تسلا سایبرتراک: ایلون در حال حاضر یک میلیون رزرو دارد Automagazin.sk

[ad_1]

خودروی برقی تسلا سایبرتراک برای اولین بار در سال 2019 رسماً در جهان ظاهر شد.

نمایندگان شرکت سازنده مترقی تسلا در حال حاضر بیش از یک میلیون رزرو برای خودروی برقی تسلا سایبرتراک ثبت کرده اند. در این زمینه ، رئیس ایلان ماسک قول داد که قصد دارد به زودی طرحی اصلاح شده از Cybertruck را ارائه دهد.

ماشین الکتریکی تسلا سایبرتراک در پایان سال تقویم 2019 برای اولین بار رسماً در جهان ظاهر شد. در هفته اول تسلا بیش از 250،000 رزرو را ثبت کرد. سی ماه بعد ، مدیریت تولید کننده خودروی آمریکایی گفت که طبق اطلاعات غیررسمی ، بیش از یک میلیون رزرو در حال حاضر انجام شده است.

قیمت وانت برقی تسلا سایبرتراک از 39900 دلار شروع می شود. روند تولید خود باید در اواخر سال 2021 در کارخانه جدید Gigafactory Texas در خارج از کشور در آستین آغاز شود. اما ایلان ماسک ر dreamیایی اذعان کرد که احتمال تأخیر وجود دارد. در حقیقت ، تولید و تحویل در مقیاس بزرگ در اولین سال تقویمی آینده آغاز می شود.

در این دوره ، رقبایی مانند فورد یا شرکت نوپای Rivian باید اقدام به تهیه وانت های برقی محبوب در خارج از کشور کنند. به عنوان مثال ، فورد در حال حاضر اتومبیل برقی فورد F-150 Lightning را معرفی كرد كه در دو روز اول 44000 نفر را به خود جذب كرد.

-jj- ، منبع و عکس: Electrek.co ، تسلا

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =