[ad_1]
در نمایشگاه خودروی لس آنجلس، خودروساز آلمانی پورشه با اولین حضور جهانی خودروی کلاس GT4 برای برنامه مسابقه مشتریان خوش درخشید. پورشه 718 کیمن GT4 RS Clubsport جدید بر اساس مدل تولیدی 718 کیمن GT4 RS ساخته شده است.
خودروی اسپرت زنجیر با موتور در وسط عمدتاً بر پایه نیروگاه است که مهمترین تغییر آن است. باکسر پرسرعت شش لیتری با ظرفیت 4.0 لیتر بر اساس واحد 911 GT3 Cup ساخته شده است و در حال حاضر قدرتی برابر با 368 کیلووات (500 اسب بخار) در قدرتمندترین مدل مسابقه ای سری کایمن دارد. به این ترتیب، سلف با طراحی به طور قابل توجهی گسترش یافته با 55 کیلو وات (75 اسب بخار) از نوآوری پیشی می گیرد. البته، این فقط موتور نخواهد بود که جدید را متمایز می کند.
همچنین گیربکس اتوماتیک دوکلاچه PDK هفت سرعته با دنده های کوتاهتر جدید است. بسته به نوع مسیر، این جدید می تواند 2 درصد سریعتر از نسخه قبلی خود اجرا شود. وسیله نقلیه تایید شده که کاملاً برای استفاده در مسابقات آماده شده است، می تواند بدون تغییر بیشتر در سری مسابقات SRO در سراسر جهان رانده شود. قیمت پایه 196000 یورو بدون مالیات بود.
“ما تجربیات و خواستههای مشتریان خود را که سالها تلاش میکردیم به آنها گوش دهیم، در توسعه مدل Clubsport گنجاندهایم.” مایکل درایزر، مدیر فروش پورشه موتوراسپرت توضیح داد. زمانهای دور بهتر همراه با هندلینگ بهبود یافته به این معنی است که مشتریان ما برای سالهای آینده محصولی بسیار رقابتی برای مسابقه GT4 خواهند داشت.» درایزر افزود. پورشه در سال 2016، زمانی که با نسل 981 Cayman GT4 Clubsport عرضه شد، یک مدل مشابه برای کلاس مسابقه مشتریان GT4 ارائه کرد.
این خودروی موفقی بود که 421 دستگاه از آن تا سال 2018 تولید شد. در سال 2019، جانشین 718 کیمن GT4 برای اولین بار عرضه خواهد شد و موفقیت مشتریان را بیشتر خواهد کرد. تقاضای بالا و موفقیت مرتبط با کل برنامه مشتری پورشه نه تنها به دلیل کیفیت خود خودرو، بلکه به دلیل هزینه های عملیاتی نسبتاً پایین است. پورشه از فناوریهای تولید بسیار پایدار همراه با اجزای مسابقهای خاص استفاده میکند که در نهایت هزینه تیمهای مشتری را کاهش میدهد.
718 Cayman GT4 RS Clubsport جدید این استراتژی را ادامه می دهد و رقابت پذیری خود را بیشتر می کند. موتور تخت چهار سیلندر 4.0 لیتری با 368 کیلووات (500 اسب بخار) که از مدل بزرگتر 911 GT3 Cup تولید می شود، تقریباً 18 درصد از واحد 3.8 لیتری مدل قبلی فراتر رفته است. به لطف استخراج بهینه، با 800 دور در دقیقه بالاتر – در 8300 در دقیقه – به بالاترین بهره وری دست می یابد و سپس محدود کننده در 9000 در دقیقه دخالت می کند. از سوی دیگر، حداکثر گشتاور 465 نیوتن متر (قبل از 25 نیوتن متر) به 6000 در دقیقه می رسد.
سپس این اثر طیف وسیعتری از سرعتهای قابل استفاده و منحنی گشتاور بهتر است که مسابقه را برای خلبانان حرفهای و آماتور آسانتر میکند. علاوه بر این، پورشه موتور اسپورت دو سیستم اگزوز را برای GT4 RS Clubsport توسعه داده است که به آن اجازه میدهد در مسیرهایی با محدودیتهای صوتی سختتر رقابت کند. ماشین مسابقه جدید همچنین برای نصب چراغ های جلو قدیمی یا سوراخ های سوخت گیری اضافی که به عنوان مثال در مسابقات استقامت در شب مورد نیاز است، آماده است.
-jj-
[ad_2]