حداقل: فیات تیپو – بدون هیچ گونه سازش Automagazin.sk

[ad_1]

شاید در شلوغ ترین کلاس (به جز SUV ها یا کراس اوورها) غلبه بر آن آسان نباشد. با این حال ، فیات تیپو با هر آزمونی که دیگر در جاده ها وجود ندارد ، مرا شگفت زده می کند. در حال حاضر با ظاهر دلپذیر خود جذب می شود (مخصوصاً پیشانی جلویی عالی است). در فضای داخلی ، همچنین فضای راحتی را در هر صندلی (خوش فرم) ، سوار شدن راحت ، اسکان کودکان در صندلی ها یا ذخیره چمدان در محفظه چمدان ارائه می دهد. رانندگان از برخی ویژگی های معمولاً “بنفش” مانند توانایی خاموش و روشن کردن قابلیت تنظیم کروز کنترل یا افزایش تأثیر فرمان برقی هنگام پارک کردن برخوردار خواهند شد. آخرین و مهمترین نکته این است که بسیاری از عملکردها توسط دکمه های کلاسیک کنترل می شوند ، نه یک فرمان خوب ، خشن و با روکش چرم و دارای کنترل های مناسب از طریق منوی صفحه نمایش.

اما شاید لذت بخش ترین خود سفر باشد. سه سیلندر نسبتاً کوچک به طور منطقی توسط توربو “گیر کرده” ، بسیار زیبا و روان “از پایین” (حداکثر گشتاور در 1500 دور در دقیقه)-1) با تشکر از این ، یک گیربکس 5 سرعته در شهر کافی خواهد بود ، اما به طرز شگفت انگیزی در بزرگراه ، جایی که از حدود 3500 دور در دقیقه با سرعت 130 کیلومتر در ساعت هنوز شتاب می گیرد و مصرف آن حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر است. این شهر در آن زمان حدود 6.4 لیتر در 100 کیلومتر بود. اما موتور نه تنها به ایجاد حس بسیار خوب کمک می کند. ما نباید سطح کلی سر و صدای دلپذیر ، شاسی خوب تنظیم شده را فراموش کنیم ، که با وجود محور عقب ساده ، به درستی و بدون تردید در چاله ها قرار می گیرد.

فقط فیات تیپو فعلی یک ماشین پیشرفته برای بزرگسالان است بدون ضعف های آشکار ، اما با مزایای بسیار آشکار. در میان آنها – لطفاً مرا سنگسار نکنید – من مطمئناً پیشنهاد موتور دیزل را در نظر می گیرم.

آنچه باید تصدیق شود

  • ماشین کامل با قیمت مناسب

چیزی که از دست دادیم

  • تاکومتر دقیق کالیبره شده

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • نشاط مثبت موتور اصلی

فیات دوکاتو – چهل سالگی که با مدرن شدن جشن گرفته می شود

زندگی شهری FIAT Tipo 1.0 FireFly 100 اسب بخار

قیمت و گارانتی:

  • پایه / تست: 13،290 یورو / 17،840 یورو
  • گارانتی: 2 سال / کیلومتر نامحدود ، 3 سال (100000 کیلومتر) برای نقص های تولید تمدید می شود

موتور

  • بنزین ، کمپرسور ، ظرفیت سیلندر 999 سانتی متر3، R3 / 12V ، حداکثر قدرت 74 کیلووات (100 کیلو) در 5000 دقیقه-1، حداکثر گشتاور 190 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه-1به انتشارات 152 – 145 CO2 گرم بر کیلومتر

رانندگی ، مصرف:

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت برای 11.8 ثانیه ، vحداکثر = 192 کیلومتر در ساعت ، مصرف سازنده (WLTP) / تست 5.5 – 5.8 / 6.6 لیتر / 100 کیلومتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =