جعبه تسلا مدل S: اخبار و شتاب شدید Automagazin.sk

[ad_1]

مارک آمریکایی تسلا با یک ماشین الکتریکی جدید تسلا مدل S Plaid به خود می بالد. تازگی الون ماسک دارای یک فرمان غیرمتعارف و یک موتور الکتریکی کاملاً جدید است.

در حال حاضر در هنگام ارائه اتومبیل برقی تسلا مدل S Plaid ، ماسک گفت که مسافت پیموده شده 640 کیلومتر تقریباً برای همه کافی است. در این زمینه ، وی افزود که نسخه برنامه ریزی شده Plaid + را با برد طولانی تر (836 کیلومتر) لغو می کند ، در حالی که قیمت Plaid را 10،000 دلار افزایش می دهد. مدتی است که تسلا و ماسک نوید می دهند که تسلا رودستر جدید با یک بار شارژ به مسافت پیموده شده 1000 کیلومتر می رسد.

در هنگام ارائه خودروی الکتریکی تسلا مدل S Plaid ، بیننده خارجی خاطر نشان كرد كه موتور الكتریكی جدید “پالادیوم” اولین نمونه در نوع خود است. از روتور روکش کربن استفاده می کند و تسلا مجبور بود ماشین تولید کاملاً جدیدی برای آن بسازد. نتیجه کارایی فوق العاده بالا در اندازه کوچکتر و منحنی عملکرد قابل توجهی بهتر در مقایسه با تسلا مدل S 2019 عملکرد است.

نسخه شطرنجی خودروی الکتریکی تسلا مدل S نیز از یک بسته باتری جدید استفاده می کند ، اما ماسک در ارائه ارائه شده در مورد آن چیزی بیشتر از آن فاش نکرد. ضریب آیرودینامیکی نسخه Plaid 0.208 است. یکی دیگر از موارد جدید پمپ حرارتی است که به گفته ماسک باید به طور قابل توجهی کارآمدتر باشد. شتاب از اتاق به 100 یا 96 کیلومتر در ساعت را می توان توسط یک ماشین الکتریکی در 1.99 ثانیه انجام داد. پلید می تواند یک ربع مایل را در 9.23 ثانیه طی کند.

مطابق نظر عموم و رسانه های حرفه ای و غیرحرفه ای ، این شتاب واقعاً شدید است. ماسک افزود که او دوباره ماشین را به پیست نوربرگ رینگ می رساند و در آنجا به درستی آزمایش می کند. علاوه بر این ، مدل جدید تسلا می تواند سریعتر شارژ شود – 301 کیلومتر در 15 دقیقه. ماسک گفت که حداکثر توان فعلی 250 کیلووات برای تسلا سوپرشارژر v3 باید به تدریج افزایش یابد.

آنها در مورد 280 کیلووات ، 300 کیلووات و شاید تا 350 کیلووات صحبت می کنند. علاوه بر این ، نسخه Plaid به جای اسید سرب کلاسیک به یک باتری لیتیوم یون 12 ولت مجهز شده است. فضای داخلی نیز کاملاً جدید است و براساس فیس لیفت مدل S ارائه شده در ژانویه سال جاری میلادی ، از جمله فرمان “یوغ” جدید. با این حال ، این تنها بخشی از تجهیزات اضافی خواهد بود.

مدل جدید S از AMD RDNA 2 به عنوان یک تراشه گرافیکی برای سرگرمی و سرگرمی و همچنین Playstation 5 استفاده می کند. تسلا با راه اندازی Cyberpunk از پروژه CD لهستان در ماشین ، عملکرد بالایی را به نمایش گذاشت. قیمت اتومبیل برقی تسلا مدل S Plaid از 130 هزار دلار آغاز می شود و نسخه ارزان تری با قیمت 80 هزار دلار بدون سه موتور الکتریکی اما با برد بیشتر 663 کیلومتر در دسترس خواهد بود.

-jj- ، عکس zdroj: تسلا ، تسلاراتی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =