این مطالعه نشان داد که ما از فناوری مدرن در خودروهای Automagazin.sk استفاده نمی کنیم

[ad_1]

فوراً توضیح می دهم. من خودم می دانم که وقتی رانندگی می کنم ، واقعاً رانندگی می کنم و خود را وقف ترافیک می کنم. تعدادی سیستم کمکی (مخصوصاً برای حفظ میله ، همیشه خاموش می شوم زیرا دوست ندارم با فرمان فشار دهم). من سیستم ها را در هر ماشین آزمایشی امتحان می کنم ، در جایی بدتر کار می کنند ، در جایی بهتر ، اما من از آنچه بر خلاف عاداتم است استفاده نمی کنم.

مطالعه JD Power 2021 US Tech Index (TXI) نشان داد که برای بیش از یکی از سه فناوری پیشرفته موجود در خودروهای جدید ، کمتر از نیمی از مالکان از این فناوری در 90 روز اول مالکیت استفاده کردند.

کریستین کلوژ ، مدیر اجرایی رابط انسان و ماشین در JD Power می گوید: “قیمت خودروهای جدید در سطوح بالای تاریخی قرار دارد ، تا حدی به دلیل افزایش سطح محتوا.” “برای مالکان خوب است که ارزش پول را دریافت کنند ، اما برخی از ویژگی ها برای بسیاری از مالکان ضرر به نظر می رسد.”

در این مطالعه مشخص شد مواردی مانند آینه های عقب با دوربین و دوربین 360 درجه از پرطرفدارترین فناوری هایی است که در خودروهای جدید یافت می شود. از سوی دیگر ، تقریبا 41 درصد از مالکان با فناوری مدیریت حرکات مشکل دارند. صادقانه بگویم ، فناوری تک پدال برخی از خودروهای برقی رضایت بسیار بالایی را به دست آورده است و تنها 8 درصد مالکان ناراضی هستند.

تسلا به طور غیر رسمی بالاترین نمره را در این نظرسنجی دارد و دارای شاخص نوآوری 668 در مقیاس 1000 امتیاز است ، اما از آنجا که این خودروساز صلاحیت بررسی مالکان در 15 ایالت منتخب JD Power را ندارد ، نتیجه آن رسمی نیست. جنسیس در رتبه بندی کلی و در رده ممتاز با امتیاز 634 بالاترین رتبه را داشت. پس از آن کادیلاک با 551 ، ولوو با 550 ، ب ام و با 545 و مرسدس بنز با 523 قرار گرفتند.

نظرسنجی شاخص تجربه فناوری JDPower ایالات متحده بر اساس پاسخ 110827 مالک خودرو تولید شده در سال 2021 است که پس از 90 روز مالکیت با آنها مصاحبه شده است.

منبع: carscoops.com

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =