بهترین ها از BMW! – هنگامی که نبض Automagazin.sk را تسریع می کند

[ad_1]

رویدادی در 13 ژوئیه 2021 در Orechová Potôň رخ داد ، که بسیاری از مهمانان با ذکر آن خوشحال خواهند شد. و می توانید از طریق توزیع کنندگان یا بصورت آنلاین ثبت نام کنید. طیف وسیعی از مدلهای بی نظیر BMW M3 و M4 را تصور کنید که هر دو در نسخه های مسابقه ای آماده یک قدم تیز هستند. هر کدام بر اساس رانندگی افراطی و منحصر به فرد ساخته شده اند. علاوه بر این ، می توانید قطعات جالب دیگری از تولید کننده خودرو در مونیخ در این منطقه یا حتی قطعات قدیمی تر از مدل های فرقه M3 E46 و E92 پیدا کنید. کارتهای تورم کوچکتر به صورت Mini JCW و Clubman JCW نیز به نسلهای کنونی قدرتمند M3 و M4 تعلق گرفت.

این رویداد در دو مرحله برگزار شد. اولین مورد ، برای میهمانان که چند ساعت زودتر شروع شد ، دامنه وسیع تری داشت. علاوه بر تور ، شرکت کنندگان می توانند سوار بر سطح لغزنده مدل های M Performance شوند. این رویداد برای مخاطبان روزنامه نگاری با روحی متفاوت و به شکل سریعتر برگزار شد ، یعنی. فقط یک طرح است و هرکسی که بخواهد می تواند شبیه ساز بازی BMW SIM Racing را تست کند. سپس بهترین ها در شبیه ساز به مرحله بعدی بین المللی می روند ، جایی که آنها برای جوایز ارزشمند می جنگند. فضای این رویداد با پس زمینه موسیقی مجموعه پرستش فیلم های سریع و خشن ، به طرز مطلوبی تکمیل می شد.

ابتدا با مینی

سازمان دهندگان ما را به 2 گروه تقسیم كردند و چند دقیقه پس از ورود ما ، دو نفره برای سوار شدن در پیست رفتیم ، با همراهی یك مربی واجد شرایط ، كه همیشه در بالای ستونی كه مرتب مرتب شده بود سوار می شدند. من به عنوان مسافر در یک مینی JCW کوچک 170 JW (170 کیلووات) با پیشرانه جلو شروع کردم. قبلاً هرگز انگشتر یا حتی زنجیر دیگری سوار نشده ام. بنابراین من می خواستم ابتدا ببینم ، لمس کنم و سپس تند رانندگی کنم. ما به عنوان خدمه دوم پشت مربی شروع کردیم. سه ماهه اول با سرعت صمیمی تری سپری شد ، زیرا خدمه مختلط مقابل ما تجربه ای نداشتند و هم با پیست و هم با یک ماشین سریع کوچک آشنا شدند. من آن را مثبت پذیرفتم زیرا توانستم ثبت نام کنم و گوشه های مسیر را نگاه کنم ، اگرچه راننده زنجیره ای باتجربه تری که در کنار من نشسته بود مرا مسدود کرد.

بعد از رسیدن به انبار ، در ماشین رد و بدل شدیم و حتی یک ماشین را به جلو حرکت دادیم ، زیرا خدمه مقابل مان احساس کردند که ما را عقب نگه می دارند. این یک حرکت واقعا خوب بود ، ما در رویا انتظار آن را نداشتیم. بالاخره پشت فرمان نشستم ، تنش اولیه ورود و ناآگاهی از پیست فروکش کرده بود و ما به آرامی دوباره شروع کردیم. سرعت پس از خروج از انبار سرعت قابل توجهی پیدا کرد و من از یک کارت کارت کوچک هم در مسیر مستقیم و هم در گذرگاه فنی مدار لذت بردم. تعویض دستی با اهرمهای زیر فرمان ، شماره گیری مداوم در محدود کننده ، ترمزهای سریع … اولین تجربه پوست خودتان با سطح پیست با سرعت مناسب ، ربطی به آن داشت. داشتیم به آخرین دور نزدیک می شدیم ، یک خط پایان طولانی ، سرعت نمایشگر کوچک پشت فرمان حدود 200 کیلومتر در ساعت را نشان می داد و یک توپ از آن به سمت شیشه جلو اتومبیل به داخل آن پرواز می کرد ، درست قبل از عبور از مسیری که در آن قرار داشتی باید متوقف شود این یک قطعه لاستیک پاره شده بود که از وسیله نقلیه همراه مربی ریخته شده بود. در چنین لحظاتی ، وحشت به معنای کمی تردید است و می تواند انتقام را با سرعت بالا بگیرد ، بنابراین اگر به طور تصادفی روی یک زنجیر بروید ، برای چنین لحظه ناخوشایندی آماده شوید ، که اغلب اتفاق می افتد ، به خصوص به طور مستقیم ، جایی که در یک مسیر کامل سوار نمی شوید .

مختصراً درباره MINI JCW

زیر کاپوت نسخه های Clubman یک پیشرانه 4 سیلندر 2.0 لیتری با 225 کیلووات (306 اسب بخار) و 450 نیوتن متر گشتاور قرار داشت. به هر حال ، افزایش قدرت بین نسل ها 55 کیلو وات (75 اسب بخار) است. موتور قدرتمند به صورت استاندارد با گیربکس جدید ورزشی 8 سرعته استپترونیک ترکیب شده و مجهز به دیفرانسیل خود قفل مکانیکی داخلی در محور جلو و چهار چرخ متحرک ALL4 است. بنابراین ، در 4.9 ثانیه از 0-100 کیلومتر در ساعت شتاب می گیرد. آنها منطقی در انتهای ستون بودند. ما یک مینی JCW سه در کلاسیک در جلو داشتیم که دارای پیشرانه جلو و موتور دو لیتری است اما “فقط” 170 کیلووات (231 اسب بخار) دارد. از 0-100 کیلومتر در ساعت 6.1-6.3 ثانیه طول می کشد. آیا می گویید ضعیف است؟ اشتباه ، ما فوق العاده از آن لذت بردیم.

مدلا M3 Competition نامیده می شود

آیا ارزش بازگشت به دندان های بیور را دارد؟ احتمالا بله. اگر هنوز نمی توانید آنها را امتحان کنید ، یک رنگ تیره انتخاب کنید. این عنصر طراحی متضاد و مورد بحث و گفتگو به سرعت ادغام می شود. با این حال ، شخصا فکر می کنم که پوشش M3 یا M4 در یک رنگ تیره بسیار حیف است. من بیشتر از سدان M3 خوشم می آید که از نظر نوری پهنای بیشتری دارد و عمدتا کاربردی تر است. پس از اتمام مینی ، مستقیماً به سمت ماشین اول در راس گروه دوم رفتیم. مسابقه زیبا و سبز روشن (سایه سبز جزیره من) BMW M3 با فضای داخلی قهوه ای که بلافاصله پس از ورود به این رویداد انتخاب کردم.

حتی با یک جلسه مختصر مختصر ، ممنوعیت قابل درک برای غیرفعال کردن سیستم های تثبیت از نظر ایمنی سایر شرکت کنندگان به ما داده شد. هنوز هم امیدوارم که وقتی خیز ناگهانی تغییر می کند ، قدرت خالص کمی هیجان ایجاد کند. این اتفاق نیفتاد و سرعت را با سرعت خاصی حفظ کنید. همچنین از تنظیم کاملا متفاوت پدال ترمز نسبت به مینی تعجب کردم. سخت تر و بهتر بود ، حتی اگر قطعه ای که به ما سپرده شده بود ، ترمز سرامیکی نداشت. اولین دور من برای قدرت موتور احترام قائلیم ، بنابراین تعویض دنده را در حالت اتوماتیک رها کردم ، بقیه زنجیرها مرتباً اعتماد به نفس داشتم و با لبخند بر لب ، دست و پا زدن های زیر فرمان را چروک می کردم. با وجود قدرت به طور قابل توجهی بالاتر ، حداکثر سرعت در مسیر مستقیم یا پیچ به سرعت افزایش نمی یابد ، زیرا گروه سواران به طور کلی در نظر گرفته می شدند. در پایان این رویداد ، من در کوپه M4 که دارای بسته M Race Track بود ، نشستم. تحت یک درمان ملایم کاهش وزن قرار گرفته است ، دارای ترمزهای قدرتمندتری است و در فضای داخلی خود با صندلی های کربنی متفاوت است که واقعاً پشتیبانی عالی از سواری های تند را ارائه می دهد.

به طور خلاصه در مورد BMW M3 و M4

هر دو BMW M3 و M4 در سه نسخه در دسترس هستند که از لحاظ عملکرد و ویژگی متفاوت هستند: استاندارد ، تقویت شده Competition و Competition xDrive با پیشرانه تمام چرخ. صرف نظر از نوع ، پایه آن یک سیلندر سه لیتری شش سیلندر با تقویت مضاعف است که دارای قدرت استاندارد 353 کیلووات (480 اسب بخار) در 6250 دور در دقیقه است.-1و حداکثر گشتاور آن 550 نیوتن متر در 2650 – 6130 دور در دقیقه است-10 – 100 کیلومتر در ساعت برای 4.2 ثانیه شتاب می گیرد. این مسابقه 375 کیلووات (510 اسب بخار) در 6 250 دور در دقیقه دارد.-1و 650 نیوتن متر در 2750 – 5،500 دور در دقیقه-1. لازم به ذکر است که واحد درایو در خط می تواند تا 7200 دور در دقیقه “چرخش” داشته باشد-1. از 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 3.9 ثانیه شتاب می گیرد و اگر xDrive باشد فقط به 3.5 ثانیه نیاز دارد. مهندسان BMW تمام تلاش خود را برای بهبود هرچه بیشتر طراحی سه لیتری عالی فناوری به کار گرفته اند.

چه چیزی در پایان اضافه کنید

پس از این تجربه ، پس از بازگشت به خانه ، شروع به فکر کردن در مورد محل تهیه 100000 یورو کردم. این دقیقاً همان چیزی است که من برای یک پیکربندی بهینه M3 Competition xDrive نیاز دارم. آیا کسی بدون مجازات نکته ای دارد؟

عکس: نویسنده + میلو فابیان

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهار =