این مرا از روی صندلی بلند کرد: جاده آسفالته به جهنم زنگ زده Automagazin.sk

[ad_1]

در حال حاضر از یک بشکه کمی متفاوت از عدم وجود ناگهانی موتورهای احتراق داخلی مختلف در 508. در تولید اتومبیل حتی در مواردی که لازم نخواهد بود صرفه جویی می شود. قیمت و موضوع تصمیم می گیرد. بنابراین ، هزینه ها در صورت امکان حذف شده و جداول تنظیم می شود. چند روز پیش ، من از اطلاعات یک کانال YT که بر محافظت در برابر خوردگی شاسی خودروهای جدید متمرکز بود ، بسیار شگفت زده شدم. این ، همانطور که احتمالاً می دانید ، به طور کلی اکنون بدتر از دهه های قبل است ، اگرچه در حال حاضر به طور قابل توجهی از پلاستیک و روکش شاسی استفاده می شود. با این حال ، هود اغلب دارای عملکرد آیرودینامیکی است که در مصرف مطلوب تر و در نتیجه آلایندگی بهتر بیان می شود. دوام و اثربخشی محافظتی چنین روکش (مواد با ترکیب متفاوت) بسیار بحث برانگیز است. با این حال ، من یک توصیه به شما می کنم که اگر بخواهم یک ماشین جدید بخرم ، احتمالاً آن را رعایت می کنم. بیشتر و بیشتر افرادی که قصد دارند تا آنجا که ممکن است صاحب یک ماشین جدید شوند (تا زمانی که ما ممنوع نشده یا قیمت سوخت های فسیلی به آسمان بالاتر نرود) در حال پاشش اضافی شاسی هستند ، البته با وسیله موم دار حداقل جداسازی قطعات قوی ، زیرا هر سازنده خودرو با تعلیق و مونتاژ بعدی اجزای اصلی و ضمانت بعدی موافق نیست. فقط این عملیات را به متخصصان بسپارید تا ربات کوچک به نظر برسد و به اطراف اسپری نکند.

این من را از روی صندلی بلند کرد: وقتی میانگین طلایی دیگر وجود ندارد

اما چیزی که من را از روی صندلی بلند کرد مقدار مشخصی بود. ماهر در فیلم گفته شده تویوتا GR Yaris بود. اطلاعات ویدئویی این بود که صاحب جدید تویوتا GR Yaris در همه جا متوجه شده است که اگر خودروساز از شاسی بهتر این مدل در حال تولید محافظت کند ، GR Yaris جدید در کل 7000 یورو گرانتر خواهد بود ، با وجود این قیمت این مواد به تنهایی صدها یورو خواهد بود. دلیل؟ مصرف زیاد “رنگ” و انتشارات مربوطه در تولید. با این حال ، من نمی توانم این عدد را در جایی بررسی کنم ، اما اگر واقعاً در دنیای امروز صادق باشد ، شگفت زده نخواهم شد.

تویوتا GR یاریس – Viac GR ako Yaris

من اخیراً در مورد تعمیرات لوله کشی تحقیق کردم. ماهر ویدئویی که در حافظه من ماند VW Passat B8 و تعویض گلگیر عقب عقب بود. خودروی چند ساله ، با منشاء روشن ، در شرایط زیبا و در محل لبه عقب ، جایی که به گلگیر داخلی متصل می شود ، تخریب قوی چسب (بله ، ورقه ها نیز می جوشند ، اما می چسبند) و آغاز خوردگی … که اگر قصد خرید B8 را از اولین سالهای تولید (از سال 2014) دارید ، همچنین بر روی مکانهایی تمرکز کنید که خوردگی در آنها بسیار رایج شده است.

من حتی ماشین های جدید را نیز حساب نمی کنم ، در آنها به مفصل عظیم گلگیرهای جلویی بیرونی و داخلی در اطراف لولا باز قاب جلویی خیره شده ام. جایی که برگها ، گرد و غبار ، شاخه ها آلمانی می افتند و راهی برای ریختن آنها وجود ندارد. پس از آن ، رطوبت در آنجا می ماند و به طور منطقی باعث خوردگی می شود. گوشه های پایینی گلگیرها مانند برخی از Fabies یا Golf 20 ساله (و همچنین سایر مدلها و مارکهای مبتلا به این بیماری دوران کودکی) به خودروهای جدید نگاه می کنند.

VW Passat 2.0 TDI 140 kW – مدیر جوان شده

هر خودروی جدید مگس های خود را دارد و حتی اتومبیل های قدیمی فعلی در بهترین زمان خود دچار مشکل شده اند … برخی را می توان بلافاصله مشاهده کرد ، اغلب در مورد آنها صحبت نمی شود یا در پس زمینه هستند ، ما دیگران را بیماری های کودکان می دانیم اولین قطعات ، و سایرین برای ماه های طولانی پنهان می شوند و تنها پس از سالها ظاهر می شوند. مراقبت ها را دست کم نگیرید و ماشین مطمئناً از شما تشکر خواهد کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 2 =