ارقام جدید: مالکان خصوصی پلاگین هیبریدی خودروهای خود را 16 تا 17 بار در ماه شارژ می کنند.

[ad_1]

صاحبان BMW نیز مکررا شارژ می کنند

داده‌های ناشناس جمع‌آوری‌شده توسط BMW دانمارک در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که مالکان دانمارکی BMW نیز مرتباً خودروهای هیبریدی پلاگین خود را شارژ می‌کنند.

بیش از 60 درصد. روزانه خودرو را با میانگین زمان شارژ حدود سه ساعت شارژ می کند و بیش از نیمی از سفرهای بین جلسات شارژ کمتر از 50 کیلومتر است.

سهم هزینه هایی که در خانه پرداخت می شود 90 درصد است. در حالی که شارژ محل کار و فضای عمومی در دسترس است. 7 و 3 درصد

انتقاد به خودروهای شرکت سیاه رنگ است

انتقاد از پلاگین هیبریدی عمدتاً به مصرف سوخت مشکوک آنها در صورت عدم شارژ باتری مربوط می شود. به گفته FDM، اگر فقط در آنجا رانندگی کنید و هرگز باتری را شارژ نکنید، یک پلاگین هیبریدی منطقی نیست.

به طور خاص، انتخاب پلاگین هیبریدی به عنوان یک خودروی شرکتی توسط پولیتیکن مورد انتقاد قرار گرفته است، که باعث آگاهی سیاسی از کسر مالیات ثبت نام بزرگی شده است که پلاگین هیبریدی ها به دلیل مصرف کم کاغذ دریافت می کنند.

تحلیلگر بازار یان لانگ از بیلباسن در مورد مدیر ناوگان یک شرکت بزرگ دانمارکی صحبت کرد که بسیاری از کارمندان خود را به هیبریدی های پلاگین مجهز کرد و سپس توانست میانگین مصرف سوخت 12.8 کیلومتر در لیتر را ایجاد کند. دلیل آن این است که کاربران مسافت های طولانی تری را بدون شارژ باتری طی می کنند.

مشکل این است که اگر شما یک پلاگین هیبریدی را فقط به دلیل ارزش مالیاتی کمتر به عنوان خودروی شرکتی انتخاب کنید، نه به این دلیل که می تواند مسافت های کوتاه یا طولانی را طی کند – اگر باتری را شارژ کنید.

هیبریدهای پلاگین در هر لیتر بیشتر کار می کنند

خودروهای هیبریدی پلاگین در هر لیتر بیشتر از سایر خودروهای مشابه کار می کنند، زمانی که مالکان از این فناوری بهره می برند و به طور منظم باتری را شارژ می کنند. این ارقام جدید از Semler Connected Cars را نشان می دهد.

داده های مطالعه سملر بر اساس تقریباً 900 خودروی پلاگین هیبریدی دانمارکی سپتامبر 2020 – ژوئن 2021

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =