اینها بدترین و بهترین چرخ دستی های یدک کش خودروهای برقی Automagazin.sk هستند

[ad_1]

احتمالا همه ما متوجه شده ایم که بازار خودروهای الکتریکی به سرعت در حال رشد است. آنها فقط بیش از حد سالم به ما فشار می آورند. به همین دلیل است که برای بسیاری از افراد، مشتریان بالقوه، علاوه بر قیمت خرید، مسافت پیموده شده، سرعت بارگیری، وزن تریلر ترمز نیز مهم خواهد بود.

آیا می دانستید که روی برخی از خودروهای برقی نمی توان یدک کش قرار داد؟ به عنوان مثال، Dacia Spring، Peugeot e-208، Opel Mokka-e، Fiat 500 e، Nissan Leaf یا حتی فولکس واگن ID.3 بدون ID.4 روی همان پلت فرم هستند. این شامل سیتروئن ë-C4 می شود.

آیا می دانستید که می توانید دستگاه یدک کش را روی خودروهایی مانند فورد موستانگ Mach-E، BMW iX3، Jaguar I-Pace و حتی مرسدس EQS لوکس نصب کنید؟ مشکل این است که حداکثر وزن همیشه 750 کیلوگرم است، که مقداری است که نمی تواند به خود ببالد. برخی از منابع کوچکتر مشابه هستند، به عنوان مثال. اوپل کمبو.

Listárna: بکسل کردن ماشین

اگر می‌خواهید چیزی را سخت‌تر بکشید، باید دورتر و گران‌تر نگاه کنید. فولکس واگن ID.4 1 تن سفت می کند، اشکودا انیاک IV در نسخه برتر یک تریلر 1.4 تنی را می راند. هیوندای آیونیک 5 فراتر رفته و در نسخه با قدرت متوسط ​​با دیفرانسیل عقب 1600 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. آئودی e-tron یا مرسدس EQC امکان یدک‌کشیدن تریلر ترمز تا وزن 1800 کیلوگرم را فراهم می‌کند. رکورددار تا کنون BMW iX است که 2100 کیلوگرم را تحمل می کند. نسل کیا e-Niro که هم‌اکنون در حال فروش است، یک گروه جداگانه است. ممکن است یک یدک کش وجود داشته باشد، اما نه یک یدک کش، بلکه به عنوان یک حامل دوچرخه.

با این حال، باید این واقعیت را در نظر گرفت که مصرف سر به فلک کشیده و دامنه در حال کاهش است، به طوری که هیچ کدام برای تجارت یدک کش مناسب نخواهند بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =