خودروها در حال گران شدن هستند. ما می دانیم که Automagazin.sk چه چیزی در ذهن دارد

[ad_1]

این پرتغالی به رویترز گفت: «ما نمی‌توانیم تمام هزینه‌های اضافی خرید یک دستگاه جدید را به مشتری منتقل کنیم، زیرا اکثر طبقه متوسط ​​نمی‌توانند هزینه آن را بپردازند.
جالب اینجاست که تاوارس چنین وضعیتی را قبل از بحران همه گیر پیش بینی کرده بود.

و حق با اوست. این خانواده که قبلاً توانسته است یک ماشین جدید با قیمت 10-12 هزار یورو بخرد، اکنون باید 30 هزار دلار برای یک ماشین الکتریکی مشابه بپردازد. و یارانه دولتی که نسبت به قیمت کل کم اهمیت است کمکی نمی کند.

چرا خودروها در بازار گم می شوند؟

با فشار زیاد برای تولید خودروهایی با آلایندگی صفر که نیاز به باتری های گران قیمت دارند، سازندگان با راه حل های پیچیده ای روبرو هستند: آنها می توانند قیمت ها را افزایش دهند و کمتر بفروشند، یا حاشیه های کمتری را بپذیرند و خطر اخراج را بپذیرند. فقط در ایتالیا یعنی 60000. مکان های کار در اسلواکی، صنعت خودرو یکی از مهمترین ارکان اقتصاد است. چک ها همچنین می خواهند از خودروهای “کلاسیک” محافظت کنند – آندری بابیس، نخست وزیر چک چند ماه پیش گفت: “ما با ممنوعیت فروش خودروهای با سوخت فسیلی موافق نیستیم.”
مدیر Stelantis همچنین خاطرنشان می کند که تولید کنندگان به زمان نیاز دارند تا آزمایش کنند و مطمئن شوند که فناوری جدید کار می کند. تسریع در این فرآیند منجر به مشکلات کیفی و تعدادی موانع ثانویه یا ثالث دیگر خواهد شد.

اتحادیه اروپا می خواهد از سال 2050 نسبت به آب و هوا خنثی باشد و این هدف باید تا سال 2030 به 55 درصد برسد. دی اکسید کربن منتشر شده مسئول گرم شدن کره زمین و در نتیجه تغییرات آب و هوایی است که به طور فزاینده ای بر آب و هوا و محیط زیست تأثیر می گذارد.

با ماشین ها خداحافظی کنید، جایی برای پارک کردن ندارید

نقطه عطف برابری قیمت خودروی برقی با خودروی درون سوز خواهد بود که در نیمه دوم دهه جاری اتفاق خواهد افتاد. راه حل ممکن است یک باتری الکترولیت جامد باشد که اجازه تولید سلولی تا 40٪ را می دهد. قیمت فعلی. با این حال، ما فکر نمی کنیم که قیمت تا حدودی برای مصرف کنندگان خصوصی اسلواکی جذاب باشد. به طور کلی، نه تنها در اسلواکی، در طول بحران، خرید خودروهای جدید اکو مشکل ساز خواهد شد. اما با توجه به فشار اتحادیه اروپا این مدت زمان بسیار طولانی است.

به این موارد اسنادی را که در سطح ملی یا فراملی به دست آمده است اضافه کنید، ممکن است به سادگی معلوم شود که قدرت خرید خودروها کاهش می یابد و با آن قدرت اقتصادی کشور نیز کاهش می یابد. و نه، این فقط در مورد اسلواکی نیست.

به این رکورد تورم، افزایش شدید قیمت کالاها و رونق باورنکردنی در بازار املاک و مستغلات را اضافه کنید… من در شگفتم که این خانه کی از کارت خواهد افتاد و ما چگونه در آغوش خواهیم گرفت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =