Porsche Taycan Sport Turismo GTS: ماشین الکتریکی سخاوتمندانه Automagazin.sk

[ad_1]

پس از مدل‌های سدان و کراس توریسمو، پورشه تایکان اسپرت توریزمو GTS می‌آید که از اشکال طراحی کاربردی کراس توریزمو الهام گرفته شده است. بنابراین، نسخه بعدی در خط مدل Taycan اولین نمایش جهانی خود را همزمان با نسخه سوم بدنه جشن می گیرد.

موتور الکتریکی جدید، نسخه سوم بدنه، سقف پانوراما نوآورانه با عملکرد کنترل آفتاب. از طریق همین “ترفندها” بود که خودروساز آلمانی پورشه اخیراً نوآوری های خود را در هرمیتاژ لس آنجلس (نمایشگاه خودرو LA) ارائه کرد. از سال 1963 که پورشه 904 کاررا GTS (Gran Turismo Sport) برای اولین بار به دنیا معرفی شد، این سه حرف جذابیت خاصی برای طرفداران این برند آلمانی دارد. و اکنون پورشه تایکان تمام الکتریکی نیز دارای نام GTS است.

به این ترتیب پورشه جدید در یک سوکت 504 کیلومتری طبق استاندارد WLTP از هدف جادویی پانصد کیلومتر با یک بار شارژ فراتر می رود. Porsche Taycan Sport Turismo GTS اولین نمایش جهانی خود را همزمان با نسخه سوم بدنه جشن می گیرد. خط مدل Taycan از زمان عرضه دو فصل پیش به طور پیوسته رشد کرده است. سه گزینه بدنه انتخاب بسیار گسترده ای را در اختیار مشتریان قرار می دهد. بسیاری از علاقه مندان به ورزش از اینکه تایکان برقی دارای نام GTS است، خوشحال خواهند شد.

تایکان GTS اساساً یکی از مدل‌های 4S و توربو است و می‌توان آن را به‌عنوان شیرینی معروف روی کیک کل این سری از مدل‌های برقی دانست. نسخه اسپورت جهانی پورشه تایکان GTS دارای توان خروجی 440 کیلووات (598 اسب بخار) است، در حالی که تجربه رانندگی قابل توجهی را به خصوص در حالت “اوربوست” ارائه می دهد. هنگام استفاده از عملکرد “کنترل پرتاب”، شتاب از اتاق تا 100 تنها 3.7 ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعت روی 250 کیلومتر در ساعت تنظیم شده است. تایکان GTS به عنوان جدیدترین در این محدوده، یک مفهوم محرک الکتریکی تازه و کارآمدتر را معرفی می کند.

این روند تکاملی غیرقابل توقف به تدریج بر سایر نسخه‌های مدل‌های تایکان تأثیر می‌گذارد که برد آن‌ها را برای مدل سال 2022 افزایش می‌دهد. GTS اسپرت مجهز به سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM) است که مخصوص نسخه GTS تنظیم شده است. علاوه بر این، تیونینگ اسپرت یک سیستم دیفرانسیل عقب اضافی دریافت کرد. تولید کننده صدای پورشه الکتریک اسپورت که بر ماهیت پویای GTS تاکید دارد نیز دستخوش تغییراتی شده است.

مدل GTS نه تنها در نمای بیرونی، بلکه در داخل نیز با یک زبان طراحی متمایز صحبت می کند. جزئیات سیاه یا تیره مانند سپرها، آینه های دید عقب یا قالب بندی پنجره ها در حال حاضر در نسخه های GTS یک سنت هستند. استفاده نسبتاً غنی از عناصر “Black Race-Tex” در فضای داخلی، بر محیط زیبا و پویا ایجاد شده توسط بسته بندی داخلی استاندارد با آلومینیوم در طراحی آنودایز مشکی تاکید دارد. اضافه شدن نسخه Sport Turismo به این معنی است که سری تایکان اکنون شامل سه نسخه بدنه است. مشتق جدید به طور خاص برای آن دسته از مشتریانی طراحی شده است که نمی خواهند هم از کاربردی بودن نسخه Cross Turismo و هم از ویژگی های رانندگی اسپرت سدان چشم پوشی کنند.

Porsche Taycan Sport Turismo با تایکان کراس توریزمو ظاهری اسپرت با خط سقف گسترده و طراحی کاربردی دارد. در نتیجه می تواند 45 میلی متر فضای سر بیشتری را برای سرنشینان صندلی عقب فراهم کند. فضای چمدان نیز رشد قابل توجهی داشته است و مجموع ظرفیت حمل و نقل Taycan Sport Turismo به بیش از 1200 لیتر رسیده است. برخلاف مدل Cross Turismo، Sport Turismo به عناصر طراحی خارج از جاده مجهز نیست.سقف پانوراما چشمگیر و خلاقانه با عملکرد کنترل آفتاب از 9 بخش تشکیل شده است که می توانند به طور جداگانه کار کنند.

-jj-، منبع، عکس و فیلم: پورشه

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =