Opel Mokka-e یک مخلوط آماده خوب Automagazin.sk است

[ad_1]

چیزهای کوچک معمولاً خوب و زیبا هستند. بچه گربه، سگ، لوازم جانبی کوچک برای خانه – ما همه چیز را دوست داریم. خودروهای کوچک نیز خوب و زیبا هستند و حتی در میان آنها Opel Mokka جدید قطعه بسیار خوبی است. در آن، طراحان موفق به طراحی عناصر یکپارچهسازی با سیستمعامل در دنیای مدرن شدند. چشمگیرترین پیشانی عملاً عمود بر آن است و من عمداً مشبک رادیاتور را نمی گویم ، زیرا گیر کرده است و رادیاتور در زیر آن عمیق است. اوپل آن را Opel Vizor می نامد و Mokka اولین مدلی است که این ویژگی را دریافت می کند. همه اوپل ها در آینده آن را خواهند داشت و در واقع می توانیم آن را در فیس لیفت های کراس لند، گرندلند و آسترای جدید ببینیم که اوپل به تدریج در حال معرفی آن است. چراغ‌های جلو شامل چراغ‌هایی با چراغ‌های روشنایی در روز است. ما یک نسخه به‌روز با چراغ‌های LED Matrix تطبیقی ​​IntelliLux داریم که ترافیک را پوشش می‌دهد، از جمله. آنها 14 بخش دارند و این کار را برای شرایط کلاس بسیار خوب انجام می دهند. منظورم اینه که ماشین رو نسبتا محکم میپوشونن. بعلاوه، خود نورهای بالا دارای درخشندگی فوق العاده ای هستند، بسیار بیشتر از آن چیزی که از یک خودروی شهری کوچک انتظار دارید. در مورد ما LED ها و چراغ های مه شکن و همچنین چراغ های گروه عقب وجود دارد. چراغ راهنمایی عقب بسیار کوچک است و در هوای آفتابی به سختی قابل مشاهده است. وقتی به طراحی برمی گردم، قطعاً باید نوار طولی را بشکنم، که از وسط کاپوت امتداد دارد و در واقع از قبل زیر لوگوی Opel روی سپر شروع می شود. همچنین باید بر ترکیب رنگ تأکید کنم – سبز و مشکی برای یکدیگر و برای موکا بسیار مناسب هستند. اما تمام این عناصر در واقع بی فایده خواهند بود و اگر بدن تناسب مناسبی نداشت، تأثیر آنها کاملاً از بین می رفت. برآمدگی های کوتاه در جلو و عقب، چرخ ها در گوشه ها و خوشبختانه در حال حاضر در سری در خارج در سطح گلگیرها دلپذیر است. کل بازی پویا با ابعاد نیز پشتیبانی می شود – در مقایسه با نسل قبلی، Mokka جدید با طول 4151 میلی متر 106 میلی متر کوتاه تر، ارتفاع 1532 میلی متر تا 126 میلی متر پایین تر، اما با عرض 1791 میلی متر 10 میلی متر پهن تر از آن است. قبلی و فاصله بین دو محور نیز افزایش یافته است – از 2555 به 2561 میلی متر. هایلایت شده و شماره گذاری شده: در حالی که نسل قبلی موکا شبیه یک دختر یا یک ماشین برای افراد مسن به نظر می رسید، نسل جدید شیک، مدرن و پویا به نظر می رسد و هیچ مردی نباید از آن خجالت بکشد.،، که قلب در جای مناسب دارد

دو نمایشگر

تماشای داشبورد دلپذیر است زیرا شکل‌های زیبایی دارد و از مواد باکیفیت و چشم نواز ساخته شده است و از نظر فناوری با روح امروزی مطابقت دارد. ساعت‌های زنگ دار کلاسیک با یک محافظ 12 اینچی دیجیتال Pure Panel Cocpit با چندین حالت نمایش جایگزین شده‌اند. می توانم بگویم که هر کدام را دوست دارم، اما انتقال بین آنها بی جهت طول می کشد. نمایشگر دوم در کنار این نمایشگر وجود دارد. حساس به لمس، دارای قطر 10 اینچی، سیستم ناوبری Pro و البته آینه و شارژ بی سیم گوشی هوشمند است. حیف است که منوی صفحه لمسی شهودی نیست و من مدت زیادی است که به دنبال برخی عملکردها هستم. خوشبختانه، اوپل همچنین کنترل برخی از ویژگی‌ها را مستقیماً به عهده گرفت – مانند کنترل آب و هوا، شدت نور پس‌زمینه ابزار و نگهداری تسمه. به هر حال، کولر گازی شبیه یک منطقه دوگانه به نظر می رسد، شما دو کنترل دمای چرخشی دارید، اما در واقع هر دو یک دما را کنترل می کنید، بنابراین یک منطقه است. کمی یخ می زند، اما به نوعی “آه می کشی”. بدتر از آن این است که در این فصل گرم تابستان واقعا نمی توانید از کولر استفاده کنید. حداقل نه زمانی که از قبل چند ضربدر روی شانه های خود دارید و استخوان هایتان سرد است. صدا خفه کن ها دامنه تنظیم کمی دارند و جهت آن به قدری بد است که نمی توانید جهت هوا را طوری تنظیم کنید که مستقیماً روی شانه یا بازوهای شما باد نکند. مهمتر از ظاهر داشبورد نحوه نشستن آن پشت فرمان است و خوشبختانه Mokke نه تنها نمی تواند چیزی را سرزنش کند، بلکه باید آن را بردارم زیرا خانم هایی که نیاز به کاپوت در دست دارند و مردم خودشان را پیدا خواهند کرد. موقعیت در آن. کسانی که مانند من وضعیت ورزشی عمیق تری را ترجیح می دهند. علاوه بر این، صندلی و فرمان کاملاً شکل گرفته اند. هر دو گرم می شوند. مسافران در سقف دستگیره ندارند و نور محیط نیز غنی نیست.

برای برق

این خودرو بر روی پلت فرم CMP ساخته شده است که امکان نصب موتورهای احتراق داخلی و محرک الکتریکی خالص را می دهد، اما درایو 4 × 4 این امکان را ندارد. باتری در زیر زمین است، اما نه یک تکه، همانطور که از یک ماشین الکتریکی انتظار دارید، بلکه در دو ماژول است. یکی کوچکتر زیر صندلی های جلو و دیگری بزرگتر زیر صندلی های عقب است. ظرفیت 50 کیلووات ساعت است که حدود 45 کیلووات ساعت آن قابل استفاده است که برای مسافت 324 کیلومتر در حالت WLTP کافی است. در واقع، رایانه داخلی محدوده‌ای در حدود این مقدار را در هر بوت به ما نشان داد. Mokka امکان شارژ AC و DC را می دهد و به طور استاندارد دارای یک شارژر داخلی با قدرت 7.4 کیلو وات است، اما ممکن است گزینه ای با 11 کیلو وات وجود داشته باشد. سپس حدود 5 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد تا شارژ شود. هنگام شارژ با جریان مستقیم، Mokka می تواند از قدرت شارژ تا 100 کیلو وات استفاده کند. در دمای بیرونی حدود 28 درجه، رایانه داخلی سرعت شارژ 500 کیلومتر در ساعت را در مرحله اول هنگام شارژ با 20 درصد به ما نشان داد. یعنی اگر یک ساعت با چنین قدرتی شارژ می کردم، برای مسافت 500 کیلومتر انرژی کافی به باتری اضافه می کردم. البته اگر باتری چنین ظرفیتی داشت. و این قدرت شارژ تا حدود 50٪ ظرفیت را حفظ کرد، در 80٪ هنوز هم سرعت تقریبا 200 کیلومتر در ساعت داشت و برای 90٪ حدود 70 کیلومتر در ساعت بود. این بدان معناست که اوپل فرآیند شارژ بسیار خوبی دارد. با این حال، برای شما مهم است که باتری را در 30 دقیقه به 80 درصد با شارژر سریع شارژ کنید.

قدرت موتور الکتریکی 100 کیلووات (136 اسب بخار) و 260 نیوتن متر است. البته سه حالت رانندگی وجود دارد: Eco، Normal و Sport. وقتی در مورد حالت عادی صحبت می کنیم، باید بگویم که به دلیل نسبت خودروهای الکتریکی، واکنش های ضعیف تری نسبت به گاز دارد. با این حال شخصاً آن را منفی نمی دانم زیرا سواری را نرم تر می کند. به طور خلاصه، هر بار که بنزین می زنید، ماشین با شما تصادف نمی کند، اما در عوض آرام تر واکنش نشان می دهد. با این حال، هنوز هم بسیار سریعتر از یک موتور بنزینی یا دیزلی معمولی واکنش نشان می دهد. البته در حالت اسپرت، واکنش های موتور تندتر هم می شود. با این حال، مهم است که موتور الکتریکی نیازهای شهر را بسیار بهتر از هر موتور دیگری منعکس کند. در ابتدای سواری نیازی به گرم شدن ندارد، پیاده روی های کوتاه آسیبی به آن وارد نمی کند، بلافاصله و شدیداً به گاز واکنش نشان می دهد و علاوه بر این با یک سواری معقول می توانید انرژی زیادی در شهر جمع کنید و در نتیجه صرفه جویی کنید. مصرف به ترتیب. دسترسی خود را گسترش دهید اضافه می کنم که حداکثر سرعت به 150 کیلومتر محدود شده است و من به میانگین مصرف 16.4 کیلووات ساعت / 100 کیلومتر دست یافتم. در همان زمان بیش از 1300 کیلومتر را طی کردم که از آنجا مشخص است که خارج از شهر رانندگی کرده ام.

شاسی بلند

باید از طراحان تمجید کنم که ظاهر پویا خودرو را وسوسه نکرده و شاسی را زیاد تنظیم نکرده اند. در شرایط ما قطعا از آن قدردانی خواهید کرد. لاستیک های بادکنکی با مشخصات بالا نیز به فیلتر ناهموار خوب کمک می کنند. او سعی می کند حس ورزشکاری بدهد و در رانندگی موفق می شود. فرمان هیدرولیک قدرتمندتر است، فرمان در دستان شما “پرواز” نمی کند، برای کنترل آن به قدرت کمی نیاز دارید، هرچند نه زیاد. اما انتظار بازخورد زیادی نداشته باشید. نقطه ضعف شاسی ترمزها هستند. پدال غیر ارتباطی است، به شما اجازه نمی دهد بدانید که چه نیرویی را دوز می کنید و من از ضربه نیروی ترمز خوشم نمی آید. نمی توانستم قدرتی پیدا کنم که ماشین را آنطور که می خواستم متوقف کنم. مخصوصاً وقتی آرام از خواب بیدار می شد، همیشه ماشین را می کشید. و من حتی بهبودی را دوست ندارم. شما دو سطح دارید – پایه و تقویت شده، اما هیچ پیمایش آزاد روی اهرم زیر فرمان وجود ندارد، که می توانید مکرراً از آن استفاده کنید. البته، شما می توانید موضع بی طرفی در مورد رای دهنده داشته باشید، اما این همه ماجرا نیست. جالب اینجاست که موکا برقی برخلاف بنزین یا گازوئیل نمی تواند تریلر را یدک بکشد. بدون ترمز و ترمز. و شما مجبور نیستید یک براکت روی سقف قرار دهید.

Opel Mokka 1.2 TURBO Ultimate- موکا دارای سبکی است

حرفه ای

آنچه باید تصدیق شود

  • طراحی فوق العاده، شاسی زیبا.

چیزی که از دست دادیم

  • یک سیستم بازیابی پیچیده تر

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • پاسخ های موتور در حالت عادی بهتر است.

Opel Mokka-e Ultimate

قیمت (پایه / تست) 30 790/37 190 €

ضمانتنامه 5 سال یا 150000 کیلومتر

موتور

  • الکتروموتور سه فاز با آهنربای دائم حداکثر. قدرت 100 کیلووات (136 اسب بخار) در نور، حداکثر. گشتاور 260 نیوتن متر در نقطه صفر ظرفیت باتری نصب شده / قابل استفاده 50/45 کیلووات ساعت.

راندمان رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت برای 9.0 ثانیه، vحداکثر= 150 کیلومتر در ساعت، مسافت پیموده شده در WLTP 318 – 324 کیلومتر، مصرف WLTP / تست 17.4 – 17.8 / 16.4 کیلووات ساعت / 100 کیلومتر.

قابلیت اتصال و فضای بار

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10.0
  • فضای بار: 310 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =