YAMAHA Nmax 125 – قهرمان شهر Automagazin.sk

[ad_1]

یاماها در واقع حمله ای را در زمینه روروک مخصوص بچه ها با 125 سی سی آغاز کرده است که می تواند با یک “تخت” عمل کند. بدون گواهینامه رانندگی موتورسیکلت ، به اصطلاح جهانی “در کالسکه و در ماشین”. Nmax 125 جدید کاملاً دوباره طراحی شده است ، به طور کامل و با جزئیات زیاد.

آتش گرفتن

نمای جدید با چراغهای جلو و چراغهای راهنمای کوچکتر نرم تر و در عین حال اسپرت تر به نظر می رسد. هموارتر است زیرا لبه های تیز کمتری دارد و به عنوان مثال ، “چانه” زیر چراغ جلو نرم تر ، اسپرت تر است زیرا چراغ جلو جدید پایین تر است و همچنین به دلیل ساختار داخلی جدید “فاخته” تیزتری دارد. تغییرات بسیار مهمتر در طرف دیگر نمایشگاه – از سوارکار است. صندوق های پستی جدید در اینجا در راس ظاهر شده است. یکی باز است و دیگری بسته است. اما مراقب باشید ، فقط بسته ، نه قفل شده. این بدان معناست که وقتی اسکوتر را قفل می کنید ، جعبه باز نمی ماند. به هر حال ، یک کانکتور 12 ولت در جعبه باز وجود دارد. من کمی تعجب کردم که چرا اتصال USB وجود ندارد ، زیرا معمولاً از آن برای تغذیه تلفن همراه استفاده می شود. خوب ، حداقل من ابتدا توضیح ندادم.

در همان زمان ، فیرینگ اصلاح شده حفاظت آیرودینامیکی بهتری در برابر وزش باد ایجاد می کند. و در واقع ، اگر زانوهای خود را کمی به سمت مرکز اسکوتر بکشید ، از آنها کاملا محافظت می کنید. با این حال ، پلکسی گلاس محافظت چندانی نمی کند. این حتی در شهر یا شهر مشکلی ایجاد نمی کند ، اما هنگام رانندگی در خارج ، باید این واقعیت را در نظر بگیرید که صبح های سردتر باد سرد شما را بدون مانع هدایت می کند. و باید این واقعیت را در نظر بگیرید که حتی هرگونه گرد و غبار یا سنگ از جاده که ماشین را در مقابل شما حرکت می دهد ، چیزی را متوقف نمی کند و تمام این “آشفتگی” مستقیماً به بدن و سر شما می رود. باز هم در شهری که جاده ها تمیزتر است ، چنین مشکلی وجود ندارد ، اما خارج از آن ، به ویژه هنگامی که یک کلاه ایمنی باز با پلکسی گلاس کوچکتر دارید ، می تواند مشکل ساز باشد. در مورد محافظت از پا و زانو ، باید توجه داشته باشم که سکوها فضای بسیار مناسبی را برای اندازه اسکوتر فراهم می کنند و در ارتفاع 176 سانتی متری من ، حتی لازم نیست زانوهای من بیش از حد خم شوند. این درست است که افراد قدبلند ممکن است فضای کمتری برای نمایشگاه داشته باشند ، دقیقاً برای جعبه های زیر فرمان. صندلی شکل خوبی دارد ، بنابراین حتی هنگام رانندگی از ناهمواری ها از آن جلو نمی افتم. البته ، Nmax به اندازه یک اسکوتر بزرگ نیست ، بنابراین مسافر می تواند راحتی را فراموش کند ، اما نقل و انتقالات کوتاه در اطراف شهر مطمئناً مشکلی نخواهد داشت. اضافه می کنم که زیر صندلی یک جعبه وجود دارد که می تواند یک کلاه ایمنی و برخی وسایل کوچک را در خود جای دهد. کلاه ایمنی اسکوتر بدون مشکل در آنجا قرار می گیرد ، یک کامیون کمپرسی بزرگتر با توجه به اندازه – هیچ کامیون بزرگتری وجود ندارد. من همچنین باید آینه ها را ستایش کنم ، زیرا آنها یک نمای کلی از وضعیت پشت شما ارائه می دهند. و این برای اسکوتر شهری بسیار مهم است.

الکترونیک

داشبورد کاملاً دیجیتالی است ، اما رنگی نیست. و این یکی از شواهد است که مدرن سازی Nmax بدون سر انجام نشده است ، بلکه عمداً انجام شده است. یک صفحه نمایش رنگی عالی خواهد بود ، اما بی جهت قیمت اسکوتر را افزایش می دهد و در نهایت حتی به خوبی نمی سوزد. خواندن چنین نمایشگرهایی اغلب در هوای آفتابی دشوار است. باید به این نکته نیز اشاره کنم که تا به حال شما کامپیوتر داخلی را با دکمه های کنار صفحه نمایش تغییر داده اید ، اما پس از جدید بسیار راحت تر – با دکمه منو در دسته سمت چپ. جدید سیستم بدون کلید است که برای راه اندازی / توقف موتور ، قفل کردن / بازکردن دسته فرمان و همچنین جعبه زیر صندلی و همچنین گردن برای پر کردن مخزن کار می کند. یک ویژگی جالب این است که وقتی موتور را خاموش می کنید و فرمان را قفل نمی کنید ، Nmax پس از مدتی با یک سیگنال صوتی به شما یادآوری می کند. از یک طرف ، عالی است زیرا قفل کردن اسکوتر را فراموش نمی کنید ، از سوی دیگر ، می تواند – به عنوان مثال ، وقتی برای بستنی متوقف می شوید و اسکوتر را می بینید – واقعاً آزاردهنده باشد. یک تازگی جالب واحد کنترل ارتباطات یاماها است که اتصال کامل را با تلفن هوشمند فراهم می کند. کافیست برنامه رایگان Yamaha MyRide را بر روی تلفن همراه خود بارگیری کرده ، تلفن هوشمند خود را به اسکوتر وصل کرده و به بسیاری از ویژگی ها دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال ، برای داده های عملیاتی مانند وضعیت باتری ، روغن ، مصرف سوخت و غیره ، برای پیدا کردن اسکوتر با استفاده از موقعیت آخرین اتصال تلفن … پس از رانندگی می توانید شیب ها ، شتاب ها ، سرعت ، مسافت طی شده و غیره را مشاهده کنید. .n. علاوه بر این ، می توانید یک مسیر را ذخیره کنید ، آن را با دوستان به اشتراک بگذارید ، مسیرهای جدیدی را از سایر کاربران برنامه کشف کنید …

اگر دوچرخه

Nmax 125 روی قاب جدیدی قرار گرفته است ، بزرگترین مزیت آن این است که در تونل مرکزی یک مخزن سوخت بزرگتر 7.1 لیتری وجود دارد. این نه تنها برد بیشتری را فراهم می کند – شما با سوخت گیری تقریباً 300 کیلومتر را طی خواهید کرد ، بلکه مکان متمرکز بهتری را در مرکز ثقل ارائه می دهد ، که به نوبه خود ، با سفتی بالای قاب ، منجر به بهبود ویژگی ها و فرمان رانندگی شده است. پاسخگویی. و این فقط نظریه یا وعده های بی روح نیست. با کمی تسکین ، می گویم که Nmax 125 مانند دوچرخه به حرکات بدن شما پاسخ می دهد. آسان و در عین حال آماده و چابک. همانطور که در Traceri 9 GT بزرگ ، مانند Nmax 125 ، باید بگویم که این یک روز خوب را بدون شتاب ایجاد می کند. او به راحتی به دستورات شما واکنش نشان می دهد ، گویی آنها چنین نیستند.

رانندگی Nmax 125 مانند دوچرخه آسان است.

لاستیک های دانلوپ اسکوت اسمارت نیز سهمی در ویژگی های رانندگی اسپرت عالی دارند-110 / 70-13 در جلو و 130 / 70-13 در عقب. من ستایش می کنم که شاسی به رغم جهت گیری روشن به سمت رانندگی سرگرم کننده و اسپرت ، چندان دشوار نیست. و من دو چیز دیگر را ستایش می کنم – اول اینکه ترمزها سریع شروع به کار می کنند و کارایی آنها به خوبی تنظیم شده است ، در حالی که ترمز در چرخ های جلو و عقب مجهز به ABS است ، دوم اینکه چراغ ها کارایی بسیار خوبی دارند ، بسیار بهتر از شما روروک مخصوص بچه ها منتظر بود. من تأکید کردم که هر دو ترمز جلو و عقب دارای ABS هستند ، زیرا بسیاری از روروک مخصوص بچه ها ABS فقط در چرخ جلو دارند.

هسته آبی

این موتور از یک سیلندر با فناوری Blue Core تغذیه می کند. بر سه حوزه متمرکز شده است – افزایش راندمان احتراق ، کاهش اتلاف انرژی و افزایش راندمان سرمایش. یکی از عناصر کلیدی کنترل متغیر شیرهای VVA است. میل بادامک دارای دو بادامک برای دریچه های ورودی است ، بادامک طوری طراحی شده است که از عملکرد بهینه موتور در دورهای پایین و متوسط ​​و دیگری در سرعت بالا اطمینان حاصل شود. انتقال بین حالت های مختلف به هیچ وجه توسط اسکوتر قطع نمی شود ، اما منجر به عملکرد بهتر در سرعت های بالاتر می شود. اگرچه قدرت 9 کیلو وات کمتر از 11 کیلو وات قانونی است ، اما ویژگی های پویای اسکوتر قانع کننده است. در مورد پویایی اسکوتر ، باید توجه داشته باشم که دارای کنترل کشش است ، که می توان آن را به ویژه در حالت مرطوب پیدا کرد. با توجه به قدرت موتور ، سرعت حرکت حدود 90 کیلومتر در ساعت است ، اما من هیچ مشکلی در حفظ مداوم 110 کیلومتر در ساعت نداشتم (اگرچه حداکثر سرعت مطابق تکنیک 99 کیلومتر در ساعت است) ، بنابراین می توانید حتی روزهای کوتاه تری را تحمل کنید. سفرهای خارج از شهر من کمی ناراحت بودم که موتور با سرعت بسیار کم کار می کرد ، حداقل برای سلیقه من کم ، در حالی که من با آرامش رانندگی می کردم. اگرچه نمی دانم در کدام مورد خاص است ، زیرا صفحه نمایش شامل سرعت سنج نیست. دوست دارم موتور و سیستم اگزوز صدای خوبی داشته باشد. البته موتور را در تقاطع ها خاموش کنید. به راحتی و به سرعت کار می کند ، بنابراین من اجازه دادم کار خود را انجام دهد. باید گفت که به دلیل مصرف کم ، احتمالاً تأثیر چندانی بر مصرف سوخت ندارم ، اهمیت آن را بیشتر در این واقعیت می دیدم که در چراغ راهنمایی سکوت می کردم. اضافه می کنم که در اولین راه اندازی موتور از طریق سیستم استارت استاپ شروع به کار می کند ، بنابراین بی سر و صدا ، هموار و سریع شروع به کار می کند.

آنچه باید تصدیق شود

  • عملکرد بسیار آسان است ، به سرعت به دستورات پاسخ می دهد.

چیزی که از دست دادیم

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • شاسی راحت ، بدون سفت و سخت.

یاماها MT -09 SP – مطیع و خنده دار

یاماها Nmax 125

قیمت (پایه / آزمون) 2،990 یورو/2،990 یورو

ضمانتنامه 2 سال بدون محدودیت کیلومتر

موتور

  • تک سیلندر با خنک کننده مایع / 4 ولت ، ظرفیت سیلندر 125 سانتی متر3، حداکثر قدرت 9.0 کیلو وات (12.2 اسب بخار) در 8000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 11.2 نیوتن متر در 6000 دور در دقیقه-1به انتشار گاز CO22 52 گرم در کیلومتر

عملکرد رانندگی

  • وزن آماده به کار 131 کیلوگرم ، ساعتحداکثر= ~ 99 کیلومتر در ساعت ، مصرف / آزمایش سازنده 2.2 / 2.4 لیتر / 100 کیلومتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =