برنامه FlexiBee – در صورت نیاز Automagazin.sk

[ad_1]

منطقی به نظر می رسد: چرا باید یک ماشین الکتریکی گران قیمت بخرم در حالی که من فقط مجبورم از آن استفاده کنم؟ یک فرد یا شرکت در flexiBee فقط هزینه زمان اجاره را پرداخت می کند ، بدون محدودیت مسافت پیموده شده و پارکینگ در این قیمت لحاظ می شود. فقط برنامه را بارگیری کنید (برنامه اسلواکی و کل سرویس نتیجه همکاری Infocar و Andis است) و ثبت نام کنید. flexiBee عمدتا توسط کارمندان شرکت های مستقر در مراکز تجاری و دفاتر اداری عمومی ، خانواده های جوان ، افراد ، بازدید کنندگان هتل یا کارآفرینان کوچک و بازرگانان استفاده می شود. در مورد flexiBee ، همه وسایل نقلیه کاملاً الکتریکی رنو Zoe هستند.

برای هر تلفن هوشمند

شما می توانید flexiBee را به صورت رایگان در هر دو دستگاه Android و iOS بارگیری کنید. بارگیری بسیار سریع است. پس از کلیک ، از طریق آدرس ایمیل رمز عبور را از اپراتور دریافت خواهید کرد و می توانید از برنامه در زندگی واقعی استفاده کنید. می توانید از این برنامه برای رزرو ، تحویل گرفتن ، استفاده و برگشت ماشین استفاده کنید. این برنامه برای هر حداقل کاربر با سواد رایانه آسان است. فقط باید مراقب باشید که اجازه خروج از اتوبان با ماشین ، خارج از منطقه براتیسلاوا را نداشته باشید و رزرو ماشین حداکثر تا 24 ساعت قبل امکان پذیر است.

در حال حاضر در آغاز

ماشین اسکوتر نیست. وسایل نقلیه ای که از flexiBee استفاده می کنند فقط در مکان های خاص قابل حمل هستند و باید به محل بارگیری برگردانده شوند. در حال حاضر پنج چنین “نقطه فلکسی” وجود دارد و همه آنها در براتیسلاوا هستند. چهار مورد از آنها مخصوص افراد و شرکت ها است ، یکی فقط مربوط به افراد است. در حال حاضر 11 اتومبیل موجود است. اپراتور قصد دارد به زودی تعداد آنها و همچنین تعداد flexiPoints را افزایش دهد.

بحران کارتها را بهم ریخته است

از یک طرف ، کروناکریس پول مردم را می مکد (و ماشین کمتری می خرد) و همچنین تمایل به استفاده از چیزها را به افراد غریبه کاهش می دهد. از طرف دیگر ، امکان استفاده به عنوان مثال یک ماشین واقعاً فقط درصورتی که به آن نیاز داشته باشم به صدا در می آید و فقط در این صورت هزینه آن نیز منطقی به نظر می رسد

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =