Volkswagen Golf Variant – معیار موفقیت Automagazin.sk

[ad_1]

اگر از من بپرسید که کدام خودرو را بیشترین کارکرد را می دانم ، در پاسخ به این فولکس واگن گلف دریغ نخواهم کرد. از نظر من ، گلف نمادین یک ماشین تک جنسیتی است که برای یک پزشک بیمه شده در میانسالی و برای یک مادر جوان با تحصیلات عالی تازه مناسب است. قطعات مورد استفاده معمولاً اولین اتومبیل های نوجوانان هستند ، اما در سفرهای روحانی به قبرستان نیز به بازنشستگان خدمت می کنند. نسل هشتم فولکس واگن گلف برای دومین سال پیاپی در اروپا به فروش می رسد که جدیدترین نسخه اسپرت است. نسخه جدید 50 میلی متر فاصله بیشتر از گلف کوتاه دارد و در نسخه R-Line 15 میلی متر به جاده نزدیکتر است. یک حمله جالب به نسل جوان نیز توسط دیسک های 17 اینچی ، ضربه گیرهای پویا ، آستانه های مشکی و صدا خفه کن های جعلی پشتیبانی می شود.

عقب برو لطفا

وقتی در مقدمه اشاره کردم که فولکس واگن گلف برای هر دو جنس و در هر گروه سنی چقدر محبوب است ، البته این تصادفی نیست. فقط پشت فرمان بنشینید و همه چیز بلافاصله برای شما روشن است. صندلی های عالی ، فرم فرمان کامل ، فضای ذخیره سازی زیاد و مواد با کیفیت. همه اینها به نوعی متعلق به گلف است. نسل هشتم از کنترل های معمول خلاص شد و تقریباً همه چیز در فضای داخلی را با نمایشگرها و صفحه های لمسی جایگزین کرد. برخی تشویق می کنند ، برخی دیگر رعد و برق می زنند. من گروه دوم را ترجیح می دهم ، اگرچه باید وضوح و توانایی شخصی سازی معماری دیجیتال جدید را ستایش کنم. برعکس ، من مدت زیادی است که به تاچ پد های فرمان عادت کرده ام و با صفحه روشن بدون صفحه نمایش مرکزی اصلاً نزدیک نشده ام. بله ، سطوح لمسی برای چشم جذاب به نظر می رسند و هنگامی که ماشین ثابت است ، عملکردهای فردی کاملاً بصری کنترل می شوند. با این حال ، هنگامی که هنگام رانندگی باید به دنبال چیزی در منو باشید ، این دیوانه کننده است. با این حال ، از نظر عملی ، من هیچ چیزی را برای گلف جدید سرزنش نمی کنم. به عنوان مثال ، کابین در جهت موتور و شاسی عایق صدا است ، سرنشینان فضای کافی در جلو و عقب دارند ، هیچ چیز در اینجا خراب نمی شود و از آنجا که استیشن واگن است ، باید یک چمدان 611 لیتری اضافه کرد.

او خیلی خوب رانندگی می کند

اعتراف می کنم ، من هنوز احساسات متفاوتی در مورد گلف جدید پس از یک هفته آزمایش دارم. بنابراین ، اگر ما در مورد ماشین به طور کلی صحبت کنیم ، زیرا من کوچکترین تردیدی در مورد سطح بالای رانندگی ندارم. من از فرمان تیز و نحوه واکنش مستقیم گلف به فرمان ، مخصوصاً در حالت اسپرت خوشم آمد. نقش مهمی در محور عقب چند عنصری ایفا می شود ، به لطف آن خودرو هنگام رانندگی حتی در سطوح بدتر با چرخش بعدی ، ثبات خود را از دست نمی دهد. Golf Variant با راننده ارتباط برقرار می کند و اگر شما با پسران بزرگتر از آنچه که هستید بازی نکنید ، استیشن واگن می تواند به شما پاداش دهد. نه تنها رانندگی ، بلکه مصرف ترکیبی عالی 5.5 لیتر. این به لطف توانایی 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی eTSI برای خاموش کردن دو سیلندر و همچنین به لطف کلاچ دو سرعته 7 سرعته ، که از استفاده از حالت قایقرانی نمی ترسد. سیستم ترکیبی نرم با یک استارتر ژنراتور (48 ولت) کار می کند و آب را از باتری لیتیوم یون ذخیره می کند که در زیر صندلی جلو ذخیره شده است. فولکس واگن گلف واریانت در نسخه R-Line حتی ورزشکار نیست. با طراحی ، کاربردی بودن ، ویژگی های رانندگی و هزینه کم شما را متقاعد می کند.

آنچه باید تصدیق شود

  • موتور اقتصادی با ویژگی های مناسب

چیزی که از دست دادیم

  • درایورهای سخت افزاری برای عملکردهای اساسی

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • قیمت نسبتا بالای خودرو.

فولکس واگن گلف واریانت R-Line 1.5 eTSI ACT DSG7

قیمت (پایه / آزمون) 18،990 یورو/34

ضمانتنامه 2 سال بدون محدودیت کیلومتر

موتور

  • بنزین R4 / 16V + MHEV با کمپرسور ، ظرفیت سیلندر 1498 سانتی متر3، حداکثر قدرت 110 کیلووات (150 اسب بخار) در 5000 – 6000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر در 1500 – 3500 دور در دقیقه-1به انتشار گاز CO22 112 گرم در کیلومتر

عملکرد رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 8.7 ثانیه ، vحداکثر= 224 کیلومتر در ساعت ، مصرف ترکیبی در WLTP / تست 4.9 / 5.5 لیتر / 100 کیلومتر.

محل اتصال و چمدان

  • بلوتوث – بله
  • Wi -Fi – بله
  • AUX / USB – نه / بله
  • تکراری – بله
  • مورب: 10.0
  • فضای چمدان: 611 دسی بل3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =