برنامه Bazoš – سرگرمی و مزایای Automagazin.sk

[ad_1]

موارد استفاده شده ، به ویژه مواردی که دارای جلوه ای از قدمت هستند ، بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. اگر قصد خرید مستقیم ندارید ، حداقل آنها را نگاه کنید. کاربرد Bazoš از این قبیل پیشنهادات “ابر” است و ما عمدتا به اتومبیل علاقه مند هستیم.

برای هر

من هنوز منظورم ماشین یا موتورسیکلت نیست ، بلکه خود برنامه است. می توانید آن را به صورت رایگان در هر دو دستگاه Android و iOS بارگیری کنید. نصب سریع انجام می شود. سپس باید تصمیم بگیرید که آیا نسخه اسلواکی ، چک ، اتریشی یا لهستانی می خواهید. پس از کلیک بر روی (بگویید) اسلواکی ، منوی اصلی با بیست دسته اصلی ظاهر می شود. اعتراف می کنم که من عمدتا به دو مورد علاقه دارم: ماشین و دیگران. خوانندگان ما مطمئناً به دسته موتورسیکلت ، ورزش … و در واقع سایر موارد علاقه مند خواهند شد.

جزئیات بیشتر ماشین ها

پس از کلیک بر روی نماد اتومبیل ، منو بلافاصله ظاهر می شود. البته ، ابتدا تبلیغاتی با عنوان TOP ، که مشتریان آنها هزینه می کنند. بدون آن می توانید به صورت رایگان تبلیغ کنید. پس از کلیک ، شرح مفصلی از وسیله نقلیه ارائه شده و با لمس عکس ، و همچنین سایر عکس های آن را مشاهده خواهید کرد. من توصیه می کنم پس از باز شدن “فیلترها” را کلیک کنید و یک مارک خاص یا منوی سربازان قدیمی (و انتخاب) را در ردیف دسته ها انتخاب کنید. این فعالیت مورد علاقه من است. با این حال ، پیشنهاد برای اتومبیل های مختلف در هر سنی و پس زمینه واقعا جالب است و حتی اگر نمی خواهید چیزی بخرید ، ذهن طرفدار موتور هنگام تماشای آن فوق العاده آرام می شود. قطعات یدکی و بعضی اوقات برخی پیشنهادهای پوچ نیز وجود دارد – اما خودتان ببینید. به عنوان مثال ، اگر VW Beetle Convertible را انتخاب کنید ، بلافاصله چندین تبلیغ مرتبط را مشاهده خواهید کرد. وقتی روی نام تبلیغ کننده کلیک کنید ، تمام تبلیغات فعلی تبلیغ دهنده ظاهر می شود.

PlugShare – باتری را از کجا شارژ می کنم؟

از سوزن تا لوکوموتیو

من می دانم که این نام اصلی من نیست ، اما به Bazoš اشاره دارد. و می تواند به عنوان مثال ، از جدید به جانباز ، از سوسیس به عسل ، از سوت به ارگان ، از موش به برناردین گسترش یابد. من قبلاً چند مورد را خودم از طریق Bazoš خریده و فروخته ام و (شاید با آن طرف مقابل خوش شانس بودم) همیشه کار کرده است. البته ، برنامه هایی وجود دارد که بیشتر به جانبازان (trebárs) متمرکز شده است ، اما Bazoš با انعطاف پذیری و طیف گسترده ای از پیشنهادات خوشایند است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =