[ad_1]
حتی در بخش شاسی بلندهای بزرگ، مشتریانی هستند که عملکرد بالا، رانندگی اسپرت را دوست دارند و حاضرند برای منحصر به فرد بودن هزینه بیشتری بپردازند. برای آنها کودیاک در نسخه RS وجود دارد که بعد از فیس لیفت زیباتر، سبکتر، قدرتمندتر، اما بیشتر بنزینی است.
در جزئیات متفاوت است
شما می توانید اشکودا کودیاک RS ارتقا یافته را در جلو با جلوپنجره جدید، سپر پایین تر تیزتر و طراحی بهبود یافته چراغ های جلو ماتریکس فول ال ای دی تشخیص دهید. به طور کلی، جلو کمی تندتر است و خودرو تأثیر قوی تری می گذارد. سپر عقب نیز در معرض اصلاح است و چشم تغییر یافته تغییر شکل و گرافیک چراغ های LED عقب را از دست نخواهد داد. طرفداران دیسک های شیک روی چرخ ها نیز از آن لذت خواهند برد، اگرچه اولین نگاه ممکن است برای بسیاری گیج کننده باشد. برای آیرودینامیک بهتر، Kodiaq RS از روکشهای پلاستیکی جدیدی استفاده میکند که به راحتی روی دیسکهای آلومینیومی آویزان میشوند. چرخها برای آنها چندان جذاب به نظر نمیرسند و اکثر دارندگان SUV احتمالاً بلافاصله آنها را دور میاندازند.
در فضای داخلی، اثر لیفت صورت کمتر قابل مشاهده است، اما به لطف آن کیفیت درک شده بهبود یافته است. فرمان جدید، صندلیهای اسپرت پیشرفته و گرافیکهای اطلاعات سرگرمی مدرنتر نقش دارند. من به خصوص از درزهای روی داشبورد (و همچنین صندلیها، کاف انتخابگر، فرمان و زیر دستی) با نخ قرمز متمایز راضی بودم. در ترکیب با فضای داخلی مشکی، نخ قرمز زیبا به نظر می رسد. جادار بودن فضای داخلی، توانایی کج شدن ردیف سوم صندلی ها از کف صندوق عقب، میزان فضای ذخیره سازی و قرار گرفتن پشتی صندلی های عقب را می ستایم. متاسفم برای واکنش های کند سیستم چندرسانه ای که در غیر این صورت واضح است.
تغییر ماهیت
نتیجه نوسازی شاید در هنگام رانندگی بیشتر احساس شود. موتور دیزلی زیر کاپوت Kodiaq RS دیگر شنیده نمی شود، کمپرسور دو لیتری بنزینی در اینجا کار می کند. 60 کیلوگرم سبک تر است و به طور قابل توجهی ویژگی های جاده ای خودرو را به خصوص در پیچ ها تغییر می دهد. به عنوان بخشی از فیس لیفت، سازنده همچنین گیربکس 7 سرعته DSG را جایگزین کرد و 5 کیلوگرم اضافی صرفه جویی کرد. وزن کمتر خودرو را در جاده بازیگوشتر کرده و تغییر گیربکس همکاری بهتری با موتور به خصوص در حالت اسپرت به همراه داشته است.
شاسی تطبیقی بسیار راحت است و من آن را دوست دارم. اگرچه این نسخه RS است، اما همچنان Kodiaq است. سوپاپ اگزوز فعال می تواند کمی بیان صدای آن را تغییر دهد، اما Kodiaq RS صداهایی را ارسال می کند که به طور سیستماتیک در فضای داخلی رنگ می شوند. برای سلیقه من کاملا غیر طبیعی است. ESP در رانندگی سخت تقریباً یک کلمه می گوید، اما با توجه به اندازه و نوع ماشین، آن را اشتباه نمی بینم. هزینه موتور در رانندگی پویا به طرز بازیگوشیانه ای از 15 لیتر فراتر می رود، اما در رانندگی معمولی می توانید روی ده لیتر بنزین حساب کنید.
آنچه باید تصدیق شود
- عملکرد گیربکس DSG به طور قابل توجهی بهبود یافته است.
چیزی که از دست دادیم
- احساسی مطمئن تر از یک ماشین روی سطح ناهموار.
چیزی که ما را شگفت زده کرد
- فرمان دقیق و واکنش فرمان خوب.
اولین رانندگی: اشکودا کودیاک – در پای مون بلان
کد Kodiaq RS 2.0 TSI 180 kW (245 k) 7 ° AP 4 × 4
- قیمت (پایه / نسخه / تست) 26 420/50 480/54 882 €
- ضمانتنامه 5 سال یا 100000 کیلومتر
موتور
- با کمپرسور بنزینی R4 / 16V، ظرفیت سیلندر 1984 سانتی متر3، حداکثر قدرت 180 کیلووات (245 اسب بخار) در 5250 – 6500 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 370 نیوتن متر در 1600 – 4300 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 195 – 203 گرم در کیلومتر.
راندمان رانندگی
- 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 6.5 ثانیه، vحداکثر = 234 کیلومتر در ساعت، مصرف ترکیبی در WLTP / تست 8.6 – 8.9 / 9.8 لیتر / 100 کیلومتر.
قابلیت اتصال و فضای بار
- بلوتوث
- وای فای
- یو اس بی
- آینه
- قطر: 9.2
- فضای بار: 765 dm3
[ad_2]