تست: آیا داچیا ساندرو گران است؟

[ad_1]

مینی ماشین مدرن ، ساندرو

داچیا یک برند با تخفیف است که دوست دارد اتومبیل های خود را جایگزینی برای خودروهای کارکرده سه تا چهار ساله ببیند که هزینه مشابهی دارند. این داستان در نمایندگی Dacia نه شگفت انگیز است و نه تحریک آمیز ، اما با Sandero جدید تا حدودی رقیق شده است – خوب یا بد.

ابتدا قیمت افزایش یافته را نشان می دهد. مدل قدیمی با 110،000 کرون دانمارک عرضه می شد ، اما اکنون قیمت آن از 123،000 کرون شروع می شود. هنوز ارزان است ، اما Comfort تست شده با تجهیزاتی که در این کلاس انتظار دارید از 139،990 کرون شروع می شود. خودروی آزمایشی با رنگ فلزی ، رینگ های آلیاژی و دوربین دنده عقب به 152،490 کرون می رسد. این بسیار مهم است ، زیرا رنو کلیو با 159،990 کرون شروع می شود.

با افزایش قیمت ، پیشرفت های قابل توجهی حاصل می شود. نکته آخر اینکه داچیا دارای موتور 3 سیلندر پیشرفته توربو رنو با قدرت 90 اسب بخار است. دارای گیربکس 6 سرعته دستی این راه حل Sandero را به مینی ون های مدرن منتقل می کند. ساندرو احساس راحتی و کنترل خوب می کند ، فرمان فرمان ارتباطی است ، راحتی خوب است و میزان سر و صدا تا 110 کیلومتر در ساعت قابل قبول است.در مجموع ، تجربه رانندگی خوب و در حد رقابت با رقبای کلاس است.

ساندرو هنوز قدیمی است

در جای دیگر ، داچیا خود را به عنوان یک ماشین قدیمی نشان می دهد. کلید جرقه زنی باید برای کنترل سیستم قفل مرکزی و باز کردن دریچه پرکننده سوخت استفاده شود ، زیرا ورود یا راه اندازی بدون کلید به هیچ وجه در دسترس نیست.

صفحه زیرین در تنه یک صفحه بنایی نازک است که کل فضا را نمی پوشاند ، بنابراین وسایل کوچکتر به راحتی در زیرزمین نبافته می افتند ، جایی که یک بلوک فلامینگو سفید صفحه پایین را در بالا نگه می دارد. شاید همه شما بتوانید با این شرایط زندگی کنید ، اما بزرگترین مشکل کمبود تجهیزات ایمنی است. ساندرو در واقع دارای یک ترمز اضطراری ساده برای شهر است ، اما عدم وجود دوربین جلو ، آن را از چندین سیستم مدرن منحرف می کند ، بنابراین باید در ایمنی Euro NCAP به دو ستاره بسنده کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =