناپا، و طراحی کمربند ایمنی با بند ساعت دستبند تنها بر توجه به هر جزئیات تاکید دارد. صندلی ها دارای گرمایش، تهویه و مجهز به ماساژ هستند. عملکرد. آنها با پشتی های قابل تنظیم Lounge تکمیل می شوند که یک نوآوری کامل در این دسته است.
دو سطح تجهیزات وجود دارد: Performance Line و Rivoli.
فضای داخلی Performance Line به رنگ مشکی آلکانترا به عنوان نمادی از پویایی و ظرافت آشکار ساخته شده است. بدنه دارای لوگوی کرومی DS Performance Line در درهای جلو، DS Wings و بند صندوق عقب کرومی است. لوگوی DS Performance Line روی جلوپنجره مشکی براق قرار گرفته است. مرکز چرخ های آلیاژی مشکی 19 اینچی موناکو رنگ بنفش به خود گرفت.
روکش صندلی ترکیبی از آلکانترا با چرم مصنوعی مشکی است و با دوخت بنفش و طلایی تزئین شده است. این دستگاه دارای یک کنسول وسط و داشبورد است که روی آن ها نیز با آلکانترا پوشانده شده است.داشبورد همچنین دارای نشان DS Performance Line است.
DS 9 Rivoli با الهام از منطقه Tuileries پاریس، مواد مجلل را با دکوراسیون زیبای الماسی ترکیب می کند. سه سبک داخلی مختلف موجود است: چرم پایه مهر و موم شده مشکی یا نسخه اپرا با انتخابی از دو رنگ چرم ناپا با صندلی هایی با طرح دستبند برای ساعت به رنگ قرمز روبیس یا نوآر مشکی.
استفاده از چرم ناپا در صندلی های جلو و عقب، کنسول میانی، پنل درها و داشبورد که کاملا با چرم پوشانده شده است نیز به ظرافت نسخه اپرا کمک می کند. راحتی صندلیهای عقب با استراحتگاه لوکس وسط بازو و پشتیهای سر قابل تنظیم تکمیل میشود.
تاکید بر سکوت
این برند از زمان آغاز به کار خود توجه زیادی به بهبود راحتی آکوستیک داشته است که به لطف یک اصلاح ویژه با هدف سرکوب نویزهای خارجی به سطح جدیدی در DS 9 رفته است. شیشه آکوستیک چند لایه مکمل بدنه جوش داده شده و چسبانده شده است که ارتعاشات را سرکوب می کند. سیستم صوتی hi-fi 515 W Focal Electra®، که به طور ویژه برای DS 9 توسعه یافته است، افزایش می یابد. چهارده دریچه بلندگوی جدید به چهارده بلندگوی کابین اضافه شده است تا تجربه صدا در سالن کنسرت را تجربه کنید.
تکنیک شناخته شده
DS 9 ابتدا با پلاگین هیبریدی E-Tense با توان مجموع 165 کیلووات (225 اسب بخار) در دسترس خواهد بود. این موتور از یک موتور توربو بنزینی PureTech (132 کیلووات / 180 اسب بخار) و یک موتور الکتریکی (81 کیلووات / 110 اسب بخار) تشکیل شده است که به لطف باتری با ظرفیت 11.9 کیلووات ساعت می تواند مسافتی بین 46 تا 50 کیلومتر را طی کند.
موتور الکتریکی برای راه اندازی، بهبود شتاب در هر سرعت و رانندگی در حالت آلایندگی صفر تا سرعت 135 کیلومتر در ساعت استفاده می شود. هنگام راه اندازی، حالت الکتریکی همیشه به طور خودکار شروع می شود، که با یک حالت ترکیبی تکمیل می شود، که به طور خودکار انواع مختلف انرژی را کنترل می کند. باتری را می توان در مدت 1 ساعت و 45 دقیقه با استفاده از یک شارژر داخلی 7.4 کیلوواتی متصل شده از طریق کابلی که در صورت درخواست به یک خانه یا ایستگاه شارژ عمومی ارائه می شود، شارژ کرد.
این پیشنهاد به زودی با دو موتور پلاگین هیبریدی E-Tense تکمیل خواهد شد، یکی با 265 کیلووات (360 اسب بخار) و سیستم چهارچرخ محرک هوشمند، که به طور مشترک با بخش DS Performance توسعه یافته است. دومی به قدرت 184 کیلووات (250 اسب بخار) می رسد، از 2 چرخ متحرک استفاده می کند و با افزایش مسافت پیموده شده مشخص می شود. همچنین یک موتور بنزینی PureTech با 165 کیلووات (225 اسب بخار) وجود دارد. تمامی مدل ها با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می شوند.
تعلیق اسکن فعال DS
سیستم تعلیق DS ACTIVE SCAN دوباره بدون هیدروپنوماتیک، اکنون شامل دوربین جاده، سنسورهای زمین، شتاب سنج ها و آشکارسازهای محور است که تمام حرکات را ضبط کرده و به سیستمی منتقل می کند که کمک فنرها و تعلیق هر چرخ را برای افزایش ایمنی، راحتی پشت فرمان و نتیجه راحتی بی نظیر است سیستم تعلیق DS در قرن بیست و یکم، راحتی دنج یک سدان پریمیوم بزرگ را با پویایی یک کوپه GT ترکیب می کند.
DS DRIVE ASSISTANT
به لطف سیستم DS DRIVE ASSIST، رانندگان می توانند از رانندگی نیمه خودکار سطح 2 لذت ببرند که به آنها اجازه می دهد مسافت های طولانی را با حداکثر راحتی و ایمنی مطلوب طی کنند. سرعت با توجه به ترافیک اطراف تنظیم می شود. این سیستم از چندین سنسور استفاده می کند و روی فرمان عمل می کند تا DS 9 را در خطی که راننده انتخاب می کند نگه دارد. این سیستم تا سرعت 180 کیلومتر در ساعت قابل استفاده است و سرعت و مسافت رانندگی را تحت نظارت راننده کنترل می کند که در نتیجه ایمنی و آرامش خاطر را به ارمغان می آورد. کنترل سرعت توسط کروز کنترل تطبیقی تنظیم می شود، که به شما امکان می دهد در ترافیک خاصی رانندگی کنید: اگر در کمتر از سه ثانیه متوقف شود، خودرو به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. در صورت توقف طولانی تر، DS 9 با فشار دادن دکمه یا فشردن پدال گاز مجددا راه اندازی می شود. دوربین داخلی سیستم خطوط نقطهگذاری و یکدست را تشخیص میدهد. در حین رانندگی مدام محیط اطراف را تجزیه و تحلیل می کند و وضعیت را بررسی می کند. این امکان را به شما می دهد که حتی در قسمتی از خطی که راننده انتخاب می کند، خودرو را در لاین نگه دارید. اگر راننده می خواهد کنترل را در دست بگیرد، فقط فرمان را محکم بگیرید. تنظیم جهت نیز با روشن کردن چراغ راهنما قطع می شود. این سیستم می تواند در سرعت های بالاتر از 30 کیلومتر در ساعت فعال شود.
در حال حاضر در اسلواکی
DS 9 پیش از این اولین نمایش خود را در اسلواکی داشت. می خواهم توجه داشته باشم که انتظار داشتم سیاست قیمت گذاری کمی بالاتر باشد. من از قیمت مدل پایه با احتراق خالص که از 45990 یورو شروع می شود شگفت زده شدم. لیست قیمت کامل را می توانید در اینجا پیدا کنید.
[ad_2]