برگ برنده شگفت انگیز در مسیر آزمون Bilmagasinet.dk

[ad_1]

هیئت داوران اروپایی AutoBest که Mikel Tomsager از Bil Magasinet را به عنوان نماینده دانمارک در اختیار دارد، هر ساله بهترین خرید خودروی جدید در اروپا را انتخاب می کند. قبل از این اتفاق، خودروهای نهایی در تست‌های دینامیکی در یک مرکز تست پیشرفته رانندگی می‌شوند و امسال یک برنده شگفت‌انگیز در تست‌های دینامیک را نشان می‌دهد.

آنها در مرکز آزمون ÖAMTC در Teesdorf در نزدیکی وین، جایی که یک مسیر آزمایشی دو کیلومتری با بسیاری از رشته های چالش برانگیز سازماندهی شده بود، برگزار شد که ویژگی های رانندگی را تا آخرین جزئیات نشان می داد.

امسال میدان نهایی شامل خودروهای الکتریکی داچیا اسپرینگ، هیوندای بایون، اوپل موکا، رنو آرکانا، اشکودا فابیا و تویوتا یاریس کراس است. اینجاست که در کمال تعجب مشخص شد که هیوندای بایون در مسیر چالش برانگیز قرار گرفته است که به شدت توسط اشکودا فابیا جدید دنبال می شود.

نتیجه آزمون نه تنها تعیین کننده برنده نهایی جایزه AutoBest است. ابتدا در دسامبر باز می شود و نتیجه پارامترهای زیادی است.

همچنین ممکن است اتومبیل‌های اردکی در این کلاس وجود داشته باشند که در تست‌های دینامیکی به خوبی عمل کنند، بنابراین پنج اتومبیل درگیر در اینجا (اوپل موکا در دسترس نبود) فقط تصویری از یک آزمایش دینامیکی عمیق و مداوم هستند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =