[ad_1]
مورد بعدی
1 س 43
مورد بعدی
تغییرات ظاهری آنقدر کوچک است که عملاً برای افراد نادان قابل مشاهده نیست. فقط چراغ های جلو در واقع اصلاح شده اند. جالب اینجاست که نمونه آزمایش شده با وجود اینکه در بالاترین تجهیزات FR قرار داشت، نور روز با امضای خاصی نداشت. بخش های بیرونی چراغ های جلو مانند نور روز می درخشیدند. چراغهای روشنایی روز طراح، بخشی از چراغهای Full LED اختیاری هستند
بالا قابل اطمینان ترین نشانگر برای لیفت صورت، کتیبه Ibiza روی سن تنه است که بعد از حروف جدید است. و من می گویم که ایبیزا حتی نیازی به تغییرات قابل توجهی در نمای بیرونی نداشت، زیرا از نظر طراحی، “روی نقشه رفت.” تنها چیزی که باید به آن اشاره کنم این است که نسخه FR هیچ ویژگی متمایزتری نسبت به نسخه های دیگر ندارد. فضای داخلی یک اپرا کاملا متفاوت است. در آنجا طراحان تصمیم گرفتند یک تغییر اساسی ایجاد کنند، اما من شخصاً با آن موافق نیستم. من با نکات مثبت شروع می کنم. مدل مورد آزمایش هنوز دارای ساعت های زنگ دار آنالوگ در نمازخانه ساعت زنگ دار بود.
صفحهنمایش دیجیتال Full Digital Cocpit مجدداً در بهترین تجهیزات FR با هزینه اضافی در دسترس است. کنترل تهویه مطبوع مکانیکی نیز وجود داشت. دریچههای تهویه مطبوع گرد در لبههای داشبورد ظاهر شدهاند که نه تنها دارای حلقههای رنگی تماشایی هستند، بلکه با پرداخت مبلغ ناچیز ۵۱ یورویی نیز روشن میشوند. در مورد ما، حلقه های اگزوز به رنگ قرمز روشن شده اند، همچنین می توانید رنگ سفید نور پس زمینه را انتخاب کنید. توانایی تغییر شدت نور پس زمینه طبیعی است. و من به آنچه که دوست ندارم ادامه خواهم داد. یک صفحه نمایش لمسی در مرکز داشبورد ظاهر شد که شبیه یک تبلت ایستاده است که خوب نیست. اولاً، چنین “تبلی” در حال حاضر خسته کننده شده است، زیرا تقریباً همه تولید کنندگان خودرو آن را دارند. دوم اینکه دهانههای مرکزی کولر از زیر نمایشگر عبور میکنند، بنابراین در تابستان عملاً بیاستفاده میشوند، زیرا هوای سرد به سمت شانهها یا بازوهای شما جاری میشود و این راه میانبری برای روماتیسم خواهد بود. بنابراین طرح اصلی با دریچههای بالا و نمایشگر زیر آنها معقولتر بود و من آن را بیشتر دوست داشتم. و هیچ بحثی وجود ندارد که “ما می خواستیم راننده هنگام تماشای نمایشگر تا حد امکان چشمان خود را پایین بیاورد.” او نباید در حین رانندگی به هیچ وجه یا فقط به صورت حداقلی به صفحه نمایش نگاه کند. من تعجب نکردم که دستگیره های داخلی در پشت پلاستیکی زشت و تیره بود.
فقط با DSG
مدل آزمایش شده دارای یک کمپرسور 1.5 لیتری با یک TSI EVO چهار سیلندر با قدرت 110 کیلووات (150 اسب بخار) بود که متأسفانه منحصراً با یک اتوماتیک هفت سرعته ترکیب می شود. متأسفانه، زیرا دفترچه راهنما سرگرم کننده تر بود و متأسفانه به دلیل اینکه گیربکس هنگام استارت به خوبی با موتور هماهنگ نیست. هنگام کار با دریچه گاز، استارت نیز نرم است. با این حال، کافی است که از ایده دستگاه کنترل برای عملکرد متوسط گاز فراتر بروید و شروع به طور غیر ضروری سریع است – کاملاً برای نیازهای شما ناکافی است. از طرفی تعریف می کند که گیربکس در حین رانندگی به آرامی تعویض می کند و حتی موتور را با عصبانیت نمی چرخاند.
وقتی در مقدمه اشاره کردم که ایبیزا جدید تغییرات بیشتری را نسبت به آنچه به نظر می رسد به ارمغان می آورد، به سیستم های امنیتی و کمکی نیز فکر کردم. جدید سیستم Travel Assist است که امکان رانندگی نیمه اتوماتیک را در کل محدوده سرعت – از 0 تا 210 کیلومتر در ساعت فراهم می کند. این سیستم کروز کنترل تطبیقی را که سرعت را بر اساس ترافیک و تشخیص علائم جاده حفظ میکند و Lane Assist که خودرو را در وسط خط میراند، ترکیب میکند. سیستم Traffic Jam Assist نیز به نوبه خود رانندگی خودکار در ترافیک را فراهم می کند.
سیستم های پشتیبانی دامنه را افزایش داده و عملکرد را بهبود بخشیده اند.
با این حال، حتی آنهایی که نسخه فعلی را داشتند کاملاً مشابه نیستند. به عنوان مثال، رادارهای کمک جانبی تا کنون بردی بین 40 تا 70 متر داشته اند. علاوه بر این، آنها می توانند در سرعت های کم به حالت عریض سوئیچ کنند و اطلاعات هشدار سیستم را برای خودرویی که از بغل می آید در هنگام دنده عقب از پشت یک مانع کدر ارائه کنند. . کمک جلویی نیز به نوبه خود با دو عملکرد توسعه یافته است – کمک به راننده در اجتناب از موانع و دستیار پیچیدن. اولی، در مرحله اولیه مانور اجتناب، کمی روی فرمان عمل می کند تا جهت درست را به راننده نشان دهد تا مانع مانع شود، دومی وقتی راننده به سمت چپ سبقت می گیرد، از برخورد جلوگیری می کند، یعنی. از طریق نوار در جهت مخالف. مدل آزمایش شده همه سیستم های ذکر شده را نداشت. او کروز کنترل تطبیقی داشت، اما هیچ هدایت خط فعالی نداشت. فقط با بازگرداندن خودرو به خط با تمایل به ترک جاده ناخواسته. من دوست دارم که ایبیزا به یاد داشته باشد که نوار را خاموش کرده است. و باید تاکید کنم که هر ایبیزا یک چرخ یدکی دارد. فقط مسافران، اما حتی این یک میلیون بار بهتر از یک کیت تعمیر است.
SEAT Ateca 1.5 TSI Style Family – دقیقاً!
آنچه باید تصدیق شود
چیزی که از دست دادیم
- تغییرات اندکی بیشتر در FR نسبت به سایر نسخه ها.
چیزی که ما را شگفت زده کرد
- ایبیزا نور روز با امضای مشخص ندارد.
SEAT Ibiza 1.5 TSI EVO DSG7 FR Family
قیمت (پایه / تست) 14700/19 یورو 190 یورو
ضمانتنامه 5 سال یا 100000 کیلومتر
موتور
- دارای کمپرسور بنزینی R4/16V حجم سیلندر 1498 سانتی متر3، حداکثر قدرت 110 کیلووات (150 اسب بخار) در 5000 – 6000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر در 1500 – 3500 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 138 گرم در کیلومتر
راندمان رانندگی
- 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 8.1 ثانیه، vحداکثر = 216 کیلومتر در ساعت، نقطه WLTP / تست 6.1 / 5.8 لیتر / 100 کیلومتر.
قابلیت اتصال و فضای بار
- بلوتوث
- وای فای
- یو اس بی
- آینه
- قطر: 8.25
- فضای بار: 355 dm3
[ad_2]