تویوتا هایلندر – پارادوکس؟! | Automagazin.sk

[ad_1]

اندازه آنها آنها را در بالای پیشنهاد تویوتا قرار می دهد. طول و عرض لندکروز نیز بیشتر است ، اما ارتفاع آن بسیار کمتر از آن است. با این حال ، با وجود اندازه ، او شبیه یک ماستودون هیولا در جاده نیست. یک عنصر مشخصه طراحی ، ماسک ماله است که به سمت پایین امتداد می یابد ، لوگو در روبان یکپارچه شده است ، شبیه به بالهای باز است ، اما همچنین دارای گلگیرهای کشیده است.

در نگاه اول ، Highlander کوچکتر از آنچه که هست به نظر می رسد ، اما در داخل شما می توانید ابعاد آن را نه تنها از نظر طول ، بلکه شاید حتی بیشتر از عرض خودرو نیز درک کنید. ساختار افقی داشبورد فضای داخلی را گسترش می دهد و از صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی گسترده ای در وسط پشتیبانی می کند ، اما در واقع گسترده است. تونل مرکزی گسترده است و همچنین می توانید آزادی را در کنار در احساس کنید. با توجه به عرض ماشین ، من از صندلی های گسترده تر ، به ویژه صندلی استقبال می کنم. من از قفسه ها در زیر دریچه های وسط داشبورد و بالای کابین بسیار خوب استفاده کردم. جالب اینجاست که باز شدن جعبه ذخیره سازی مرکزی بین صندلی ها حل شده است. پس از باز کردن دسته ، ابتدا به قسمت شارژ بی سیم گوشی هوشمند می رسید. تنها پس از باز شدن یک جعبه بزرگ باز می شود. درست است که ورودی کمی محدود است. اگر شما یکی از کسانی هستید که اجازه می دهید دست راست شما روی انتخاب دنده قرار بگیرد ، در Highlander از شکل و موقعیت اهرم راضی خواهید بود. در تونل مرکزی شما همچنین دکمه هایی برای انتخاب حالت های رانندگی – Eco ، Normal ، Sport ، Trail و فعال کردن حالت الکتریکی تمام الکتریکی دارید. جالب است که می توانید عملکردها را از راست به چپ و عقب به صفحه لمسی منتقل کنید. به عنوان مثال ، مسافر همچنین می تواند آدرسی را در ناوبری وارد کرده یا کولر را بدون نیاز به کشش تنظیم کند. شخصاً ، داشبورد را کمی بالا می برم ، در نمازخانه بسیار پایین است – او به معنای واقعی کلمه غرق شد. جایی برای آن وجود خواهد داشت. صندلی های ردیف دوم در محدوده 180 میلی متر قرار می گیرند و فضای سلطنتی را ارائه می دهند. صندلی های ردیف سوم البته برای کودکان طراحی شده است. این جعبه 658 لیتر در پیکربندی پنج نفره و 241 dm در پیکربندی هفت نفره دارد3.

تنها جایگزین

Highlander با تنها جایگزین پیشرانه به فروش می رسد – یک سیستم ترکیبی ، که شامل یک موتور بنزینی 2.5 لیتری ، دو موتور الکتریکی در جلو است ، یکی از آنها برای حرکت چرخ ها ، دیگری به عنوان مولد قدرت و یکی استفاده می شود. موتور الکتریکی در سیستم عامل عقب باید برای شما واضح باشد که درایو 4 × 4 برقی طراحی شده است.

این می تواند 1300 نیوتن متر در چرخ های عقب باشد.

این سیستم با یک باتری واقع در زیر ردیف دوم صندلی ها تکمیل می شود ، جایی که موقعیت مرکز ثقل را بهبود می بخشد. قدرت ترکیبی این سه موتور 182 کیلووات (248 اسب بخار) است. با توجه به اندازه خودرو (4،966 میلی متر) و وزن کارکرد (2،125 کیلوگرم) ، این ممکن است چندان قانع کننده به نظر نرسد ، اما به لطف گشتاور زیاد موتورها (جلو 270 نیوتن متر ، عقب 121 نیوتن متر) بلافاصله ، نیروی محرکه قانع کننده است تجربه یک چهارم قرن تویوتا را با خود درایو هیبریدی تجربه کنید. بدون مشکل ، بدون ایجاد مزاحمت برای خلاء کار می کند و به ویژه م effectiveثر است ، بهترین اثبات آن مصرف در طول آزمایش 7.6 لیتر در 100 کیلومتر است. و این محدودیت نیست ، می توانید با هزینه کمتر رانندگی کنید.

با وجود اندازه و درایو 44 پوند می تواند 7.6 لیتر / 100 کیلومتر رانندگی کند.

1300 نیوتن متر عقب

Highlander یک هیبرید پلاگین نیست ، ظرفیت باتری تنها 6.5 کیلووات ساعت است و در یک قطعه تنها در یک کیلومتر به برق تبدیل می شود – دو. با این حال ، هنگامی که بخش های جداگانه ای را که به برق تبدیل می شوند شمارش کنید ، به یک نتیجه شگفت انگیز می رسید. با شمارش توالی زمانی که در آن موتور خاموش است – یا به این دلیل که در ترافیک ، تقاطع و غیره ایستاده اید ، یا به دلیل اینکه خودرو با برق کار می کند ، به یک نتیجه شگفت انگیزتر خواهید رسید. به طور اتفاقی ، بسته به توزیع نیروی محرک در محورها در محدوده 100: 0 تا 20:80 ، وسایل الکترونیکی متفاوت است. جالب اینجاست که گشتاور موتور عقب 121 نیوتن متر است ، اما پس از ضرب آن در نسبت دنده مناسب ، گشتاور 1300 نیوتن متر به چرخ ها منتقل می شود.

راحت

شاسی آن بسیار زیبا است ، ماشین به خوبی روی دست اندازها می پیچد ، چاپها را به خوبی فیلتر می کند. فرمان شامل نمی شود ، ماشین به خوبی به فرمان پاسخ می دهد. با وجود اندازه ، می تواند به پیچ ها تکیه دهد. این درست است که فیزیک فریب نمی دهد ، بدن کج می شود و همچنین می توانید جرم ماشین را احساس کنید – وزن و موقعیت مرکز ثقل. اما در واقعیت ، این فقط با تغییر جهت ناگهانی مشکل دارد ، به عنوان مثال ، هنگامی که برای مثال ، شما باید از گوزنی که در مسیر شما می پرد اجتناب کنید. من آن را به عنوان مالیات راحتی می پذیرم ، که بسیار خوشحال می پردازم. من از ترمزها به طرز دلپذیری شگفت زده شدم زیرا آنها دوز مناسب و موثری دارند. رانندگی لذت بخش تر از تعدادی از سیستم های کمکی ، از جمله سیستم برخورد ترمز اتوماتیک یا کروز کنترل تطبیقی ​​با هدایت خط است. دو دوربین عقب جالب توجه هستند. یکی ، به همراه دوربین جلو و دوربین های آینه ، تصویری 360 درجه از خودرو ، گویا از نظر پرنده ، و تصویر دیگر برای دوربین داخلی ارائه می دهد.

هایلندر بزرگترین شاسی بلند تویوتا است ، اما متناقض آن شبیه یک ماستودون هیولا به نظر نمی رسد. با وجود اندازه و شاسی نرم و دلپذیر – و شاید به دلیل وزن آن – بسیار خوب رانندگی می کند. و سوم ، پارادوکس دیگر: با وجود اندازه ، وزن و 4 × 4 رانندگی ، می تواند 7.6 لیتر در 100 کیلومتر را طی کند.

آنچه باید تصدیق شود

  • درایو هیبریدی عالی

چیزی که از دست دادیم

چیزی که ما را شگفت زده کرد

تویوتا GR یاریس – Viac GR ako Yaris

تویوتا Highlander 2.5 Hybrid Dynamic Force 248 برای AWD-i e-CVT Executive

قیمت (پایه / آزمون)

ضمانتنامه

  • 3 سال یا 100،000 کیلومتر ، برای قطعات رانندگی هیبریدی 5 سال یا 100،000 کیلومتر

موتور

  • بنزین اتمسفر R4 / 16V ، ظرفیت سیلندر 2487 سانتی متر3، حداکثر قدرت 140 کیلووات (190 اسب بخار) در 6000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 239 نیوتن متر در 4300 – 4500 دور در دقیقه-1. موتور جلو: حداکثر قدرت 134 کیلو وات (182 اسب بخار) ، حداکثر. گشتاور 270 نیوتن متر موتور عقب: حداکثر قدرت 40 کیلو وات (54 اسب بخار) ، حداکثر. گشتاور 121 نیوتن متر بالاترین قدرت ترکیبی 182 کیلو وات (248 اسب بخار) ، بالاترین میزان انتشار CO2 گشتاور ترکیبی2 149 – 163 گرم در کیلومتر

عملکرد رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت برای 8.3 ثانیه ، vحداکثر= 180 کیلومتر در ساعت ، نقطه WLTP / تست 6.6 – 7.2 / 7.6 لیتر / 100 کیلومتر.

محل اتصال و چمدان

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • تکثیر. مضاعف شدن
  • مورب: 12.3
  • فضای چمدان: 658 دسی بل3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =