جگوار I-Pace | تست ها و جزئیات

[ad_1]

گردن بعد از مدل 3 برای زمان شارژ

I-Pace دارای یک لیفت صورت فنی محتاطانه است که شارژ کمی کند در شارژر خانگی را جبران می کند. اکنون یک شارژر 11 کیلوواتی در آن وجود دارد ، بنابراین اگر مجبور شوید چندین بار در روز از ماشین استفاده کنید ، سرعت آن بیشتر می شود.

من چندین بار در آزمایشگاه I-Pace مختلف بار شارژر خانگی Clever خود را با ظرفیت شارژ قبلی شارژ کردم و هرگز مسئله ای نبوده است.

حداکثر ظرفیت شارژ در شارژرهای صاعقه 100 کیلووات است که اگر Tesla نبود ، که در مدل 3 خود ، و سایر موارد ، حداکثر 250 کیلو وات را ارائه می دهد ، در سال 2018 خوب است. با این حال ، رقیب مستقیم کلاس لوکس ، تسلا مدل S نیز تنها 100 کیلو وات دارد.

آینه دید عقب دیجیتال جدید لندرور به عنوان خبر خوش آمد به جگوار درز کرده است. باله کوسه پشت ماشین دارای یک دوربین HD با پوشش ضد آب و آب و خاک است. این یک تصویر را در آینه عقب نشان می دهد ، که به جای آینه یک صفحه است.

اگر سه نفر در صندلی عقب باشند ، یا اگر صندوق عقب کاملاً پر شده باشد ، شما همچنان یک نمای عقب و بدون مانع عقب دارید که بسیار هوشمندانه است. جلوه دیجیتال نیز می تواند خاموش شود تا فقط یک آینه ساده باشد. قیمت 6،400 کرون دانمارکی است و به طور کلی تجهیزات اضافی برای I-Pace ارزان هستند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =