تست اتوبوس های FlixBus پیشرانه بیوگاز Automagazin.sk

[ad_1]

FlixBus اولین اتوبوس های بین المللی را که از گاز طبیعی مایع و فشرده تغذیه می کنند راه اندازی کرد (به ترتیب Bio-CNG و Bio-LBG). از ژوئیه سال جاری ، آنها به ترتیب بین هلند و بلژیک و نروژ و سوئد حرکت می کنند.

اولین اتوبوس های بین المللی بیوگاز بین آمستردام و بروکسل و بین استکهلم و اسلو از اولین پنجشنبه ماه جولای شروع به کار می کنند. اتوبوس خط هلند – بلژیک توسط Iveco (Bio-CNG) ساخته می شود ، در حالی که اتوبوس اسکانیا در شمال اروپا توسط (Bio-LBG) تأمین خواهد شد. FlixBus با تامین کنندگان گاز OG (OrangeGas) و Gasum کار می کند تا اطمینان حاصل کند که این اتوبوس ها فقط با بیوگاز پر می شوند که تا آنجا که ممکن است آب و هوا باشد.

اتوبوس های FlixBus که در مسیرهای عادی فعالیت می کنند در حال حاضر سازگارترین وسیله حمل و نقل در بسیاری از کشورها با محیط زیست هستند ، Bio-CNG یا Bio-LBG فرصتی بزرگ برای کاهش بیشتر اثر کربن در حمل و نقل عمومی فراهم می کنند. هر دو فناوری در بسیاری از مسیرهای اروپایی FlixBus موجود است. در دسترس بودن این سوخت ها به سرعت در اروپا بهبود می یابد ، دلیل عمده آن این است كه اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است كه جایگاه های سوخت را در شبکه های اصلی جاده اروپا (TEN-T) در دسترس قرار دهد.

با آزمایش سوخت های جایگزین در پروژه های مختلف ، FlixMobility قصد دارد درک بهتری از درک فناوری ها توسط شرکای اتوبوس و مشتریان داشته باشد ، اما همچنین محدودیت های عملیاتی ، مزایا و تأثیرات احتمالی آن را بر هزینه های عملیاتی بررسی کند. مارک FlixBus که تصمیم گرفت این اتوبوس ها را به ناوگان خود اضافه کند ، در حال همکاری با Iveco و Scania است که مدل های موجود اتوبوس را به بیوگاز تبدیل کرده اند.

سازمان غیردولتی جوی ، که با استراتژی آب و هوا و جبران CO2 سروکار دارد ، منشا of بیوگاز را بررسی می کند و اطمینان می دهد که Flix سبزترین گاز ممکن را دریافت می کند. محاسبات اولیه نشان می دهد در مقایسه با عملیات دیزل در مسیر آمستردام – بروکسل و بین استکهلم و اسلو ، میزان CO2 حدود 75٪ کاهش یافته است. این اتوبوس های بیوگاز جدیدترین مورد برای ناوگان پایدار Flix هستند. در سال 2018 ، FlixBus شروع به آزمایشی اولین اتوبوس های برقی مسافت طولانی در آلمان ، فرانسه و ایالات متحده کرد.

در پایان سال 2019 ، FlixBus همکاری خود را با شرکت فناوری آلمان Freudenberg اعلام کرد و برنامه های خود را برای ساخت اولین اتوبوس هیدروژنی از راه دور ارائه داد. اتوبوس موجود در مسیر بین لندن و دورتموند به صفحات خورشیدی مجهز است که می تواند حدود 7٪ در این مسیر صرفه جویی کند. تمام قطارهای FlixTrain 100٪ از طریق برق سبز تأمین می شوند.

-jj- ، منبع و عکس: FlixBus

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پنج =