بوگاتی شیرون سوپر اسپرت: طراحی و اجرای اصلاح شده Automagazin.sk

[ad_1]

سازنده اتومبیل فرانسوی بوگاتی اخیراً یک نسخه برتر و برتر از مدل Chiron را با ویژگی Super Sport ارائه داده است. قیمت یک ماشین اسپرت را از 3.2 میلیون یورو شروع می کنم.

برای حداکثر عملکرد ، بنابراین ، برخی از عناصر طراحی اصلاح شده است ، علاوه بر شاسی ، فضای داخلی لوکس نیز کاملا جدید است. حداکثر سرعت آن 440 کیلومتر در ساعت است و به طور سنتی هزینه نجومی دارد. مدل استاندارد بر اساس مدل Super Sport 300+ ساخته شده است که به دلیل سرعت ثبت شده معروف است.

دور سنج در طی رکورد رانندگی روی زنجیر سرعت 490 کیلومتر در ساعت را نشان داد. این تازگی دارای طرحی اندکی اصلاح شده و طرحی جدید برای آیرودینامیک بهینه شده است. از تقسیم کننده جلو تا دیفیوزر عقب ، همه چیز در مدل برای حداکثر سرعت و رانندگی اسپرت طراحی شده است. هدف طراحان این بود که به خودرو ظاهری کلاسیک و اشکال ساده بدهند.

در عین حال ، طراحان مجبور شدند این واقعیت را بپذیرند که با سرعت حداکثر 440 کیلومتر در ساعت که خودرو محدود به آن است ، باید در برابر نیروها و فشارهای بالا مقاومت کند. به لطف همه اینها ، خودرو باید 25 سانتی متر افزایش یابد ، اما وزن خودرو 23 کیلوگرم کاهش یافت. بزرگترین شگفتی فضای داخلی بسیار لوکس است. در زیر کاپوت آن یک موتور هشت لیتری با قدرت 1600 اسب بخار پیدا می کنیم.

-jj- ، Motor1 ، Motorauthority

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 12 =