LAND ROVER Defender 90 – جلو Automagazin.sk

[ad_1]

من حدس می زنم با گفتن منظور مدافع مدافع چیز جدیدی نمی گویم. خوب ، لندرور دیفندر آنقدر از قلمرو خود دفاع می کرد که از کسی و در واقع حتی برای چه کسی دفاع نمی کرد. بنابراین او دوباره مسلح شد و حمله کرد. منظور من از واژه “بازسازی مجدد” این است که مشکلات موجود در زمین دیگر نیروهای مکانیکی نیستند ، بلکه توسط وسایل الکترونیکی پیشرفته پشتیبانی می شوند. و وقتی حمله می کند ، من فکر می کنم که او گروه کاملاً متفاوتی از افراد را هدف گرفته است. برای افرادی که زمان زیادی را صرف سفر می کنند. بنابراین ، حدود هزار بار رانندگی در جاده ، راحتی و تجهیزات را بهبود بخشیده است. و حتی بیشتر برای نسخه سه در با علامت 90.

سه بدیهیات

برای شروع ، سه بدیهی ، یعنی. حقایقی که حقیقت دارند و نیازی به اثبات ندارند. هر کس خودروی سه در بخرد ، مطمئناً از صندلی های عقب به طور روزانه استفاده نمی کند. اما در مورد مدافع ، او باید این واقعیت را در نظر بگیرد که بازگشت بسیار دشوار است – مخصوصاً به دلیل قد روشن. اگر در حال خرید خودرویی با سه در هستید ، باید در نظر داشته باشید که طول درها طولانی تر است و این امر باعث محدودیت ورود و خروج در پارکینگ های باریک می شود. مدافع – دوباره به دلیل ارتفاع روشن – در این مورد نیز اضافی است. البته از آنجا که مدل مورد آزمایش دارای شاسی هوایی بود ، می توانستم هر بار خودرو را پایین و بالا ببرم ، اما چه کسی این کار را انجام می دهد؟ نمیدونم. و سوم ، هرکسی که خودروی سه در خریداری می کند ، باید توجه داشته باشد که زیاد در صندوق عقب قرار نمی گیرد. در مورد Defender ، یک دیواره آلومینیومی در قسمت پایین صندوق عقب در پشت صندلی ها وجود دارد که نمی توان آن را جدا کرد. اما در اصل ، این شما را به هیچ وجه محدود نمی کند ، زیرا هنگام تا زدن پشتی صندلی های عقب یک پله ایجاد می شود – درست تا ارتفاع پارتیشن گفته شده. و بنابراین تمام ندامت را به پایان رساندم.

مثل شاسی اسپرت

نمونه آزمایشی دارای شاسی بادی بود و باید بگویم که زانوهای من را گرفت. مانند یک شاسی ورزشی خوب عمل می کند. او محکم است ، اما قوی نیست. از یک سو ، آخرین مرحله استهلاک تأکید می شود تا برجستگی ها به بدن یا ستون فقرات شما برخورد نکند. البته نصب مناسب بازوهای محور نیز به این امر کمک می کند. از سوی دیگر ، کنترل حرکت چرخ ها و بدنه مثال زدنی است. چرخ ها از جاده خارج نمی شوند ، اما تماس کاملی با آن برقرار می کنند ، هنگام عبور از فشار بیشتر از خودرو “سقوط نمی کنند” و مهمتر از همه ، یکبار ناهمواری را پشت سر بگذارید – دریغ نکنید. به همین ترتیب ، بدن به سرعت پس از عبور از بی نظمی ها تثبیت می شود. حتی الاغ هم نمی پرد.

به عنوان مثال ، شاسی حرکت هر دو چرخ و بدنه را کنترل می کند.

به طور خلاصه ، شاسی – نه تنها برای شرایط شخصیت خودرو و به ویژه شرایط شاسی کوتاه – بلکه به طور کلی فوق العاده است. اگر فراموش کنید که در ارتفاع یک جرثقیل برج بلند (در واقع در ارتفاع رانندگان ون های 3.5 تنی نشسته اید که برای نسبت SUV ها بسیار بالا است) نشسته اید ، آنگاه باور نمی کنید که کدام ماشینی که شما واقعاً نشسته اید ترمزها نیز از کیفیت شاسی عقب نمی مانند – البته ، چندین بار ترمز شدید در سرعت های بالا نشان می دهد که شما در خارج از جاده چنین رانندگی نمی کنید ، اما آنها دوز خوبی دارند و در رانندگی معمولی قوی هستند. من اضافه می کنم که سیستم تعلیق هوا به شما اجازه می دهد تا فاصله زمین را از استاندارد 216 میلی متر به 291 میلی متر افزایش دهید ، اما همچنین ماشین را به زمین نزدیک کنید.

دو توربو و یک هیبرید سبک

من همچنین باید از موتور جدید سه لیتری شش سیلندر خطی ستایش کنم. این دستگاه در سه نسخه قدرتمند موجود است ، ما یک نسخه متوسط ​​با 183 کیلووات (249 اسب بخار) و 570 نیوتن متر داشتیم. این پارامترها در جاده و میدان به اندازه کافی غنی هستند. علاوه بر این ، موتور رفتار فوق العاده ای دارد و از ابتدا شروع به کار می کند. این کار با یک استارت کلاسیک شروع نمی شود ، بلکه با یک استارت ژنراتور ، که به جای دینام است ، شروع می شود. بنابراین ، راه اندازی آرام ، سریع و روان است – بدون کلیک معمولی هنگامی که الکترومغناطیس دنده استارت را وارد چرخ دنده چرخ دنده می کند و بدون صدای معمولی که با گیربکس ذکر شده همراه است. با دور زدن آرام بدون ارتعاش و سپس با دویدن آرام و پر تلاش بدون ارتعاشات ادراک شده ادامه می یابد. کل گیلاس به آن جلوه ای پویا می بخشد. این موتور دارای دو توربوشارژر است که به صورت سری به هم متصل شده اند ، هر دو با هندسه توربین متغیر. لندروور می گوید این توربین ها می توانند تا 90 درصد حداکثر گشتاور را در ثانیه تولید کنند. علاوه بر این ، موتور از فناوری ترکیبی نرم استفاده می کند ، بنابراین ژنراتور استارت نیز می تواند موتور را پشتیبانی کند. باتری لیتیوم یونی 48 ولت و مبدل DC-DC 48 /12 ولت در بالای محور عقب ، در زیر قسمت صندوق عقب قرار دارند که باعث بهبود توزیع وزن می شود. با وجود پارامترهایی که واقعاً می توانید احساس کنید ، و با وجود ماهیت خودرو ، دیفندر در آزمایش با 9.0 لیتر گازوئیل در 100 کیلومتر به اندازه کافی موفق شد ، که بسیار عالی است.

نسخه اول Land Rover Defender – National Treasure

حرفه ای

آنچه باید تصدیق شود

  • شاسی مانند یک شاسی ورزشی خوب کار می کند.

چیزی که از دست دادیم

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • عملکرد موتور بسیار آرام و پیچیده است.

لندرور دیفندر 90 D 250 MHEV AWD SE

قیمت (پایه / آزمون) 52،490 یورو/81

ضمانتنامه 2 سال بدون محدودیت کیلومتر

موتور

  • 2 اینچ دیزل R6 / 24V + MHEV با کمپرسور ، ظرفیت سیلندر 2996 سانتی متر3، حداکثر قدرت 183 (249 اسب بخار) در 4000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 570 نیوتن متر در 1250 – 2250 دور در دقیقه-1به انتشار گاز CO22 226 – 244 گرم در کیلومتر

عملکرد رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 8.0 ثانیه ، vحداکثر = 188 کیلومتر در ساعت ، مصرف ترکیبی مطابق WLTP / تست 8.6 – 9.3 / 9.0 لیتر / 100 کیلومتر.

محل اتصال و چمدان

  • بلوتوث – بله
  • Wi -Fi – بله
  • AUX / USB – نه / بله
  • تکراری – بله
  • مورب: 11.4
  • فضای چمدان: 297 دسی بل3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =