تصنیف در مورد مسئولیت سخت Automagazin.sk

[ad_1]

ماهیت مسئولیت اکید تاکنون این بوده است که متخلف در ارتکاب یک نوع تخلف منتخب نباید بلافاصله پس از تخلف توسط گشت پلیس ایالتی متوقف شود و مجازات تخلف اداری برای صاحب وسیله نقلیه ارسال می شود. . از اول اردیبهشت 1390 اختیارات شهرداری ها در این حوزه و به همراه آن اختیارات پلیس شهری نیز افزایش یافت.

حمل و نقل استاتیک

پارکینگ بسیاری از رانندگان را در سراسر اسلواکی نگران می کند. شهرداری ها سخت تلاش می کنند تا سیاست های مختلف پارکینگ را تهیه کنند، که عمدتاً جیب رانندگان را سنگین می کند، بدون اینکه جای پارک افزایش یابد یا فرصت های پارک جدید و اگر چنین است، بسیار کند است. به نظر من بهتر است ابتدا راهکارهای عملی را اجرا کنیم و سپس هزینه آن را پرداخت کنیم. واقعیت این است که اگرچه شهرداری‌ها بخشی از یک جاده یا سایر مناطق آسفالت‌شده را برای پارکینگ جدید که سال‌ها ساخته شده است با هزینه‌ای قابل توجه اجاره می‌دهند، اما اغلب از یدک‌کشی نهایی وسیله نقلیه‌ای که به‌طور غیرقانونی پارک شده است ناکام می‌مانند و صرفاً یک دمپایی را از طریق آن ترتیب می‌دهند. پلیس شهرداری . . در بسیاری از موارد، پلیس ایالتی نیز نمی‌تواند به «متخلف» اطلاع دهد، زیرا حتی علائم جاده‌ای ضروری به خودی خود کافی یا بدون ابهام نیستند و بنابراین عمل را نمی‌توان تحت مسئولیت ذهنی تلقی کرد. اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، مؤسسه مسئولیت اکید اساساً فقط یک ابزار سرکوبگر است که متکی به مردم برای توجه بیشتر به پارکینگ نامناسب است.

شلاق جدید برای پارکرها؟

پلیس جمهوری اسلواکی توان پیگیری و کنترل این مشکل را در حمل و نقل نیز ندارد. آنقدر سران عاقل اختراع کردند که شهرداری‌ها، مانند. پلیس کل کشور علاوه بر تولیدات بلوکی، به ترتیب با تخلفات درون موسسه مسئولیت اکید پارکینگ نامناسب ناشی از تابلوهای راهنمایی و رانندگی برخورد خواهد کرد. قانون مطابق با § 25 Coll. 8/2009 در مورد ترافیک جاده ای. تحریم های قطعی پرداختی (به ترتیب 198 یورو یا 78 یورو با امکان تخفیف سوم در صورت پرداخت به موقع) و همچنین کلیه هزینه های دادرسی به درآمد شهرداری تبدیل می شود. و در این میان بسیاری از منتخبان شهرداری ها درآمد جالب و نه کمی را در خزانه شهرداری می بینند. از این رو تمام تلاش ها برای ایجاد مناطق جدید با پارکینگ های منظم و یا حداقل نصب علائم جاده ای که پارک را ممنوع می کند، انجام می شود. اما آنقدرها هم که خیلی ها فکر می کنند آسان نیست. مشکل ممکن است در تهیه ابزار فنی برای کشف تخلف اداری باشد، زیرا شواهد مبتنی بر وسایل غیرفنی مورد استفاده یا مورد استفاده شهرداری یا پلیس قرار نخواهد گرفت. مشکل دیگر ممکن است کمبود کارکنان آموزش دیده باشد که نیاز به تسلط و دسترسی به سوابق مربوط به خودرو یا سوابق متخلفان خودرو داشته باشند. بنابراین حداقل آموزش لازم خواهد بود. علاوه بر این، همه نمی توانند این کار را انجام دهند، زیرا کار با سوابق مستقیماً با حفاظت از داده های شخصی مرتبط است و بنابراین سوء استفاده از قدرت توسط یک مقام باید حذف شود. مستندسازی ارتکاب جرم نیز مستلزم آگاهی است و مستندات نادرست اساساً به این معناست که موضوع از سوی مراجع ذیصلاح به تعویق می افتد و تمام تلاش ها به هدر می رود.

پیشرفت در دنیای پرواز

شهرداری ها دستوری برای مالک وسیله نقلیه ارسال می کنند (همیشه با مدرک عدم کارکرد یا نحوه آشنایی وی با مدرک) همراه با دستورالعمل الزام به پرداخت جریمه (2/3 ظرف 15 روز) یا امکان ارائه مقاومت. در صورتی که دارنده تصمیم به طرح اعتراض داشته باشد، به عمل رسیدگی می شود. مرجع اداری می تواند اعتراض را رد یا خود دستور را لغو کند. رسیدگی به مقاومت ارائه شده توسط شهرداری یا شهرداری از طریق پلیس شهری انجام می شود. همچنین می توان نسبت به تصمیم تخلف اداری که برای صاحب وسیله نقلیه جریمه شده است (نه حکم اولی، اما اکنون رای تخلف اداری که پس از جریمه برای مالک وسیله نقلیه جریمه می شود، شکایت کرد. اعتراض تحمیل می شود). ثبت شده). مرجع استیناف اداری بازرسی جاده منطقه ای مربوطه در اداره پلیس منطقه (CDI) است. طرف باید در تصمیم گیری از این امکان مطلع شود. علاوه بر این، KDI باید فایل کامل را به شکل اصلی، از جمله افزودن آن، دریافت کند، اگر به عنوان مثال. عدم اعتبار علامت جاده مورد بحث همچنین باید حاوی خلاصه ای از اقدامات قبلی شهرداری و سایر الزامات ضروری باشد. مشکل ممکن است زمانی به وجود بیاید که چیزی مفقود باشد و مرجع استیناف مدارک کافی نداشته باشد، اما همچنین زمانی که درخواست تجدید نظر زیاد باشد. بازرسی های حمل و نقل منطقه ای مربوطه به سادگی تحت پیگرد قانونی قرار نخواهند گرفت، زیرا بعید است تعداد کارکنان با افزایش دستور کار افزایش یابد. ضمناً هنوز هم چنین است که صاحب وسیله نقلیه می تواند هنگام تحویل سفارش راننده را نشان دهد زیرا مسئولیت ذهنی بر عینی ارجحیت دارد.

L.Ď. Nicholson + Cyklokoalícia – دادخواست برای رادارهای ثابت بیشتر در حال حاضر هزاران امضا دارد!

تبعیض علیه مردم ما؟

تبادل اطلاعات فرامرزی در مورد تخلفات ترافیکی مربوط به ایمنی جاده در مورد تخلفات پارکینگ اعمال نمی شود. این بدان معناست که در مورد خودروهایی که در خارج از کشور ثبت نام کرده اند، مقامات تمایل دارند از دمپایی و تولیدات بلوکی بعدی در مکانی استفاده کنند که اغلب از نظر میزان مجازات، همانطور که مقامات در نظر می گیرند، نسبت به متخلف رفتار دوستانه تری داشته باشند. شرایط مختلف و جایی که پلیس عمومی یا دمپایی وجود ندارد، کسی آن را حل نخواهد کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =