تست اول: اکنون ماشین ریاست جمهوری ماکرون به عنوان یک پلاگین هیبریدی به دانمارک می آید

[ad_1]

DS9 Rivioli + را دنبال کنید ، یا.

مسافت پیموده شده مطابق با استاندارد WLTP 48 کیلومتر است که طبق تجربه ما ، براساس آزمایش هیبریدی الحاقی پژو 508 ، به معنای 30-35 کیلومتر در هنگام رانندگی مختلط است (پژو 508 و DS9 دارای پلت فرم و خط رانندگی یکسان هستند). در عمل ، خوب کار می کند ، اما 48 کیلومتر جوابگوی آخرین رقبای آلمانی نیست ، که خود واردکننده بر آن تأکید می کند که باید آن را به چالش بکشند.

زمان 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 8.6 ثانیه ای باعث ابرو نمی شود و با شتاب شدید 80 کیلومتر در ساعت در بزرگراه 1.6 لیتری توربو بنزینی شتاب می گیرد. به نظر خوب نمیاد اما باید ادامه بدی اگر اتومبیلی با جاه طلبی های ورزشی می خواهید BMW بخرید ، اما اگر راحتی می خواهید کمی بیشتر اینجا بمانید ، زیرا اکنون این تجهیزات را داریم.

به عنوان استاندارد ، DS9 دارای Alcantara در سقف ، صندلی ها و داشبورد است (!). اگر بسته Opera را بخرید ، صندلی های چرمی از nappa در رنگ های سیاه یا قرمز یاقوتی دریافت می کنید – انتخاب قرمز به سبک دهه 70 است و خارق العاده به نظر می رسد.

آزمون کامل را در شماره آینده Bil Magasinet – مجله اصلی اتومبیل دانمارک بخوانید. پیشنهاد فعلی ما برای خوانندگان جدید را اینجا ببینید (در پنجره جدیدی باز می شود).

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =