[ad_1]
مورد بعدی
1 s 52
مورد بعدی
با نگاهی به جدول ، احتمالاً خواهید گفت که کسی در VW وقتی که برای چنین کراس اوور کوچکی قیمتی تقریباً 50،000 یورویی شلیک کرد ، هر پنج نفر را با هم نداشت. شاید حق با شما باشد ، شاید نه ، به هر حال ماشین هم عادی نیست. بله ، چرخ های بزرگ و ضربه گیرهای برجسته تری وجود دارد ، اما در واقع هیچ چیز چالشی و در نگاه اول مانند یک T-Roc “معمولی” نیست. واقعیت این است که T-Roc با پوستر R یک ماشین کاملاً انحصاری است و عملاً هیچ رقابتی وجود ندارد. فقط در دنیای حق بیمه. در زیر کاپوت آن یک موتور کمپرسور دو لیتری با 221 کیلووات ، اما 300 اسب بخار قرار دارد. صداها بهتر و گشتاور 400 نیوتن متر است. و نه تنها اعداد ، بلکه بیان واقعی موتور نیز با آنها مطابقت دارد. بعد از غلبه بر توربودایر کوچک ، ارکو شما را به صندلی هل می دهد و تا زمانی که محدود کننده برخورد نکند ، آنجا را ترک نمی کند. اگرچه گشتاور در محدوده 2000 – 5200 دور در دقیقه به حداکثر می رسد-1در واقع ، شما در عمل تا حد محدود ، افزایش مداوم بهره وری را احساس می کنید. البته ، کارت های موتور وجود دارد ، T-Roc R دارای 3 – Normal ، Eco و Race است.
4 مشخصه صدای موتور به ترتیب کمتر مشخص است. صدا خفه کن – راحتی ، عادی ، اکو و نژاد. به هر حال ، لوله اگزوز – به عبارت دقیق تر دو لوله اگزوز دوگانه با آرم عقرب – شاید تنها عنصری باشد که بلافاصله نشان می دهد این T-Toc طبیعی نیست. و نه تنها از نظر نوری ، بلکه خوشبختانه از نظر صوتی نیز قابل استفاده است. زیرا در حالت Race “lauf” تیتانیوم از Akrapovič صدای قهوه ای خوبی دارد و زیبا ترین چیز این است که وقتی گاز را آزاد می کند ، می تواند به خوبی به صدا خفه کن شلیک کند. صدا خفه کن 3450 یورو است اما باور کنید پشیمان نمی شوید. اگر برای این کار هزینه اضافی پرداخت نکنید ، سرتان را به دیوار می کوبید. همچنین نسبت به صدا خفه کن استاندارد 7 کیلوگرم سبک تر است.
آکراپوویچ هنگام آزاد شدن گاز می تواند به خوبی به اگزوز شلیک کند.
قوی ، قوی تر ، حتی قوی تر
شاسی سه تنظیم مختلف فراهم می کند – راحتی ، عادی و مسابقه. در حال حاضر در محیط راحت ، حتی در حالت عادی حتی قوی تر ، حتی به گونه ای که دیگر طبیعی نیست و من ترجیح می دهم این حالت را ورزشی بنامم ، در حالت مسابقه بسیار قوی است. در عوض این ناراحتی ، شاسی ، حتی به همراه درایو 4Motion ، پشتیبانی از پیچ مانند سانروف گرم را برای شما فراهم می کند. ماشین عملاً در گوشه ها شیب ندارد ، که در واقع تأثیر مرکز ثقل بالاتر را مهار می کند. من همچنین دوست دارم که حالت Race مانند یک سنگ سخت نمی شود ، اما به خصوص اینکه VW نگذاشته است که توسط لبه خشن فرمان و اشکال شبه ارگونومی خود را تحریک کند. فرمان گرد است ، در قسمت انتهایی آن کمی شیب دارد تا شکمی بزرگتر قرار گیرد ، اما مهمترین نکته این است که لبه فرمان به طور مطبوعی نازک است ، بنابراین احساس نمی کنید کلنگی در دست دارید. تنها چیزی که شایسته “ارتقا” است ترمزها به ترتیب از نظر سوار شدن هستند. مقدار مصرف و همچنین از نظر مقاومت در برابر ترمز شدید تکراری. در نگاه اول مشخص است که صندلی ها دوازده نفر نیستند اما مانند فرمان ، اغواکننده به نظر نمی رسند. منظورم این است که وقتی روی 221 کیلووات می نشینید ، انتظار بیشتری دارید. حقیقت این است که صندلی ها کاملاً مناسب ماشین هستند. آنها بدن را کاملاً نگه داشته و برای مسافرتهای روزانه و مسافرتهای طولانی راحت ترند.
آیا برای توجیه این قیمت مدرک بیشتری درباره برتری یا هرگونه استدلال می خواهید؟ با کنترل پرتاب ، T-Roc R در 4.8 ثانیه صد را می دهد. در هر چیز دیگری که کمتر از 50،000 یورو هزینه داشته باشد و بتوانید هر روز از آن استفاده کنید – در تابستان ، زمستان ، در شهر ، محلات ، بزرگراه و حتی در آن در جاده های صحرایی – چنین شتابی را تجربه نخواهید کرد.
حرفه ای
آنچه باید تصدیق شود
- گفتن یک چیز غیرممکن است.
آنچه را از دست دادیم
چه چیزی ما را متعجب کرد
- صدا خفه کن مانند یک بازی شکار شلیک می کند.
فولکس واگن T-Roc R 2.0 TSI 300 k 7DSG 4Motion
قیمت (پایه / آزمون) 16 970/49 460 €
ضمانتنامه 2 سال بدون کیلومتر محدود
موتور
- کمپرسور بنزینی R4 / 16V ، ظرفیت سیلندر 1،994 سانتی متر3، حداکثر قدرت 221 کیلووات (300 اسب بخار) در نیرو ، حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر در 2000 – 5200 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 191 – 199 گرم در کیلومتر
رانندگی
- 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 4.8 ثانیه ، vحداکثر= 250 کیلومتر در ساعت ، امتیاز WLTP / آزمون 7.5 – 7.7 / 9.8 لیتر / 100 کیلومتر.
اتصال و فضای چمدان
- بلوتوث
- وای فای
- یو اس بی
- آینه
- مورب: 8.0
- فضای چمدان: 392 dm3
[ad_2]