اوپل | اوپل آسترا کاملا نو

[ad_1]

صندلی های ماساژور و نمایشگر جدید در آسترا

یکی دیگر از تاثیرات تغییر پلت فرم را می توان در لیست گزینه ها خواند. مواردی مانند صفحه نمایش Pure Panel Opel و ترکیب جدید و پیچیده تر از تریم و کروز کنترل که اکنون می تواند به طور خودکار تغییر مسیر دهد، از جمله ویژگی های جدید آسترا هستند. صندلی جدید موسوم به “تأیید AGR” با تهویه و ماساژ نیز گزینه ای برای آسترا جدید است.

سفارش و قیمت

وب سایت خود اوپل را مقایسه کنید تا اکنون بتوانید پیشنهادی برای Astra جدید دریافت کنید – با این حال، زمانی که می توان آن را تحویل داد، داستان چیزی نمی گوید. قیمت ها معتبر است:

قیمت اولیه آسترا است 229 990 تاج، اما PHEV جدید در شروع می شود 289 990 تاج در اینجا شما تجهیزات به اصطلاح Edition را دریافت می کنید که با کروز کنترل تطبیقی، گرمکن صندلی ها و فرمان و رینگ های آلیاژی ارائه می شود.

نسخه با بهترین قیمت بلافاصله شبیه Elegance است که صفحه نمایش بزرگتر، دوربین معکوس و سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای را اضافه می کند. 309 990 تاج

گران ترین گزینه، Ultimate، هزینه از 359 990 تاجو در اینجا کروز کنترل گسترش یافته است، یک عملکرد حافظه به صندلی های برقی و یک شارژر بی سیم اضافه شده است. همچنین یک دوربین پارک 360 درجه و مجموعه ای از رینگ های آلیاژی 18 اینچی وجود دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =