Škoda Octavia RS – یک ورزشکار مطمئن Automagazin.sk

[ad_1]

هر کسی که Octavia RS بخرد می خواهد متفاوت باشد و آن را در odakoda به خوبی می داند. به همین دلیل در نسخه اسپرت ، طراحان رنگ بیشتر عناصر بدنه را به جای رنگ مشکی کرومی انتخاب کرده اند. از جلوپنجره رادیاتور از طریق قسمت پایین سپر جلو یا آینه های دید عقب گرفته تا دیفیوزرها و بال عقب. ابعاد بدنه حفظ شده است ، نسخه RS در فاصله 15 میلی متری زمین قرار دارد ، بنابراین باعث ایجاد پویایی بیشتری می شود. این مورد همچنین توسط یک جفت لوله اگزوز ساخته شده واقعی تأیید می شود ، که ، با این حال ، بیان صوتی اصلاح شده ندارند. مسیر تست هنوز با کولیس های ترمز قرمز و دیسک های 19 اینچی تزئین شده بود.

در سطح برتر

تفاوت های زیادی در فضای داخلی Octavia RS نسبت به نسخه های دیگر وجود ندارد. با این حال ، نتیجه یک اثر موفقیت آمیز است. من به صندلی های اسپرت اشاره خواهم کرد که نه تنها خوب به نظر می رسند بلکه راحت و کاربردی نیز هستند. من می گویم چنین سازش بین فرم ورزشی و صندلی راحت است. ترکیبی از دوخت قرمز ، آلکانتارا سیاه و لوازم جانبی کربن ارزشمند است. امکان نمایش طولانی مدت دمای فعلی روغن موتور ، روغن گیربکس و مایع خنک کننده ، که از اطلاعات مهم در یک خودروی اسپرت هستند ، شایسته تشخیص است.

در یک مسیر ایده آل

از نظر مشخصات رانندگی ، ذکر سه ستون بیان کلی – محور عقب چند پیوندی ، شاسی تطبیقی ​​و دیفرانسیل چند لایه کنترل الکترونیکی در محور جلو ضروری است. سیستم VAQ به اکتاویا مدیون است که می تواند بدون افت قابل توجه در کشش یا انحراف از مسیر انتخاب شده ، قدرت زیادی را به چرخ های جلو منتقل کند. اگر من مجبور باشم حساس ترین عنصر از شخصیت کلی ماشین را انتخاب کنم ، این فقط یک دیفرانسیل لایه ای است. شاسی تطبیقی ​​به طور قابل اعتماد کار می کند و محور عقب چند پیوندی به شما امکان می دهد تا در مورد دست اندازهای موجود در گوشه گوش دهید ، بنابراین با هم می توانیم در مورد یک سه گانه کاملاً هماهنگ صحبت کنیم. odakoda Octavia RS یک هاچ بک تیز نیست ، اما به خوبی رانندگی می کند.

قدرت کافی

زیر هود بنزین “eres” چهار سیلندر با 180 کیلووات (245 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 370 نیوتن متر کار می کند. همانطور که در مورد ما وجود داشت می توان آن را با یک اتوماتیک 6 سرعته یا 7 سرعته اتوماتیک ترکیب کرد. موتور ممکن است بیش از حد ساکت باشد ، اما در عین حال قدرت کافی و تنظیم مجدد درجه حرارت عالی دارد که به لطف آن در سرعت رعد و برق گرم می شود.

برعکس ، هنگام خنک کردن موتور ، Octavia RS از کانال های خاصی استفاده می کند که از طریق آنها می تواند علاوه بر موتور ، ترمز را بدون نیاز به حرکت خنک کند. موتور هنگام انتقال DSG به حالت اسپرت بهترین حالت بیان را دارد. همراه با کارایی محدود سیستم تثبیت ، Octavia RS دوست دارد با شما بازی کند. همه اینها با مصرف حدود 8 تا 9 لیتر و با تأکید بر حفظ خصوصیات کاربردی خودرو برای هر روز.

odakoda Enyaq Sportline iV: ورزشکار الکتریکی

آنچه باید تصدیق شود

  • طراحی جذاب توجه را به خود جلب می کند.

آنچه را از دست دادیم

  • شروع قدرت قابل توجه در محدوده سرعت پایین.

چه چیزی ما را متعجب کرد

  • چسبندگی عالی بر روی چرخ های جلو و فرمان بهینه در مسیر.

odakoda Octavia RS 2.0 TSI 180 کیلووات (245 اسب بخار) 7 درجه DSG

  • قیمت (پایه / آزمون) 31 980/38 867
  • گارانتی 5 سال یا 100000 کیلومتر

موتور

  • کمپرسور بنزینی R4 / 16V ، حجم سیلندر 1 984 سانتی متر3، حداکثر قدرت 180 کیلووات (245 کیلوگرم) در 5250 – 6500 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 370 نیوتن متر در 1600 – 4300 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 153 – 160 گرم در کیلومتر.

رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 6.7 ثانیه ، vحداکثر = 250 کیلومتر در ساعت ، مصرف / آزمایش سازنده 6.5 – 8.0 / 8.5 لیتر / 100 کیلومتر.

اتصال و فضای چمدان

  • بلوتوث – بله
  • Wi-Fi – بله
  • AUX / USB – نه / بله
  • آینه – بله
  • مورب: 10.0
  • فضای چمدان: 600 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =